Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Hilda was gastspreker op de duurzaamheidsmiddag Rijkswaterstaat Midden-Nederland. Ze heeft op een duidelijke en inspirerende manier aangegeven waarom duurzaamheid zo belangrijk is en nodigde de mensen van Rijkswaterstaat uit met lef de kansen te creëren te grijpen. In de aanloop naar deze dag dacht Hilda mee over hoe haar bijdrage in het doel van de duurzaamheidsmiddag paste. Daardoor fungeerde haar verhaal als kapstok, waaraan we de andere elementen van ons evenement konden ophangen. Ze wist de link tussen haar verhaal en de werkzaamheden (in het bijzonder het assetmanagement) van Rijkswaterstaat goed te leggen, waardoor het publiek merkbaar geïnteresseerd en geïnspireerd werd. Door Hilda’s fijne manier van spreken weet ze mensen te raken en tot nadenken te zetten. Haar verhaal is helder, inspirerend en motiverend. Kortom: een aanrader om te boeken! Duurzaamheidsteam Rijkswaterstaat Midden-Nederland
Rijkswaterstaat

Sprekers Klantbeleving

HomeSprekers/Marketing en Sales/Klantgerichtheid/Klantbeleving

Ontdek wat je kan doen om jouw organisatie de optimale klantbeleving te laten bieden. Leer welke WOW-factoren jouw organisatie kan gebruiken en krijg klantbeleving tussen de oren van jouw team met een spreker, trainer of workshopleider.

28 Sprekers gevonden

Vincent Vermeulen butler lezing hospitality Bekijken
Bewaar als favoriet
Jaap Bressers Bekijken
Bewaar als favoriet
Mike Hoogveld Bekijken
Bewaar als favoriet
Feike Cats Bekijken
Bewaar als favoriet
danielle de jonge Bekijken
Bewaar als favoriet
Jos Burgers Bekijken
Bewaar als favoriet
Rick van Asperen - hybride werken Bekijken
Bewaar als favoriet
Rijn Vogelaar Bekijken
Bewaar als favoriet

Boek een lezing of een workshop over Klantbeleving

Klantbeleving (customer experience) is hot! Kijk maar eens naar alle klantreizen (customer journeys) die de laatste tijd door veel bedrijven uitgestippeld zijn. Of alle NPS-metingen die bedrijven tegenwoordig doen. Klantbeleving is echter niet iets nieuws. Al in de jaren ‘80 van de vorige eeuw ontwikkelde de Japanner Noriako Kano het KANO-model voor klanttevredenheid. Het KANO-model kijkt in welke mate een product of dienst bijdraagt aan de tevredenheid van een klant. Hierbij onderscheid het model 3 factoren: Basisfactoren, Prestatiefactoren en WOW-factoren. Aan een basisfactor moet het product altijd voldoen. Dit wordt door klanten als minimumvereiste gezien. Prestatiefactoren bieden voor klanten al iets extra’s wat niet iedereen verwacht. Hiermee kun je je onderscheiden van de concurrentie. Een WOW-factor is de kers op de taart. Hiermee kun je jouw klanten ècht verrassen en een optimale klantbeleving bieden. Maar klantbeleving is niet alleen afhankelijk van de eigenschappen van het product of de dienst. Vandaag de dag is klantbeleving ook een kwestie van klantvriendelijke processen en procedures. En zonder bevlogenheid bij medewerkers die klantcontact hebben, zal je klantbeleving nooit optimaal zijn. Zelfs medewerkers zonder klantcontact kunnen met de juiste mindset de totale klantbeleving beïnvloeden. Natuurlijk moet ook het management doordrongen zijn van het belang van klantbeleving. Meer weten over hoe je jouw klantbeleving kan optimaliseren? Onze ervaren sprekers, trainers en workshopleiders helpen je verder op weg. Neem dus nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.