Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Klantgericht leiderschap

Filters

15 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Ruud Verduin
    Ruud Verduin

    Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Wilt u een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Ruud Verduin spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Jan-Willem Seip
    Jan-Willem Seip

    Jan-Willem Seip heeft als spreker/ trainer meer dan 5.000 vakprofessionals, ondernemers en zelfstandigen geleerd om méér te halen uit hun acquisitie, klantgerichtheid, netwerken en relatiebehoud. Meer succes en meer plezier. Jan-Willem Seip heeft 11 boeken en ruim 250 artikelen geschreven over verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Rijn Vogelaar
    Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar spreekt over de kracht van enthousiasme. Rijn gelooft oprecht dat sturen op enthousiasme een positieve impact heeft op de wijze waarop we met elkaar omgaan. Als we die dynamiek begrijpen, heeft dat grote consequenties voor de manier waarop we organisaties inrichten en aansturen.

  • Bewaar als favoriet
    Frans Reichardt
    Frans Reichardt

    De presentaties van Frans Reichardt helpen om met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience en customer centricity.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Huub Narinx
    Huub Narinx

    Klantbeleving vindt zijn oorsprong in de medewerker zelf. Waar zit de passie? waarheen gaat de aandacht binnen de organisatie? Zijn we bezig procedures en handboeken te schrijven of zijn we bezig met de klant? Waardecreatie als centrale succesfactor! Geniet van een sprankelende en energieke presentatie met veel humor en metaforen.

  • Bewaar als favoriet
    Sydney Brouwer
    Sydney Brouwer

    Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over Klantgerichtheid en Klantgericht Leiderschap. Sydney heeft afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die vooroplopen op gebied van klantbeleving en deelt wat dat vraagt van een organisatie.

  • Bewaar als favoriet
    Jos Burgers
    Jos Burgers

    Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers is een veel gevraagde managementspreker. Hij spreekt volop humor en herkenbare praktijkcases over het thema ‘Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?’.

  • Bewaar als favoriet
    Rick van Asperen
    Rick van Asperen

    Rick van Asperen is een landelijk veelgevraagd energieke congresspreker en entert(r)ainer. Op een dynamische wijze inspireert hij graag mensen op het gebied van hybride werken, vitaliteit, (persoonlijk) leiderschap, ondernemerschap en samenwerken.

  • Bewaar als favoriet
    Niek van den Adel
    Niek van den Adel

    In 2010 ging Niek onderuit met zijn motor en belandde hij in een rolstoel. In zijn inspiratiesessies maakt hij vaak gebruik van zijn eigen ervaringen. Hij neemt de zaal mee in verhalen over dienstverlening. Met een lach en een traan zit u de gehele tijd op het puntje van uw stoel.

  • Bewaar als favoriet
    Martijn van Laak
    Martijn van Laak

    Martijn van Laak is gespecialiseerd in nieuwe leiderschapsstijlen die gericht zijn op het verhogen van werkplezier en klantgerichtheid in organisaties. Zijn achtergrond in Lean en Agile speelt een belangrijke rol.

  • Bewaar als favoriet
    Joost Roede
    Joost Roede

    Joost Roede inspireert met nieuwe inzichten en direct toepasbare tips op het gebied van klantbeleving, bedrijfsvoering en toekomstvisie door je mee te nemen in het perspectief van de klant.

Boek een lezing of een workshop over Klantgericht leiderschap

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

Website & onderhoud Kobalt