Op zoek naar een enerverende spreker over klanttevredenheid en blije klanten?

Frans Reichardt
Bewaar als favoriet

Frans Reichardt

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

De presentaties van Frans Reichardt helpen om met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over thema’s als klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde, klant centraal, customer experience en customer centricity.

P-Direkt

"Frans sprak onze medewerkers en leidinggevenden toe over luisteren naar klanten en luisteren naar elkaar. In de voorbereiding was Frans oprecht geïnteresseerd in P-Direkt en ons cultuurprogramma. Frans dacht met ons mee en bewoog mee met onze planning. De lezing zelf was inspirerend, informatief en laagdrempelig. Ons blijft bij dat je geen leidinggevende hoeft te zijn om een luisterend leider te zijn en dat je daar vandaag al makkelijk mee kunt beginnen. Top!"

Frans Reichardt

Frans Reichardt Frans werkt meer dan 35 jaar in de wereld van marketing en klantgerichtheid. Hij bestudeerde de kracht van luisteren en is een veelgevraagd spreker over klantgerichtheid met al meer dan duizend optredens wereldwijd. Frans moedigt zijn publiek aan om een luisterende mindset te ontwikkelen om hun prestaties te verbeteren en te werken aan duurzame relaties en groei.

Frans Reichardt stimuleert organisaties de klant als uitgangspunt te nemen voor hun denken en doen en goed te luisteren naar the voice of the customer. Hij verpakt zijn boodschap met veel energie en humor en schuwt hierbij niet heilige huisjes omver te halen. Zijn presentaties helpen zijn publiek weer fris en met nieuwe energie te werken aan blije klanten.

Mogelijke thema’s lezingen Frans Reichardt

Frans Reichardt is een enthousiaste en humoristische spreker. Zijn presentaties helpen zijn publiek weer fris en met nieuwe energie te werken aan blije klanten. Hij spreekt over klantgerichtheid en klantbeleving (customer experience), klanttevredenheid, klantloyaliteit, klantwaarde en klant centraal (customer centricity).

Presentaties die voor u op maat kunnen worden toegesneden, zijn:

  1. Kus de Cactus
    Krijg inzichten en praktische handvatten om het luisterend vermogen van jouw organisatie, jouw merk, jouw team en jezelf naar een hoger niveau te brengen.
  2. Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!)
    Over klantgerichtheid & klantbeleving en hoe je die vertaalt in klanttevredenheid & klantwaarde.
  3. Bring Back That Loving Feeling
    De Kracht van Onvoorwaardelijke Liefde voor de Klant
  4. Ondernemen is een Zaak van Falen & Opstaan
    Over bedrijfsuitglijders, marketingmissers & carrière-crashes en hoe wij nog meer kunnen leren van onze fouten.

Meer over Frans Reichardt

Auteur van het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!)
Frans is auteur van het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!), met inspirerende verhalen over klantgericht denken en doen. Als u Frans boekt als spreker, is dit boek een leuk cadeau als aandenken voor uw medewerkers of relaties.

Voorzitter van Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO)
Frans is voorzitter van het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO), de vereniging van organisaties en professionals die zich inzetten voor een klantgerichter Nederland.

Frans Reichardt boeken voor jouw een lezing of workshop?

Wil je meer weten of een offerte ontvangen? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of bel ons op 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

Chiesi

"Frans is een goede, humoristische spreker die goed aanvoelt waar het bij de klant om gaat. Dit heeft alles te maken met zijn goede voorbereiding en het stellen van de juiste vragen. He practices what he preaches!"

Rabobank

""Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even 'hit & run' laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt. Niet voor niets gewaardeerd als spreker en expert op het vlak van (digitale) klantbediening.” Martijn Groenewegen, Rabobank"

CYS

""Op het CYS Customer Experience event heeft Frans een inspirerend verhaal gehouden. Mede door zijn bijdrage als dagvoorzitter is er veel interactie geweest en zijn onze andere sprekers (onze klanten) op een professionele wijze begeleid. De bezoekers is gevraagd om feedback naar aanleiding van het event en ook hun reacties op Frans’ optreden zijn lovend. In de toekomst hoop ik nog regelmatig met Frans samen te werken." Taco van der Pompe, CYS"

ANG Adviesgroep Nederlandse Gemeenten

""Frans heeft voor ANG een inhoudelijke bijdrage geleverd voor de jubileumbijeenkomst. De manier van presenteren en het meenemen van en inleven in de specifieke klantengroep van ANG, gaf deze voor ANG speciale bijeenkomst een bijzondere boost. De relaties gingen met een tas vol tips naar huis, hoe men met klantvriendelijk denken een overheidsorganisatie verder kan optimaliseren. Ik kan Frans dan ook aanbevelen aan iedere organisatie, waar klantvriendelijkheid een belangrijk onderdeel is van de bedrijfsvoering." John van Beek, ANG Adviesgroep Nederlandse Gemeenten"

Holland Casino

""Tijdens onze medewerkersdagen heeft Frans gesproken over gasttevredenheid en hoe om te gaan met gasten die onze vestiging bezoeken. Het was een prettig en duidelijk verhaal, wat goed te behappen is voor de luisteraars. Frans houdt het spannend en zorgt met humor dat de luisteraars aangehaakt blijven. Ook het voorcontact met intakegesprek was zeer helder en duidelijk. Wij kunnen dankzij Frans terugkijken op twee succesvolle dagen!" Arno Bongers, Holland Casino"

Beschikbaarheid en informatie

Frans Reichardt

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1290 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid