Robert Guijt

In de kern houdt Robert Guijt zich bezig met het succesvoller maken van organisaties door de inzet van hospitality en hostmanship, zowel richting klanten, maar zeker ook richting de eigen medewerkers. Robert is goed in mensen verbinden en in beweging zetten. Zijn enthousiasme is aanstekelijk. Robert heeft het vermogen om een organisatie klantgerichter te maken. Hij weet hoe je loyalere klanten creëert, waar je de juiste medewerkers/talenten vindt en ook hoe je ze behoudt.

Het resultaat van zijn bijdrage is dat werkgevers beter gaan begrijpen dat ze een loyalere klantenkring krijgen door ook goed voor hun medewerkers te zorgen. Ze gaan nadenken over elk stap van de customer journey, maar ook alle stappen die nodig zijn om de juiste talenten aan te trekken en te behouden (employer branding).

Van jongs af aan is Robert Guijt werkzaam geweest in organisaties waar gastvrijheid op 5-sterren niveau stond. Het was altijd zijn taak de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.

Onderwerpen waar Robert Guijt over spreekt

– Hostmanship: the art of making people feel welcome
– Gastvrijheid in de kantooromgeving
– Employer Branding

Persoonlijke achtergrond

Hospitality is wat Robert ademt en wat hij leeft. Vanaf zijn 14e begon hij bij het Van der Valk Hotel in Wassenaar en later volgde hij een opleiding op de Hogere Hotelschool in Den Haag. Door de jaren heen heeft hij in verschillende leidinggevende functies gewerkt, variërend van Food & Beverage director bij het Olympisch Comité van Barcelona, Horeca Manager bij de Nationale Opera & Ballet in Amsterdam en adjunct directeur van Koninklijk Theater Carré en het DeLaMar theater.

Robert heeft als adjunct directeur van het DeLaMar theater veel ervaring in het ontwikkelen en aansturen van de operations en events. Het stimuleren van Hostmanship (De kunst van mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn) in alle geledingen van de organisatie is zijn specialiteit. Zijn alziend oog is de stuwende kracht achter deze werkwijze.

Persoonlijke missie

‘Het is mijn missie om alle organisaties succesvoller te maken door de inzet van een hoger niveau van hospitality’.

Interesse in een lezing van Robert Guijt of heeft u een vraag?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Robert Guijt SKU UPC Model

Voor een themaweek Hospitality hebben wij Robert Guijt gevraagd, om naast zijn rol als spreker tijdens de kick off, ook onze workshopmiddag te begelei

Oct 17, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: EvA Servicecentrum, Amsterdam UMC 

Voor een themaweek Hospitality hebben wij Robert Guijt gevraagd, om naast zijn rol als spreker tijdens de kick off, ook onze workshopmiddag te begeleiden.
Zijn enthousiasme is aanstekelijk. Robert heeft het vermogen om zijn ervaringen uit o.a. de theaterwereld op een aansprekende manier mee te nemen m.b.t. het meer klantgericht maken van onze (IT) organisatie.
Inhoudelijke informatie wat betreft onze dagelijkse werkzaamheden en onze klanten werd door hem mooi meegenomen in zijn motivational speech wat betreft Hostmanship en bij het uitwerken van een groepsopdracht met diverse thema’s rondom ‘de klant’.
Mede dankzij zijn aandeel in onze themaweek durven wij te stellen dat wij een stap dichterbij WOW zijn gekomen wat betreft onze customer journey.
Met dank, EvA


5.0 5.0 1 1 Voor een themaweek Hospitality hebben wij Robert Guijt gevraagd, om naast zijn rol als spreker tijdens de kick off, ook onze workshopmiddag te begeleiden.Zijn enthousiasme is aan Robert Guijt