FiltersSluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Klantbeleving

Ontdek wat je kan doen om jouw organisatie de optimale klantbeleving te laten bieden. Leer welke WOW-factoren jouw organisatie kan gebruiken en krijg klantbeleving tussen de oren van jouw team met een spreker, trainer of workshopleider.

Filters

30 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Ruud Verduin
    Ruud Verduin

    Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Wilt u een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Ruud Verduin spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Jan-Willem Seip
    Jan-Willem Seip

    Jan-Willem Seip heeft als spreker/ trainer meer dan 5.000 vakprofessionals, ondernemers en zelfstandigen geleerd om méér te halen uit hun acquisitie, klantgerichtheid, netwerken en relatiebehoud. Meer succes en meer plezier. Jan-Willem Seip heeft 11 boeken en ruim 250 artikelen geschreven over verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Guido Thys
    Guido Thys

    Als minst gevraagde spreker van Nederland gaat Guido ook graag uw publiek aan het lachen brengen, inspireren en vooral ook aan het denken zetten. Met de Workshop Klanten Wegjagen. Met Welkom in de 21ste eeuw, handleiding voor disruptieve tijden. Of met Ons Bedrijf Heeft Geen Toekomst, over (intern) ondernemerschap. Maatwerk gegarandeerd.

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Houten
    Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten heeft marketing- en commerciële managementfuncties bekleedt bij Praxis, Nestlé, Bols Int. en Holmen. Hij kocht een consulting-managementeducatie- en interim-bureau en verkocht deze na 15 jaar. Richard deelt ervaringen over ondernemerschap, leidinggeven anno nu, samenwerken- en communicatie tops/flops en succesvolle commercie. Hij vertelt beeldend, confronterend en volop humor wat wél en niet werkt.

  • Bewaar als favoriet
    Feike Cats
    Feike Cats

    Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Uitgangspunt van Feike Cats is dat de Klant zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen.

  • Bewaar als favoriet
    Rijn Vogelaar
    Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar spreekt over de kracht van enthousiasme. Rijn gelooft oprecht dat sturen op enthousiasme een positieve impact heeft op de wijze waarop we met elkaar omgaan. Als we die dynamiek begrijpen, heeft dat grote consequenties voor de manier waarop we organisaties inrichten en aansturen.

  • Bewaar als favoriet
    Rudolf Juliet
    Rudolf Juliet

    Rudolf Juliet verzorgt sessies over klantgerichter werken in de zorg. Personeel laat te vaak kansen liggen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Rudolfs missie is om communicatiekracht en inlevingsvermogen te vergroten, zodat teams écht contact maken en beter samenwerken.

  • Bewaar als favoriet
    Frans Reichardt
    Frans Reichardt

    De presentaties van Frans Reichardt helpen om met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience en customer centricity.

  • Bewaar als favoriet
    Désirée Struijk
    Désirée Struijk

    Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Judith Wassens-Geerdinck
    Judith Wassens-Geerdinck

    Judith heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk.

  • Bewaar als favoriet
    Huub Narinx
    Huub Narinx

    Klantbeleving vindt zijn oorsprong in de medewerker zelf. Waar zit de passie? waarheen gaat de aandacht binnen de organisatie? Zijn we bezig procedures en handboeken te schrijven of zijn we bezig met de klant? Waardecreatie als centrale succesfactor! Geniet van een sprankelende en energieke presentatie met veel humor en metaforen.

Boek een lezing of een workshop over Klantbeleving

Klantbeleving (customer experience) is hot! Kijk maar eens naar alle klantreizen (customer journeys) die de laatste tijd door veel bedrijven uitgestippeld zijn. Of alle NPS-metingen die bedrijven tegenwoordig doen. Klantbeleving is echter niet iets nieuws. Al in de jaren ‘80 van de vorige eeuw ontwikkelde de Japanner Noriako Kano het KANO-model voor klanttevredenheid.Het KANO-model kijkt in welke mate een product of dienst bijdraagt aan de tevredenheid van een klant. Hierbij onderscheid het model 3 factoren: Basisfactoren, Prestatiefactoren en WOW-factoren. Aan een basisfactor moet het product altijd voldoen. Dit wordt door klanten als minimumvereiste gezien. Prestatiefactoren bieden voor klanten al iets extra’s wat niet iedereen verwacht. Hiermee kun je je onderscheiden van de concurrentie. Een WOW-factor is de kers op de taart. Hiermee kun je jouw klanten ècht verrassen en een optimale klantbeleving bieden.Maar klantbeleving is niet alleen afhankelijk van de eigenschappen van het product of de dienst. Vandaag de dag is klantbeleving ook een kwestie van klantvriendelijke processen en procedures. En zonder bevlogenheid bij medewerkers die klantcontact hebben, zal je klantbeleving nooit optimaal zijn. Zelfs medewerkers zonder klantcontact kunnen met de juiste mindset de totale klantbeleving beïnvloeden. Natuurlijk moet ook het management doordrongen zijn van het belang van klantbeleving.Meer weten over hoe je jouw klantbeleving kan optimaliseren? Onze ervaren sprekers, trainers en workshopleiders helpen je verder op weg. Neem dus nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

Website & onderhoud Kobalt