Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Wij hebben Frits ervaren als een inspirerende spreker die met humor een interessante verbinding legt tussen de lessen uit het verleden en de dilemma's in het heden. Yvonne van de Panne Voorzitter Vereniging Integraal Therapeuten
Vereniging van Integraal Therapeuten

Sprekers Neuromarketing

HomeSprekers/Marketing en Sales/Marketing/Neuromarketing

Op zoek naar de nieuwste trends op het gebied van neuromarketing? Benieuwd naar feiten en fabels in de neuro-wetenschap? Onze deskundige sprekers, trainers en workshopleiders op het gebied van neuro-marketing helpen je op weg.

10 Sprekers gevonden

Martin van Kranenburg Bekijken
Bewaar als favoriet
Jurjen Jongejan Bekijken
Bewaar als favoriet
Daan van Vliet Bekijken
Bewaar als favoriet
Victor Lamme Bekijken
Bewaar als favoriet
Paul Hassels Mönning Bekijken
Bewaar als favoriet
Martijn van Tongeren Bekijken
Bewaar als favoriet
Tonny Loorbach Bekijken
Bewaar als favoriet
Joost Fromberg Bekijken
Bewaar als favoriet

Boek een lezing of een workshop over Neuromarketing

Neuromarketeers passen medische technieken en inzichten uit de neurowetenschap toe op het terrein van marketing. Ze willen hiermee producten en diensten beter te laten aansluiten bij behoeftes van consumenten. Een ander doel van neuromarketing is om marketingactiviteiten, zoals reclamecampagnes, effectiever te maken. De neurowetenschap kijkt naar de invloed van menselijke emoties op onze beslissingen en denkwijzen. Neuromarketing heeft de laatste jaren flink aan betekenis gewonnen. Maar het is binnen de marketing niet nieuw. Zo maken reclamemakers al tientallen jaren gebruik van het verschijnsel klassieke conditionering. Ze koppelen een product aan een stimulus die positieve gevoelens opwekt. Als je dit maar vaak genoeg ziet, ga je vanzelf een link zien tussen het positieve gevoel en het product. Dit inzicht maakt gebruik van de theorie van de bekend hond van Pavlov. Dit is de reden waarom bijvoorbeeld in reclames parfums aantrekkelijke mannen en vrouwen vaak de hoofdrol spelen. Wat wel nieuw is, is dat neuromarketing tools steeds betaalbaarder zijn. Met hersenscans kun je nu de impact van reclame, verpakking en design direct meten in het brein van de consument. Dit zegt veel meer over consumentengedrag dan je te weten komt met klassieke enquêtes. Toch bestaat er nog veel onbekendheid over wat feit en fabels is in de neuromarketing. Is er een verschil tussen mannen- en vrouwenbreinen of tussen linker- en rechterhersenhelftdenkers? En bestaat er nou wel of niet een buy-button in onze hersenen? Ben je benieuwd op welke knoppen in het brein van de consument je moet drukken voor een effectieve marketing? Wil je weten wat de nieuwste ontwikkelingen zijn in de toepassing van hersenwetenschap in marketing? Neem dan nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker, trainer of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.