Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Bewaar als favoriet

Milo Berlijn

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro

Dankzij zijn gedachten over omgaan met medewerkers en gasten/klanten, heeft Milo Berlijn een naam weten op te bouwen die je overal tegenkomt. Hij geeft presentaties aan bedrijven in de dienstverlenende sectoren als horeca, retail, leisure, onderwijs, zakelijke dienstverlening en vele anderen. Bij zijn presentaties staan plezier en de IK-factor centraal.

Bewaar als favoriet
Ja, ik wil een vrijblijvende aanvraag doen

Milo Berlijn

De vrolijke, inspirerende en prikkelende lezingen van Milo Berlijn gaan over gastvrijheid, blijheid, service en jouw gast. We denken vaak dat we het al goed doen, maar is dat ook zo? Hoe ervaart onze klant dat?

Milo weet mensen op een prikkelende en humorvolle manier te laten inzien dat jouw gedrag invloed heeft op het gedrag van een ander. Het begint met de bewustwording van het eigen gedrag.  Door de medewerkers continu een spiegel voor te houden, ontstaat er een ‘dat is inderdaad waar’-gevoel of ‘dat herken ik eigenlijk ook bij mezelf’. Een spiegel over het eigen functioneren met een scala aan oplossingen.

Met uit de praktijk gegrepen voorbeelden en tomeloze energie laat hij in een compacte, zinderende presentatie zien hoe we als mensen vastgeroest zitten in bepaald gedrag. De optionele Mystery Employee Visit (MEV*) is een uniek aspect van hun voorbereiding en biedt een zeer waardevolle toevoeging.

Onderwerpen

  • Gastvrijheid en klantvriendelijkheid
  • Samenwerken
  • Verbinden
  • Aanspreken van elkaar

*De optionele MEV is uniek en tegen meerprijs beschikbaar. Milo Berlijn is ervan overtuigd dat je de praktijk van een bedrijf of organisatie het beste leert kennen door er onderdeel van uit te maken. De MEV vormt een krachtige basis om in een trainingstraject tot de gewenste gedragsverandering te komen. Het maakt de spiegel waarin we mensen laten kijken nog confronterender, en daarmee het leereffect groter.

Milo geeft presentaties aan bedrijven in de dienstverlenende sectoren als horeca, retail, leisure, onderwijs, zakelijke dienstverlening en vele anderen. Bij zijn presentaties staan plezier en de IK-factor centraal. Omdat dat op het werk ook zo hoort te zijn.

Over Milo Berlijn

Milo is van jongs af aan actief in de horeca, in keuken en bediening. Zijn chaotische en creatieve karakter stelt hem in staat om onorthodox en grenzeloos te kunnen filosoferen en trainen. Tel daarbij op zijn gevoel voor humor, en je hebt de ideale mix van kwaliteiten voor een training of lezing.

Je hebt sprekers die hun show dermate voorbereiden, uitproberen en bijschaven dat ze uiteindelijk het grootste deel van het publiek op hun hand krijgen. Goed, maar niet verrassend. Je hebt ook sprekers die risico’s nemen en niet bang zijn om zichzelf op de hak te nemen. Milo valt in die laatste categorie. Hij knuffelt, laat je lachen, confronteert en inspireert. Geen (digitale) bijeenkomst is hetzelfde.

Geïnteresseerd in een lezing van Milo Berlijn?

Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072-750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Schrijf een recensie

Schrijf nu een recensie


Verstuur jouw review
* Verplicht veld



Beschikbaarheid en informatie Milo Berlijn

  • 8,9 op basis van +620 reviews
  • Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
  • Corona annulering = kosteloos verzetten
  • Snel direct contact met deze spreker