Sydney Brouwer: Klantgericht Leiderschap
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap’. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Sydney laat je ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

Naast zijn werk als spreker en in organisaties is Sydney host van de Over Klanten Gesproken podcast en bestuurslid bij Stichting CX Circle, dé onafhankelijke community voor professionals die dagelijks met customer experience bezig zijn.

Onderwerpen van workshops, lezingen en inspiratiesessies van Sydney Brouwer:
– De 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur;
– De transformatie naar een klantgerichte organisatie;
– Het geheim van een legendarische klantbeleving;
– Klantgerichtheid voor managers;
– Klantgericht Leiderschap;
– Geen enthousiaste klanten zonder enthousiaste medewerkers.

In zijn Digitaal programma “Klantgerichter door de Crisis” laat Sydney Brouwer zien hoe je juist nu in de corona-crisis het fundament kan leggen voor een klantgerichtere cultuur en meer enthousiaste klanten kunt creëren.

Kenmerken van zijn lezingen: Humor, Interactie, hoge energie en vele inspirerende, concrete voorbeelden uit de praktijk.

Taal: Sydney spreekt zowel in het Nederlands als in het Engels.

Over het boek Klantgericht Leiderschap
Elke organisatie is zich bewust van het belang van enthousiaste klanten. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Er worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant op het netvlies heeft. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt dit boek je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Bringing Humanity Back to Business
“De afgelopen decennia zijn bedrijven in mijn ogen te veel gaan focussen op processen, cijfers, percentages en targets. Langzaam zijn ze het menselijke aspect in de relatie met de klant en de relatie met de medewerker uit het oog verloren. Ik geloof er echter ook in dat bedrijven die dit terug weten te brengen, de komende jaren als winnaar uit de bus gaan komen. Dat is dan ook mijn missie: Bringing Humanity Back to Business”

Sydney Brouwer inhuren of boeken voor lezing of workshop?
Sydney Brouwer inhuren of boeken voor lezing of workshop? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Meer video’s

Recensies

Schrijf nu een recensie


Verstuur jouw review
* Verplicht veld

Sydney Brouwer SKU UPC Model

Prima contact met deSpreker.nl en Sydney Brouwer. Prettige voorbespreking van de avond en onze wensen. Op de avond zelf was Sydney Brouwer vroeg aanwe

Jan 10, 2020 by Anonymous
Bedrijfsnaam: ZekerWeten.nl 

Prima contact met deSpreker.nl en Sydney Brouwer. Prettige voorbespreking van de avond en onze wensen. Op de avond zelf was Sydney Brouwer vroeg aanwezig, waardoor nog wat technisch zaken doorgenomen konden worden. Sydney heeft goed naar onze wensen geluisterd en dit in een laagdrempelige presentatie verpakt. De aanwezigen waren positief en enthousiast.


Een heldere en inspirerende sessie over kwaliteit, klanttevredenheid en klantgerichtheid met Sydney Brouwer. Veel enthousiaste reacties uit alle lagen

Jun 08, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: HP Valves 

Een heldere en inspirerende sessie over kwaliteit, klanttevredenheid en klantgerichtheid met Sydney Brouwer. Veel enthousiaste reacties uit alle lagen van het bedrijf, met termen als: "duidelijk", "bruikbaar" en "die legt het tenminste goed uit!".


Sydney convinced me that he is one of most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.

Apr 03, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Rotterdam School of Management (Erasmus University) 

Sydney convinced me that he is one of most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.


5.0 5.0 6 6 Prima contact met deSpreker.nl en Sydney Brouwer. Prettige voorbespreking van de avond en onze wensen. Op de avond zelf was Sydney Brouwer vroeg aanwezig, waardoor nog wat technisc Sydney Brouwer
Page:
12

ZekerWeten.nl

Prima contact met deSpreker.nl en Sydney Brouwer. Prettige voorbespreking van de avond en onze wensen. Op de avond zelf was Sydney Brouwer vroeg aanwezig, waardoor nog wat technisch zaken doorgenomen konden worden. Sydney heeft goed naar onze wensen geluisterd en dit in een laagdrempelige presentatie verpakt. De aanwezigen waren positief en enthousiast.

HP Valves

Een heldere en inspirerende sessie over kwaliteit, klanttevredenheid en klantgerichtheid met Sydney Brouwer. Veel enthousiaste reacties uit alle lagen van het bedrijf, met termen als: "duidelijk", "bruikbaar" en "die legt het tenminste goed uit!".

Rotterdam School of Management (Erasmus University)

Sydney convinced me that he is one of most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.



Beschikbaarheid en informatie Sydney Brouwer

  • 8,9 op basis van +620 reviews
  • Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
  • Corona annulering = kosteloos verzetten
  • Snel direct contact met deze spreker