Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Bewaar als favoriet

Luc van Bussel

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Luc van Bussel is een ondernemer, auteur en spreker. Het is zijn missie om mensen te inspireren over de kracht van hospitality. Luc neemt het publiek mee in de ongekende mogelijkheden van gastvrijheid voor zowel bedrijven, organisaties, instellingen en overheden.

Bewaar als favoriet
Ja, ik wil een vrijblijvende aanvraag doen

Of bekijk een video

Luc van Bussel

Luc van Bussel is een ondernemer, auteur en spreker. Als ondernemer participeert hij in bedrijven, waaronder Regardz Hospitality Group BV waar hij tevens de functie CEO bekleedt. Innovatie is zijn grootste drijfveer en passie. Het vernieuwen van ‘vergane glorie’ en het ontwikkelen van unieke concepten en bedrijfsmodellen heeft zijn volle aandacht.

Hartverwarmende hospitality in een Digitale Samenleving is de boodschap van zijn lezing. Het is zijn missie om mensen te inspireren over de kracht van hospitality. Eigenlijk zijn het geen lezingen, maar belevingen. Luc neemt het publiek mee in de ongekende mogelijkheden van gastvrijheid voor zowel bedrijven, organisaties, instellingen en overheden. In zijn belevingen onthult hij alle geheimen over gastvrijheid en laat hij zien & voelen dat gastvrijheid van ons allemaal is, zonder uitzondering.

De lezing is een wake-up call en shake-up call en laat toehoorders tot inzicht komen over de kracht van persoonlijke aandacht bij persoonlijke verbindingen.

Onderwerpen waar Luc over spreekt

  • De kracht van gastvrijheid in een digitale samenleving/organisatie.
  • Gastvrijheid is een cultuurmissie van warmtemakers in coole tijden.
  • In zeven stappen naar een nieuwe, oprechte gastvrijheid.
  • Hoe maak je van een klant een fan, van een medewerker een warmtemaker en van een gast een fan?

Over Luc van Bussel

Luc van Bussel was de drijvende kracht achter de innovaties van Center Parcs in Nederland, België en Duitsland en boekte hij spraakmakende successen als CEO in de Automotive branche. Hij studeerde Hospitality Management.

‘De Confetti Company’ is zijn vierde boek die in 2019 is uitgekomen. In 2018 bracht hij (Beststeller Managementboek.nl) ‘Gastgevers in Geluk’ uit. Dit geeft een antwoord op de vraag: Wat is hartverwarmende hospitality en wat betekent dat voor mijn bedrijf en organisatie. Ook heeft hij het boek ‘De naderende stilstand van Nederland’ uitgebracht en schreef hij de boeken ‘INFARCT’ en ‘Alles Kan Beter, 10 succesfactoren voor duurzame groei’.

Geïnteresseerd in een lezing van Luc van Bussel?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Meer video’s

Schrijf een recensie

Schrijf nu een recensie


Verstuur jouw review
* Verplicht veld



Beschikbaarheid en informatie Luc van Bussel

  • 8,9 op basis van +620 reviews
  • Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
  • Corona annulering = kosteloos verzetten
  • Snel direct contact met deze spreker