Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Wij zijn super tevreden over Kim Spinder en haar presentatie.
Facilicom

Sprekers Klantgerichtheid

HomeSprekers/Marketing en Sales/Klantgerichtheid

Creëer een klantgerichte organisatie en pak die voorsprong op je concurrenten op het gebied van klantgerichtheid! Laat jouw bedrijf, je team of jezelf inspireren door onze klantvriendelijke sprekers, trainers of workshopleiders.

43 Sprekers gevonden

Boek een lezing of een workshop over Klantgerichtheid

Klantgerichtheid is essentieel voor iedere organisatie. Klanten verwachten klantvriendelijke persoonlijke aandacht vanaf het eerste contact. En wat gebeurt er als de klant een goed gevoel bij jou en jouw bedrijf heeft? Dan is het waarschijnlijker dat hij meer koopt, langer blijft en positief aanbeveelt. Dat willen we allemaal wel. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker nu bijna alle bedrijven klantgericht bezig zijn, is onderscheidende kracht van essentieel belang. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. De klant van vandaag hecht veel belang aan wederzijdse betrokkenheid en een waardevolle relatie. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid. Wordt het voor jouw organisatie ook tijd om de voorsprong op klantgericht werken te pakken en te behouden? Met hulp van een deskundige en enthousiaste spreker, trainer of workshopleider creëer jij een klantgerichte organisatie. En leert jouw team hoe zij daar een bijdrage aan kunnen leveren. Neem daarom nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.