Daniëlle de Jonge – Expert in eigentijdse klantrelaties 

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar en aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken zijn nuchter, praktisch en vol humor. Het komt erop neer dat Daniëlle bedrijven wilt helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden.

Haar manier van presenteren? Nuchter, met humor en vooral heel erg praktisch. Ook de mix van ‘live’ bijeenkomsten en een online leeromgeving met extra oefeningen, webinars en meer spreekt klanten altijd aan. Bovendien schrijft Daniëlle de Jonge wekelijks praktische artikelen en tips over verkoop, acquisitie en klantgerichtheid. Artikelen van haar hand zijn geregeld te vinden in vakbladen en op (vak)websites.

De meest gevraagde thema’s waarvoor Daniëlle de Jonge wordt ingeschakeld zijn

  • Acquisitie: telefonisch, online of face-to-face contact leggen en opvolgen
  • Verkoopgesprekken: structuur, regie en slimme inzet van vaardigheden
  • Klantgerichtheid: emotionele klantbeleving met echte aandacht als centrale factor
  •  Netwerken: van voorbereiding tot pitch en van gesprek tot opvolging
  • Relatiebeheer: klanten houden en kronen tot ambassadeurs
  •  Publiceren en bloggen: online en offline content voor je laten werken
  •  Presenteren: commerciële en inhoudelijke inspirator zijn
  • Commercieel schrijven: in offertes, e-mails en andere uitingen
  •  Verleid de klant: negen verleidingstrategieën om klanten te overtuigen
  •  Human2Human: onderscheidend verkopen met échte aandacht.

Achtergrond

Daniëlle de Jonge is een echte salesvrouw, auteur van de boeken ‘Verleid de Klant’ en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en werkt als zelfstandig verkooptrainer en spreker. Kortom helpt zij met een praktische, eigentijdse en inspirerende aanpak bedrijven zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Zij weet (sales)professionals en ondernemers te prikkelen om zich onderscheidend te profileren en op die manier klanten te werven en te behouden.

Daniëlle de Jonge heeft na een studie Bedrijfseconomie ook diverse commerciële functies vervuld. Sinds circa twaalf jaar werkt zij als verkooptrainer, in 2007 startte zij als ondernemer. Sales is haar vak. Als trainer, coach en spreker helpt Daniëlle professionals en ondernemers om succesvol te zijn en blijven in klanten vinden, hebben en houden.

 

Interesse in een lezing van Daniëlle de Jonge?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina. Wij zijn ook telefonisch te bereiken via 072 750 7422.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Rikkert Walbeek

    Rikkert Walbeek (1970) is een salesman pur sang. Hij spreekt op een levendige manier over sales en sales 2.0, waarbij hij zijn eigen achtergrond en dagelijkse ervaringen ruimschoots deelt. Met een dosis humor en barstensvol energie brengt hij enthousiast zijn boodschap.

     

  • Drs. Victor Bonke

    Victor Bonke is in Nederland één van de zeer weinige specialisten op het gebied van koude acquisitie, oftewel de telefoon pakken en een prospect bellen die je nog helemaal niet kent… Victor Bonke is in staat om dit weerbarstige onderwerp op een humoristische, herkenbare en vooral pragmatische manier over te dragen.

     

  • Jan-Willem Seip

    Jan-Willem Seip heeft als spreker/ trainer meer dan 5.000 vakprofessionals, ondernemers en zelfstandigen geleerd om méér te halen uit hun acquisitie, klantgerichtheid, netwerken en relatiebehoud. Meer succes en meer plezier. Jan-Willem Seip heeft 11 boeken en ruim 250 artikelen geschreven over verkoop.