Wie is Luc van Bussel?
Luc van Bussel is  een ondernemer, auteur en spreker. Als ondernemer participeert hij in bedrijven, waaronder Regardz Hospitality Group BV waar hij tevens de functie CEO bekleeft. Luc van Bussel is commissaris bij diverse bedrijven, waaronder branchevereniging BTG/fTGG (Telecom/ICT). Innovatie is zijn grootste drijfveer en passie. Het vernieuwen van ‘vergane glorie’ en het ontwikkelen van unieke concepten en bedrijfsmodellen heeft zijn volle aandacht. Als auteur schreef Luc managementromans, waaronder Alles Kan Beter (2013) en Gastgevers in Geluk (2016). Eerder schreef hij Infarct, de Naderende Stilstand van Nederland. Een boek over de geschiedenis en de oplossingen bij het naderend verkeersinfarct in Nederland. Luc is romanticus en gelooft in de kracht van vernieuwing. Alles ziet er beter uit door een roze bril.

Wat is de missie van Luc van Bussel?
Alles draait om mensen. Mensen blijven elkaar opzoeken en ontmoeten. In een digitale samenleving worden persoonlijke ontmoetingen ‘heftig’. Als alles digitaal wordt, zullen persoonlijke ontmoetingen een nieuwe lading, inhoud en dimensie krijgen. Bedrijven en organisatie zijn zich niet bewust van de kracht van hospitality als duurzame verbindingskracht met klanten en gasten. De digitale revolutie heeft van bedrijven systemen gemaakt en heeft van systemen bedrijven gemaakt. Denk maar aan Uber, Airbnb, Booking.com. De echte verbindingskracht met klanten en gasten wordt nooit digitaal. Hartverwarmende hospitality is het antwoord op een naderende service-revolutie waarbij beleving belangrijker wordt dan digitale efficiency. Gastgevers in Geluk (Beststeller Managementboek.nl) geeft een antwoord op de vraag: Wat is hartverwarmende hospitality en wat betekent dat voor mijn bedrijf en organisatie. Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over een unieke hospitality formule. Niet eerder werd een service-formule zo concreet en toepasbaar.

Waar spreekt Luc van Bussel over
Hartverwarmende Hospitality in een Digitale Samenleving is de boodschap van zijn lezing. Persoonlijke verbindingen zijn niet digitaal. In een digitale samenleving hebben mensen, bedrijven en organisaties behoefte aan een nieuwe service-formule. Gastgevers in Geluk heeft een onthutsende en onthullende kijk achter de menselijke kracht bij het maken van nieuwe verbindingen. Hospitality is het overkoepelende begrip dat mensen helpt om blijvende verbinding te maken met anderen. De formule brengt nieuwe begrippen tot leven: bereikrijk, binnenvoelbaar, luistergevig, oplosselijk, verrasvast, verwenzaam en teruglustig. De formule laat zien dat beleving nooit vanzelf gaat of vanzelfsprekend is, maar dat dienstverlening een roeping en een passie is.

Wat zijn de resultaten?
De lezing is een wake-up call en shake-up call en laat toehoorders tot inzicht komen over de kracht van persoonlijke aandacht bij persoonlijke verbindingen. De toehoorder wordt permanent geconfronteerd met praktische privé-voorbeelden, die leidend zijn in zakelijke situaties. De lezing is daarom inspirerend en incentiverend. De toehoorder verlaat de lezing met een helder inzicht en toepasbare formule voor excellente service en dienstverlening bij bedrijven en hartverwarmende hospitality als levenskunst.

Luc van Bussel boeken voor een lezing?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier.

 

 

 

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field