Frans Reichardt – De Klantenluisteraar
“Frans heeft een inspirerend verhaal verteld over klantgericht denken. Met veel voorbeelden, humor en enthousiasme heeft hij mooi gesproken. Zijn verhaal paste tailor-made bij deze feestelijke dag voor ons. Frans werkt innovatief, professioneel en zeker klantgericht.” – Jessie Augustijn, House of Engagement
“Frans heeft tijdens onze korte maar intensieve samenwerking meerdere keren het ‘wauw effect’ weten te creëren. Hij gaat voor the extra mile.” – Saffira Lorraine Parker, Action
“Frans heeft een inhoudelijk sterk verhaal. Inhoud met humor, uit de praktijk geplukt met aansprekende actuele voorbeelden, telkens bekeken door de ogen van de klant.” – Aad Smit, Rabobank Groene Hart Noord

Enthousiasme & humor
Frans Reichardt is een enthousiaste en humoristische spreker. Hij inspireert en motiveert. Hij stimuleert organisaties en hun medewerkers de klant als uitgangspunt te nemen voor hun denken en doen en goed te luisteren naar the voice of the customer. Frans spreekt in heldere taal en weet zijn boodschap bij een breed publiek indringend over het voetlicht te brengen. Hij verpakt zijn boodschap met humor en schuwt niet heilige huisjes omver te halen. Zijn presentaties helpen zijn publiek weer fris en met nieuwe energie te werken aan blije klanten.

Auteur van het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!)

Blije Klanten Bijten nietFrans is auteur van het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!), een verzameling verhalen over klantgericht denken en doen. Als u Frans boekt als spreker, is dit boek een leuk cadeau als aandenken voor uw medewerkers of relaties.

Voorzitter van Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO)
Frans is voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO), de vereniging van organisaties en professionals die zich inzetten voor een klantgerichter Nederland.

Thema’s
Frans spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience, customer centricity.

Presentaties die voor u op maat kunnen worden toegesneden, zijn:
– Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!)
(over klantgerichtheid & klantbeleving en hoe je die vertaalt in klanttevredenheid & klantwaarde).
– Bring Back That Loving Feeling – De Kracht van Onvoorwaardelijke Liefde voor de Klant
– Ondernemen is een Zaak van Falen & Opstaan
(over bedrijfsuitglijders, marketingmissers & carrièrecrashes en hoe wij nog meer kunnen leren van onze fouten).

Frans Reichardt boeken voor uw een lezing of workshop?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Frans Reichardt SKU UPC Model

"Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en

Jan 02, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Rabobank 

"Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even 'hit & run' laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt. Niet voor niets gewaardeerd als spreker en expert op het vlak van (digitale) klantbediening.”
Martijn Groenewegen, Rabobank


"Op het CYS Customer Experience event heeft Frans een inspirerend verhaal gehouden. Mede door zijn bijdrage als dagvoorzitter is er veel interactie ge

Jan 02, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: CYS 

"Op het CYS Customer Experience event heeft Frans een inspirerend verhaal gehouden. Mede door zijn bijdrage als dagvoorzitter is er veel interactie geweest en zijn onze andere sprekers (onze klanten) op een professionele wijze begeleid. De bezoekers is gevraagd om feedback naar aanleiding van het event en ook hun reacties op Frans’ optreden zijn lovend. In de toekomst hoop ik nog regelmatig met Frans samen te werken."
Taco van der Pompe, CYS


"Frans heeft voor ANG een inhoudelijke bijdrage geleverd voor de jubileumbijeenkomst. De manier van presenteren en het meenemen van en inleven in de s

Jan 02, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: ANG Adviesgroep Nederlandse Gemeenten 

"Frans heeft voor ANG een inhoudelijke bijdrage geleverd voor de jubileumbijeenkomst. De manier van presenteren en het meenemen van en inleven in de specifieke klantengroep van ANG, gaf deze voor ANG speciale bijeenkomst een bijzondere boost. De relaties gingen met een tas vol tips naar huis, hoe men met klantvriendelijk denken een overheidsorganisatie verder kan optimaliseren. Ik kan Frans dan ook aanbevelen aan iedere organisatie, waar klantvriendelijkheid een belangrijk onderdeel is van de bedrijfsvoering."
John van Beek, ANG Adviesgroep Nederlandse Gemeenten


5.0 5.0 8 8 "Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zie Frans Reichardt
Page:
123

Gerelateerde sprekers

  • Jos Burgers

    Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

     

  • Jan van Setten

    Jan van Setten is een veelgevraagd expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en persoonlijk leiderschap. Jan heeft een grote impact als spreker door zijn ‘aangenaam confronterende’ stijl, humor en energie. Jan van Setten inspireert en krijgt via zijn lezingen mensen in beweging op een authentieke manier.

     

  • Feike Cats

    Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Uitgangspunt van Feike Cats is dat de Klant zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen.