Guido Thys
Al meer dan twintig jaar is Guido Thys een vertrouwde, vaste waarde in het bedrijfsleven. Hij weet letterlijk elk publiek aan het lachen te brengen, te inspireren en vooral ook aan het denken te zetten. Met de onvolprezen Workshop Klanten Wegjagen (bijna 1.000 keer gehouden). Met Ons Bedrijf Heeft Geen Toekomst, een hartstochtelijk pleidooi voor (intern) ondernemerschap. En met “Managen? Ik ben toch niet achterlijk?”, gebaseerd op zijn boek “8erlijk Management, in 8 simpele stappen van worstelend manager naar succesvol leider”.

Nieuwe lezing; Welkom in de 21e eeuw
In zijn nieuwe presentatie komen twee dingen komen samen. Ten eerste: de meeste ondernemingen blijven vastzitten in bestaande kaders en slagen er niet in om dat haakje te vinden dat nieuwe ondernemingen zo succesvol maakt. Ten tweede: we pompen miljoenen in het verbeteren van de omgang met klanten zonder dat dit onze resultaten echt/meetbaar verbetert. Beide gelden voor zzp’ers, winkeliers, het mkb en grootbedrijven. De oplossing voor beide uitdagingen: eindelijk eens radicaal denken vanuit het perspectief van de klant. Dan blijkt plots dat we structureel 94% van de kansen laten liggen.

Dit is meteen ook de essentie van de unieke mix die Guido Thys te bieden heeft: de Belgische aanpak van eenvoudige en met humor doorspekte redeneringen, een wetenschappelijke vorming en een ongeëvenaarde kennis van ondernemerschap en bedrijfsleven. Onze dagelijkse (werk)wereld ziet er daarom altijd anders uit wanneer Guido Thys hem beschrijft dan wanneer we er zelf naar kijken. Hij is een dwarsdenker. Waar anderen analyseren, biedt hij de synthese. Wanneer iedereen in vastgeroeste gewoontes gevangen zit, tovert hij alternatieve paden tevoorschijn.

Als geen ander weet hij de vinger te leggen op actuele brandonderwerpen in bedrijven en organisaties en komt hij met een aangepaste presentatie. Zijn doel: mensen losmaken uit de status quo en anders laten denken over omgang met klanten en met elkaar, management en leiderschap, ondernemen in de 21eeuw.

Na meer dan 2.200  lezingen, workshops en seminars voor 275.000+ deelnemers en toehoorders in 4 talen en in 18 landen kunt u erop vertrouwen dat hij ook úw boodschap op een impactvolle wijze kan overbrengen.

Achtergrond
Guido Thys werd geboren in Antwerpen en begon een academische carrière in Theoretische Taalkunde, Filosofie, Didactiek, Psycholinguïstiek en Neurolinguïstiek. Na een “commerciële” carrière in loondienst richtte hij in 1984 het eerste telemarketingbureau van België op. Als senior consultant met een internationale werkradius zette hij tientallen organisaties op het goede spoor richting klant. Als docent Strategic Marketing Management bij de Business School Nederland heeft hij ruim 400 managers opgeleid. In de voorbije 30 jaar verschenen honderden artikelen, columns en interviews en schreef hij 17 boeken.

Guido Thys inhuren of boeken voor een lezing of workshop?
Guido Thys inhuren of boeken voor een lezing of workshop? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Guido Thys SKU UPC Model

Heel goed! Boodschap duidelijk vooral door de humor.

May 09, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Wonen Limburg 

Heel goed! Boodschap duidelijk vooral door de humor.


Hylarisch en vooral goed in de combi van humor en serieuze boodschap

May 09, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Sociale Verzekeringsbank 

Hylarisch en vooral goed in de combi van humor en serieuze boodschap


Presentatie zeer goed ontvangen~!

Apr 12, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Fair Excursions 

Presentatie zeer goed ontvangen~!


5.0 5.0 110 110 Heel goed! Boodschap duidelijk vooral door de humor. Guido Thys
Page:
123»

Gerelateerde sprekers

  • Jos Burgers

    Bestsellerauteur Drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

     

  • Menno Lanting

    Menno Lanting werkt als strateeg en innovator met directies en Raden van Bestuur van verschillende organisaties. Thema’s waar hij zich op richt zijn digitaal leiderschap, organisatievernieuwing & het nieuwe werken, connectivity, strategie en business innovatie. Menno Lanting schreef o.a. Connect, verkozen tot Managementboek van het Jaar.

     

  • Harry van Hest

    Als het over communicatie gaat en je bent op zoek naar een interessant spreker, resultaat gericht, met een boeiend verhaal die het ook nog interactief en ‘plezant’ kan brengen? Maak dan even kennis met Harry van Hest, Vlaming/Antwerpenaar maar van Nederlandse origine. Hij doet gegarandeerd een nieuwe wind waaien in het sprekerslandschap.