Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Uitgangspunt van Feike Cats is dat de Klant zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen.
Feike was superrr! Feike gaf aan ons een mooie, boeiende, leuke, grappige, interactieve lezing over Klantbeleving (Houdenvanklanten). Hij wist de deelnemers (ca. 60 personen) meer dan 1,5 uur te boeien en te laten lachen. Gewoon TOP. Ook het verdelen van enkele van zijn boeken, viel goed in de smaak. De kaarten \"Complimenten en Verleuken\" zijn tevens een extra aanvulling op het geheel en worden hopelijk goed gebruik binnen onze interne afdeling Bedrijfsvoering.
Zuidplas
Voor de ondernemers in Gemeente Waddinxveen en Zuidplas heeft Feike met een flinke dosis energie en goed voorbeelden de Dag van de Ondernemers 2020 afgetrapt.
Dichterbij
De webinar van Feike was als warme jas. De webinair had een perfecte aansluiting met waar wij als serviceorganisatie mee bezig zijn. Feike is ontzettend enthousiast en gaf ons beeld en woord over verleuken. Deze webinar was daar al een stap in! Ook het werken met een moderator vanuit de eigen organisatie zorgde voor leuke interactie met Feike en de deelnemers. Feike is professioneel, denkt mee en weet de webinar echt op maat te maken.
Feike Cats is Klanthousiasme- en Verleukexpert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt ook veel gevraagd voor het verzorgen van presentaties, workshops en inspiratiesessies. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en medewerkers. Feike maakt daarbij gebruik van Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.
Verleuken, iets dat volgens Feike niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht, is volgens Feike een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden.
Klanthousiasme komt van binnen (blije medewerkers zijn blije klanten)
Leuker leidt altijd tot beter, beter bijna nooit tot leuker!
De lol van Klanthousiasme
Meer opbrengst met Verleuken
Liever een compliment dan een klacht!
De enthousiaste Klant als Ambassadeur
Van tevreden naar Klanthousiast
Enthousiaste medewerkers en Klanten als verkopers!
Social media en Klanthousiasme
Minder kosten door Verleuken
Achtergrond
Feike Cats is schrijver van de boeken ‘Theorie bestaat niet!’ (2006), ‘Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme’ (2013), ‘Verleuken kan iedereen’ (2017), en ‘365 dagen Klanthousiasme’ (2018) en ‘Klanthousiasme komt van binnen’ (2021). De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en Verleuken en staan vol met praktische tips & trucs.
Uitgangspunt van Feike is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over het product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als Ambassadeur op te treden.
Interesse in een lezing van Feike Cats?
De bijdragen van Feike kunnen gaan over de medewerker (de interne klant) of Klant/ Student/ Patiënt/ Burger (de externe Klant). Een combinatie is uiteraard ook mogelijk.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.
Feike was superrr! Feike gaf aan ons een mooie, boeiende, leuke, grappige, interactieve lezing over Klantbeleving (Houdenvanklanten). Hij wist de deelnemers (ca. 60 personen) meer dan 1,5 uur te boeien en te laten lachen. Gewoon TOP. Ook het verdelen van enkele van zijn boeken, viel goed in de smaak. De kaarten \"Complimenten en Verleuken\" zijn tevens een extra aanvulling op het geheel en worden hopelijk goed gebruik binnen onze interne afdeling Bedrijfsvoering.
Zuidplas
Voor de ondernemers in Gemeente Waddinxveen en Zuidplas heeft Feike met een flinke dosis energie en goed voorbeelden de Dag van de Ondernemers 2020 afgetrapt.
Dichterbij
De webinar van Feike was als warme jas. De webinair had een perfecte aansluiting met waar wij als serviceorganisatie mee bezig zijn. Feike is ontzettend enthousiast en gaf ons beeld en woord over verleuken. Deze webinar was daar al een stap in! Ook het werken met een moderator vanuit de eigen organisatie zorgde voor leuke interactie met Feike en de deelnemers. Feike is professioneel, denkt mee en weet de webinar echt op maat te maken.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.