Klantgerichtheid expert Feike Cats
Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.

Feike Cats is schrijver van de boeken:

“Theorie bestaat niet!” lees meer,

– “Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme” lees meer

– “Verleuken kan iedereen” lees meer.

De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en verleuken in de praktijk en staan vol met praktische tips & trucs.

Uitgangspunt van Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over de product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als ambassadeur op te treden.

Cats gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft Cats Klant altijd met een hoofdletter en spreekt hij over Klanthousiasme en verleuken.

De doelen en verwachtingen
De mensen prikkelen op het gebied van (interne) Klantgerichtheid. Ze bewust maken van het spanningsveld tussen aandacht, tijd en rendement. De aanwezigen inspireren en hun bewust maken van de eigen rol en eigen lol. En de mensen met een opgewekt gevoel op de presentatie terug te laten kijken en de wil om er iets mee te gaan doen.

Onderwerpen
– Klantgerichtheid in de praktijk! (op basis van boek Theorie bestaat niet!)
– Enthousiaste Klanten zijn uw beste verkopers!
– Klantgerichtheid en social media!
– Van tevreden naar Klanthousiast! (op basis van boek Inspiratieboek voor Klanthousiasme)
– De enthousiaste Medewerker! (op basis van boek Inspiratieboek voor Klanthousiasme)
– De enthousiaste Klant als ambassadeur! (op basis van boek Inspiratieboek voor Klanthousiasme)
– Liever een compliment dan een klacht!
– Verleuken kan iedereen (op basis van boek Verleuken kan iedereen)
– Klanthousiasme in de praktijk (op basis van boek Verleuken kan iedereen)
– Leuker leidt altijd tot beter. Beter bijna nooit tot leuker! (op basis van boek Verleuken kan iedereen)

Persoonlijke missie Feike Cats
Realiseren van enthousiaste Klanten

Feike Cats boeken of inhuren voor een lezing?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Presentaties kunnen zowel in het Nederlands en als in het Engels verzorgd worden.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Feike Cats SKU UPC Model

Feike is een gedreven spreker. de voorbereiding was goed verzorgd. De kracht van de presentatie was dat deze aansloot bij de doelgroep.

Apr 03, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Tegelgroep Nederland 

Feike is een gedreven spreker. de voorbereiding was goed verzorgd. De kracht van de presentatie was dat deze aansloot bij de doelgroep.


Feike is een erg inspirerende 'klantenthousiasteling'. Hij brengt de boodschap goed over en is bovendien een aimabel echt mens die je weet te raken. h

Apr 22, 2016 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Payper 

Feike is een erg inspirerende 'klantenthousiasteling'. Hij brengt de boodschap goed over en is bovendien een aimabel echt mens die je weet te raken. het hele bedrijf is de dag na zijn presentatie letterlijk met een lach begonnen!


De lezing van Feike is in bijzonder goede aarde gevallen.De inhoud sloot exact aan bij onze interne boodschap en Feike wist daar ook weer feilloos m

Oct 07, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Home Fashion Group 

De lezing van Feike is in bijzonder goede aarde gevallen.
De inhoud sloot exact aan bij onze interne boodschap en Feike wist daar ook weer feilloos met voorbeelden en ervaring op aan te sluiten.
Een zeer goede ervaring dus, waarvoor dank.

Lambert Koppens, Manager Verkoop


5.0 5.0 12 12 Feike is een gedreven spreker. de voorbereiding was goed verzorgd. De kracht van de presentatie was dat deze aansloot bij de doelgroep. Feike Cats
Page:
1234

Gerelateerde sprekers

  • Jos Burgers

    Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

     

  • Jan van Setten

    Jan van Setten is een veelgevraagd expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en persoonlijk leiderschap. Jan heeft een grote impact als spreker door zijn ‘aangenaam confronterende’ stijl, humor en energie. Jan van Setten inspireert en krijgt via zijn lezingen mensen in beweging op een authentieke manier.

     

  • Frans Reichardt

    De Klantenluisteraar | Frans Reichardt helpt organisaties beter te luisteren naar hun klanten en te werken aan duurzame klantrelaties | Klant Verantwoord Ondernemen | Chief Customer Ambassador | Love thy customer as thyself | Bring Back That Loving Feeling | Business Blunders.

     

  • Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar is auteur van het boek “De Superpromoter” & oprichter van de Superpromoter Academy. Rijn presenteert over zijn Superpromoter gedachtegoed. Superpromoters zijn bevlogen klanten & medewerkers die anderen met hun enthousiasme aansteken. Rijn probeert de revolutie van enthousiasme te ontketenen.