Rick Mans

Rick Mans is sinds 2007 werkzaam bij Capgemini, waar hij al snel dé social media strategist werd. Hij werkte hier reeds aan een groot aantal nationale en internationale cases voor verschillende (Fortune 500) klanten. Hij geeft daarnaast gastcolleges op verschillende universiteiten met betrekking tot social design.

Meer informatie

Nico Schraag (Prof. dr.)

Nico Schraag: Interactieve gedreven, ervaren spreker die er voor zorgt dat uw gehoor, personeel of gasten, met de tips, opgedaan tijdens de interactieve presentatie de volgende dag aan de slag gaan…Minder bekend… maar zeker zo effectief door Nico in te schakelen!

Meer informatie

Tim Meuleman

Tim Meuleman is Managing Partner bij C2B, een veelgevraagd spreker, en staat momenteel op de 27e plaats van Best Young Professionals. Met zijn boek De C2B revolutie heeft hij de PIM Marketing literatuurprijs gewonnen voor het beste marketingboek van 2011. Tim spreekt over de C2B markt, waarin consumenten unieke waarde aan bedrijven kunnen leveren.

Meer informatie

Jaap van Daalen

Het leven van Jaap van Daalen staat in het teken van dienstbaarheid en persoonlijke groei. Al jong kiest hij voor het ondernemerschap en ervaart dat de toppen hoger zijn en de dalen dieper. Vooruitkijken, leren van je fouten en uithoudingsvermogen zijn noodzakelijk voor succes. Zijn ervaringen deelt hij graag met u.

Meer informatie

Prof. Dr. John Videler

John Videler is bioloog en emeritus hoogleraar aan de universiteiten van Leiden en Groningen. Hij verzorgt lezingen en workshops over o.a.: innovatie door bionica (leren van de natuur), biofysica van zwemmen en vliegen, vogelvlucht en de evolutie van het vliegen bij vogels.

Meer informatie

Prof. Dr. Peter Diekman RA

Peter Diekman is spreker op terreinen van bestrijding van fraude, witwassen en corruptie alsmede Governance, Risk & Compliance. Beschikbaar als dagvoorzitter, inleider en interviewer. Ook beschikbaar voor het schrijven van columns.

Meer informatie

Robert van Meer

“De meesten zien hun klant als afzetmarkt. Dat is kortzichtig, want ze zijn natuurlijk veel meer. In plaats van vechten om de kopende consument, zouden organisatie eens moeten vechten om de –nog veel waardevollere- creërende consument.” Robert van Meer vertelt hoe je mee kan en moet gaan in deze revolutie in de marketing.

Meer informatie

Hans Böhm

Hans Böhm is dankzij zijn veelzijdigheid, zijn jarenlange ervaring en zijn strategisch inzicht een graag geziene gast als presentator en discussievoorzitter bij bijeenkomsten van bedrijven en bij congressen. Hij wordt graag al tijdens het begin van een project ingeschakeld zodat de opdrachtgever in een vroeg stadium gebruik kan maken van zijn expertise.

Meer informatie

Ramo de Boer

We ervaren allemaal regelmatig dat onze geest onrustig en niet gefocust is. Onze neiging is om onszelf (chronisch) af te leiden van onze gevoelens van ongemak, stress, onrust en pijn. Om aandachtig te zijn en te blijven, en te ontspannen moeten we onze geest trainen, maar hoe doe je dat?

Meer informatie

Lucas van Gerwen

Dr. Lucas van Gerwen is klinisch psycholoog, luchtvaart psycholoog en vlieger. Hij is directeur van World Class Support, een bedrijf dat stress en angstklachten in het bedrijfsleven aanpakt en directeur van Stichting VALK (Vlieg Angstbestrijding Leidse universiteit KLM).

Meer informatie

Phil Kleingeld

Phil Kleingeld is een veel gevraagd spreker, trainer en dagvoorzitter. Hij weet zijn publiek van het begin tot het einde te boeien en aantoonbare resultaten te boeken. Phil heeft een uitsgesproken zienswijze op klantgerichte en effectieve (digitale) communicatie en netwerken.

Meer informatie