Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?
Luc van Bussel
Luc van Bussel is een ondernemer, auteur en spreker. Het is zijn missie om mensen te inspireren over de kracht van hospitality. Luc neemt het publiek mee in de ongekende mogelijkheden van gastvrijheid voor zowel bedrijven, organisaties, instellingen en overheden.
Of bekijk een video
Luc van Bussel
Luc van Bussel is een gastvrijheid ondernemer, spreker en auteur. Hij inspireert internationale bedrijven, corporate organisaties, instellingen en (semi-publieke) overheden met zijn unieke, eigentijdse en praktische verhaal over gastvrijheid. Zijn verhaal legt de essentie bloot over gastvrijheid. Het ontwikkelen van het thuisgevoel, een warm bad voor medewerkers, gasten en klanten is de persoonlijke ‘purpose’ van Luc geworden.
Gastvrijheidsmodel om te delen
Luc van Bussel ontwikkelde in de afgelopen jaren een verhelderend, inspirerend en tegelijk praktisch gastvrijheidsmodel waar iedere organisatie zich mee kan onderscheiden. Zijn gastvrijheidsformule is een gezonde voedingsbodem voor de ontwikkeling van een warme (interne) bedrijfscultuur en excellente service naar derden. Het authentieke gastvrijheid denken en model heeft Luc opgeschreven in zijn bestseller ‘Gastgevers in Geluk’. Deze managementroman over gastvrijheid stond vijf weken op plaats 1 in de managementboeken.
Inspiratiesessie om van te smullen
In zijn inspiratiesessies wordt Luc van Bussel heel persoonlijk en kwetsbaar. Hij vertelt over zijn geboorte in het vijfsterrenhotel Germaine en hoe gastvrijheid hem met de paplepel werd ingegeven. Zijn keynotes zitten vol met anekdotes, humor, emoties en praktische tips. De deelnemers gaan naar huis met een helder, duidelijk en praktisch beeld bij gastvrijheid. In deze digitale samenleving maken mensen het verschil. Als alles digitaal wordt, neemt mensentaal weer de overhand. Dat is de visie van Luc. Hij deelt zijn gastvrijheidsmodel en inspireert tot tranen toe.
Keynote
In een keynote van 45 minuten worden deelnemers meegenomen in de wereld van gastvrijheid. Wat is gastvrijheid? Waarom maakt gastvrijheid het verschil in een digitale samenleving? In zeven stappen naar Hartverwarmende Hospitality is de kern van de keynote. Deze unieke, inspirerende gastvrijheidsformule laat de deelnemers zien dat gastvrijheid altijd door drie ‘warmtezones’ gaat en dat telkens met een actie en reactie.
Masterclass
In een masterclass van 75 minuten krijgt de keynote nog meer beleving en interactie met het publiek. In de masterclass worden de deelnemers meegenomen naar het hoogstpersoonlijke gastvrijheidsverhaal van Luc van Bussel in Hotel Germaine. Het thuisgevoel staat centraal. Hoe maak je dat? De gastvrijheidsformule in zeven stappen en de drie ‘warmtezones’ vormen ook hier de kern van de masterclass.
Theatershow
In een theatershow ‘HOME’ van 90 minuten krijgt het publiek een inspirerende en animerende versie van de masterclass. De theatershow laat het publiek horen, zien en voelen wat de kracht van ‘thuis’ is in een digitale samenleving. De softskills van het thuisgevoel laten bedrijven, organisaties, instellingen en overheden zien dat échte verbindingen niet digitaal zijn, maar mensentaal.
Over Luc van Bussel
Luc van Bussel is een gastvrijheidsondernemer, spreker, auteur en is mede-eigenaar / CEO van Regardz Hospitality Group B.V. (Amersfoort). In de jaren negentig was Luc van Bussel de drijvende kracht achter de innovaties van Center Parcs in Nederland, België en Duitsland en boekte hij spraakmakende successen als CEO in de Automotive branche.
In 2013 werd Luc mede-eigenaar van Regardz en ontwikkelde hij een nieuwe visie en gastvrijheidsmodel voor de hospitality branche, maar tegelijkertijd voor bedrijven, organisaties, instellingen en (semi/politieke) overheden. Hospitality is volgens Luc de grootste uitdaging in deze digitale revolutie. “Gastvrijheid is het nieuwe goud in onze digitale samenleving”, is zijn credo.
Ook bracht hij de volgende boeken uit: ‘De Confetti Company’ in 2019, in 2016 ‘Gastgevers in Geluk’, in 2013 ‘Alles Kan Beter 10 Succesfactoren voor Duurzame Groei’ en in 2008 ‘INFARCT, de Naderende Stilstand van Nederland’.
Geïnteresseerd in een lezing van Luc van Bussel?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.
Taal: Nederlands
Categorieën: Hospitality, Inspiratie en motivatie, Klantgerichtheid, Leiderschap, Management en Leiderschap, Marketing en Sales, Ontwikkeling medewerkers, Sprekers
Tags: Gastvrijheid, Hospitality, Klantgerichtheid, Verbinden
Schrijf een recensie
Beschikbaarheid en informatie Luc van Bussel
- 8,9 op basis van +900 reviews
- Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
- Corona annulering = kosteloos verzetten
- Snel direct contact met deze spreker