Logo van De Spreker
Sydney Brouwer boeken?
Vrijblijvende offerte aanvragen

Op zoek naar een spreker over klantgerichtheid voor jouw bijeenkomst?

Sydney Brouwer
Bewaar als favoriet

Sydney Brouwer

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro

Sydney spreekt over organisaties waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Hoe word je dat nu en hoe blijf je het in de toekomst. Daarmee raken zijn presentaties aan klantgerichtheid, innovatie en verandering. Sydney schreef drie boeken over klantgerichtheid, host de podcast ‘Over Klanten Gesproken’ en is met zijn keynotes een vast gezicht op congressen en evenementen.

"Sydney Brouwer viel erg goed in de smaak als spreker op ons event. Alle communicatie rondom verliep ook vlekkeloos. 10/10!"

Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

Zijn stijl? Veel energie, veel interactie, veel humor. Geen managementtaal of lege modellen, maar verhalen die raken en inzichten die blijven hangen. In zijn nieuwste verhaal, Beter dan Bedacht, laat hij zien hoe organisaties beter kunnen omgaan met een wereld die onzeker en onvoorspelbaar is. Niet door nóg strakker te plannen, maar door te improviseren, te experimenteren en ruimte te maken voor het onverwachte.

Lezingen gegeven door Sydney Brouwer

  • Als de koning je klant zou zijn – De klant is koning. Maar als de koning opeens je klant wordt, ga je heel anders kijken naar je klantgerichtheid en beleving. Dat gedachte-experiment staat centraal in deze sessie.
  • De Principes van Klantgericht Leiderschap – Hoe kunnen managers anderen inspireren klantgericht te werken? Waarom begint klantgerichtheid in de directiekamer?
  • Klantgericht Experimenteren – Je weet pas echt wat klanten willen, als je het gaat proberen. In deze presentatie leert Sydney je hoe je kan experimenteren voor een betere klantbeleving.
  • Beter dan Bedacht – Een inspirerende keynote over onverwacht goede resultaten in een wereld waar plannen zelden lopen zoals gepland.
  • Het geheim van een Legendarische Klantbeleving – Hoe ziet een klantbeleving eruit die van klanten fans maakt en zorgt dat ze over je praten.
  • Klantgericht bij de Overheid – Excellente dienstverlening bij gemeentes en andere overheidsinstellingen. Hoe ziet dat eruit?

Zijn lezingen zitten boordevol humor, Interactie, hoge energie en vele inspirerende, concrete voorbeelden uit de praktijk. De lezingen zijn ook online mogelijk. Sommige kunnen ook in de vorm van een workshop of masterclass.

Achtergrond Sydney Brouwer

Sydney Brouwer wist het al sinds de musical in groep 8: hij hoort op het podium. Als presentator van het eindtoneelstuk had hij geen idee wat een carrière precies inhield, laat staan dat je er één kon bouwen rondom praten. Twintig jaar later doet hij precies dat: jaarlijks staat hij ruim 80 keer op zakelijke podia als spreker. En met een gemiddelde beoordeling van een 8,9 blijkt dat hij zijn plek heeft gevonden.

Naast zijn werk als spreker en adviseur binnen organisaties, is Sydney host van de podcast Over Klanten Gesproken en bestuurslid van Stichting CX Circle – de onafhankelijke community voor professionals die dagelijks bezig zijn met customer experience.

Boeken Sydney Brouwer

Als de koning je klant zou zijn (2021) – Wat als de koning echt je klant wordt? Deze gedachte daagt organisaties uit om hun dienstverlening en klantgerichtheid met een frisse blik te bekijken.
Six Star Service (2020) – Veel organisaties streven naar klantfans, maar slagen daar zelden echt in. Sydney Brouwer laat zien hoe je met een drie-stappenformule service biedt die verwachtingen overtreft en een ‘zesde ster’ verdient.
Klantgericht Leiderschap (2018) – Het belang van enthousiaste klanten is groot, maar leiderschap krijgt hierin vaak te weinig aandacht. Sydney Brouwer laat in zijn boek zien hoe leiders een klantgerichte cultuur kunnen creëren aan de hand van 8 praktische principes.

Sydney Brouwer inhuren voor lezing of workshop?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier op deze pagina of bel ons op 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Beschikbaarheid en informatie

Sydney Brouwer

Klantbeoordelingen

1508 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9,1 / 10


Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

9,0 op basis van +1460 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid