Guido Thys
Al meer dan twintig jaar is Guido Thys een vertrouwde, vaste waarde in het bedrijfsleven. Hij weet letterlijk elk publiek aan het lachen te brengen, te inspireren en vooral ook aan het denken te zetten. Met de onvolprezen Workshop Klanten Wegjagen (bijna 1.000 keer gehouden). Met Keuzes, zijn haarscherpe analyse van de huidige economische situatie en ondernemen in de 21e eeuw. Met Ons Bedrijf Heeft Geen Toekomst, een hartstochtelijk pleidooi voor (intern) ondernemerschap. En met “Managen? Ik ben toch niet achterlijk?”, gebaseerd op zijn recentste boek “8erlijk Management, in 8 simpele stappen van worstelend manager naar succesvol leider”.

Dit is meteen ook de essentie van de unieke mix die Guido Thys te bieden heeft: de Belgische aanpak van eenvoudige en met humor doorspekte redeneringen, een wetenschappelijke vorming en een ongeëvenaarde kennis van ondernemerschap en bedrijfsleven. Onze dagelijkse (werk)wereld ziet er daarom altijd anders uit wanneer Guido Thys hem beschrijft dan wanneer we er zelf naar kijken. Hij is een dwarsdenker. Waar anderen analyseren, biedt hij de synthese. Wanneer iedereen in vastgeroeste gewoontes gevangen zit, tovert hij alternatieve paden tevoorschijn.

Als geen ander weet hij de vinger te leggen op actuele brandonderwerpen in bedrijven en organisaties en komt hij met een aangepaste presentatie. Zijn doel: mensen losmaken uit de status quo en anders laten denken over omgang met klanten en met elkaar, management en leiderschap, ondernemen in de 21eeuw.

Na meer dan 2.200  lezingen, workshops en seminars voor 275.000+ deelnemers en toehoorders in 4 talen en in 18 landen kunt u erop vertrouwen dat hij ook úw boodschap op een impactvolle wijze kan overbrengen.

Achtergrond
Guido Thys werd geboren in Antwerpen en begon een academische carrière in Theoretische Taalkunde, Filosofie, Didactiek, Psycholinguïstiek en Neurolinguïstiek. Na een “commerciële” carrière in loondienst richtte hij in 1984 het eerste telemarketingbureau van België op. Als senior consultant met een internationale werkradius zette hij tientallen organisaties op het goede spoor richting klant. Als docent Strategic Marketing Management bij de Business School Nederland heeft hij ruim 400 managers opgeleid. In de voorbije 30 jaar verschenen honderden artikelen, columns en interviews en schreef hij 17 boeken.

Guido Thys inhuren of boeken voor een lezing of workshop?
Guido Thys inhuren of boeken voor een lezing of workshop? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Guido Thys SKU UPC Model

Een eye-opener en fijn om een serieuze boodschap op deze manier gepresenteerd te krijgen

Mar 14, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Gemeente Krimpen aan den IJssel • 
Datum Evenement: 09-02-2017 

Een eye-opener en fijn om een serieuze boodschap op deze manier gepresenteerd te krijgen


Erg positief en sloot goed aan op onze verwachtingen. De "Belgische" touch geeft wat extra's. Graag tot een evt volgende keer.

Mar 10, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Regio Business • 
Datum Evenement: 19-12-2016 

Erg positief en sloot goed aan op onze verwachtingen. De "Belgische" touch geeft wat extra's. Graag tot een evt volgende keer.


Erg veel bewondering voor deze man. Hij was tot op de puntjes voorbereid en heeft een geweldige dag neergezet. 'leuke man met humor', 'enorme toegev

Dec 19, 2016 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Industria • 
Datum Evenement: 13-12-2016 

Erg veel bewondering voor deze man. Hij was tot op de puntjes voorbereid en heeft een geweldige dag neergezet.
'leuke man met humor', 'enorme toegevoegde waarde aan de dag' en 'inhoudelijk sterk'


5.0 5.0 79 79 Een eye-opener en fijn om een serieuze boodschap op deze manier gepresenteerd te krijgen Guido Thys
Page:
123»

Gerelateerde sprekers

  • Adjiedj Bakas

    Adjiedj Bakas is een veelgevraagd spreker (circa 200 lezingen per jaar) en dagvoorzitter op congressen, strategiesessies en andere gelegenheden. Bakas geldt als boeiend, prikkelend, visionair, humoristisch en inspirerend. Hij spreekt onder meer over trends binnen de economie, technologie, voeding, overheid, zorg, arbeidsmarkt, spiritualiteit, liefde.

     

  • Ruud Veltenaar

    “De wereld ondergaat een transformatie naar de volgende fase in onze beschaving. Trendwatcher en filosoof Ruud Veltenaar verzorgt masterlezingen en multimediale keynotes over de megatrends en de invloed op ons werk en leven. Met een gemiddelde score van 9,1 behoort hij tot de best beoordeelde sprekers in de markt.”

     

  • Menno Lanting

    Menno Lanting werkt als strateeg en innovator met directies en Raden van Bestuur van verschillende organisaties. Thema’s waar hij zich op richt zijn digitaal leiderschap, organisatievernieuwing & het nieuwe werken, connectivity, strategie en business innovatie. Menno Lanting schreef o.a. Connect, verkozen tot Managementboek van het Jaar.

     

  • Harry van Hest

    Als het over communicatie gaat en je bent op zoek naar een interessant spreker, resultaat gericht, met een boeiend verhaal die het ook nog interactief en ‘plezant’ kan brengen? Maak dan even kennis met Harry van Hest, Vlaming/Antwerpenaar maar van Nederlandse origine. Hij doet gegarandeerd een nieuwe wind waaien in het sprekerslandschap.