HomeKlantgerichtheid Daniëlle de Jonge

Daniëlle de Jonge

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

“Het is mijn missie om professionals en ondernemers te inspireren om zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden én houden.” – Daniëlle de Jonge

Vraag vrijblijvend informatie

Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar en aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken zijn nuchter, praktisch en vol humor.

Met een prikkelende aanpak helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Dat lees je ook terug in de drie boeken die zij schreef: ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Daarnaast schrijft Daniëlle praktische artikelen en tips over verkoop, acquisitie en klantgerichtheid in diverse media, maakt ze diverse vlogs en is ze host van ‘Dé Klantenpodcast’ bij BNR.

Onderwerpen waar Daniëlle de Jonge over spreekt:

  • Human2Human: de nieuwe klantrelatie, zakendoen met échte aandacht
  • Extreem klantgericht: waardevolle klantrelaties mét commerciële slagkracht en mét maatschappelijke impact
  • Netwerken: van voorbereiding tot pitch en van gesprek tot netvliesmanagement
  • Acquisitie & Relatiebeheer: klanten aantrekken en kronen tot ambassadeurs
  • Verleid de klant: communicatiekracht om klanten te overtuigen
  • Verkoopgesprekken: structuur, regie en slimme inzet van vaardigheden

Daniëlle kan deze onderwerpen in live bijeenkomsten, als webinars en als blended varianten aanbieden. Met haar kijk op deze onderwerpen zorgt ze altijd voor verfrissende inzichten, interactie en aansprekende voorbeelden.

Daniëlle de Jonge haar kijk op klantgerichtheid

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zoeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. De klant van vandaag hecht veel belang aan wederzijdse betrokkenheid en een waardevolle relatie. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Het mooie is dat de mogelijkheden voor onderscheidende klantrelaties voor het oprapen liggen. Je hoeft ze alleen maar te pakken. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

Over Daniëlle de Jonge

Daniëlle de Jonge ‘walks her talk’ als het gaat om klantgerichtheid met échte aandacht. Ze is spreker, trainer en auteur. Daniëlle heeft na een studie Bedrijfseconomie diverse commerciële functies vervuld en kent het vak van adviserend verkopen door en door.

Al ruim 15 jaar is Daniëlle werkzaam in het sprekers- en trainersvak, sinds 2007 als zelfstandig ondernemer. Haar kracht zit volgens klanten in de pragmatische, eigentijdse en enthousiasmerende wijze waarop zij haar gedachtegoed deelt.

Daniëlle de Jonge boeken

Als je interesse hebt in een lezing of webinar van Daniëlle de Jonge kun je contact opnemen via het contactformulier of via 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Meer video’s

Schrijf een recensie

Schrijf nu een recensie


Verstuur jouw review
* Verplicht veld



Beschikbaarheid en informatie Daniëlle de Jonge

  • 8,9 op basis van +620 reviews
  • Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
  • Corona annulering = kosteloos verzetten
  • Snel direct contact met deze spreker