Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

“Als waarnemend directeur van de net opgerichte ‘Gezamenlijke Brandweer’ gaf ik leiding aan enkele zeer enthousiaste managers die op zoek waren naar een meer beheersmatige cultuur. Hans Visser heeft toen een doorslaggevende bijdrage geleverd om de prille organisatie tot wasdom te brengen. Dat kon hij ook doen omdat zijn gedrevenheid en vakkundigheid op het gebied van vitaliseren van organisaties hem het vereiste gezag gaven om die even noodzakelijke als vergaande omslag mogelijk te maken. Een waardevolle strijd werd gestreden en gewonnen tot een mentaal schone en sterke organisatie.” Waarnemend Directeur, Gezamenlijke Brandweer (Europoort/Botlek/Gem.Rotterdam)
Brandweer

Sprekers Klantbeleving

HomeSprekers/Marketing en Sales/Klantgerichtheid/Klantbeleving

Ontdek wat je kan doen om jouw organisatie de optimale klantbeleving te laten bieden. Leer welke WOW-factoren jouw organisatie kan gebruiken en krijg klantbeleving tussen de oren van jouw team met een spreker, trainer of workshopleider.

26 Sprekers gevonden

Jaap Bressers Bekijken
Bewaar als favoriet
Jos Burgers Bekijken
Bewaar als favoriet
Rijn Vogelaar Bekijken
Bewaar als favoriet
Guido Thys Bekijken
Bewaar als favoriet
Martijn van Laak Bekijken
Bewaar als favoriet
Afbeelding Lezing Trouwen met succes van Walter Vermeer Bekijken
Bewaar als favoriet
Harry Bjil Bekijken
Bewaar als favoriet
Jan van Setten spreker dagvoorzitter-humor Bekijken
Bewaar als favoriet

Boek een lezing of een workshop over Klantbeleving

Klantbeleving (customer experience) is hot! Kijk maar eens naar alle klantreizen (customer journeys) die de laatste tijd door veel bedrijven uitgestippeld zijn. Of alle NPS-metingen die bedrijven tegenwoordig doen. Klantbeleving is echter niet iets nieuws. Al in de jaren ‘80 van de vorige eeuw ontwikkelde de Japanner Noriako Kano het KANO-model voor klanttevredenheid. Het KANO-model kijkt in welke mate een product of dienst bijdraagt aan de tevredenheid van een klant. Hierbij onderscheid het model 3 factoren: Basisfactoren, Prestatiefactoren en WOW-factoren. Aan een basisfactor moet het product altijd voldoen. Dit wordt door klanten als minimumvereiste gezien. Prestatiefactoren bieden voor klanten al iets extra’s wat niet iedereen verwacht. Hiermee kun je je onderscheiden van de concurrentie. Een WOW-factor is de kers op de taart. Hiermee kun je jouw klanten ècht verrassen en een optimale klantbeleving bieden. Maar klantbeleving is niet alleen afhankelijk van de eigenschappen van het product of de dienst. Vandaag de dag is klantbeleving ook een kwestie van klantvriendelijke processen en procedures. En zonder bevlogenheid bij medewerkers die klantcontact hebben, zal je klantbeleving nooit optimaal zijn. Zelfs medewerkers zonder klantcontact kunnen met de juiste mindset de totale klantbeleving beïnvloeden. Natuurlijk moet ook het management doordrongen zijn van het belang van klantbeleving. Meer weten over hoe je jouw klantbeleving kan optimaliseren? Onze ervaren sprekers, trainers en workshopleiders helpen je verder op weg. Neem dus nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.