Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Consumentengedrag

Filters

20 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Christine-Boland
    Christine Boland

    Christine Boland is werkzaam als trendanalist en consultant in consumententrends. Haar grote kracht is dat zij op heldere wijze maatschappelijke trends en ontwikkelingen analyseert en in kaart brengt. Zij weet die ontwikkelingen te destilleren die voor uw organisatie relevant zijn.

  • Bewaar als favoriet
    Peter Heshof
    Peter Heshof

    Peter Heshof is expert en spreker op gebied van consumenten trends. Zijn thema is: Wat wil de consument richting 2025/2030? Naast het helder en humoristisch delen van de trends geeft hij ook suggesties hoe jouw organisatie daarop in kan spelen.

  • Bewaar als favoriet
    Jan Agelink
    Jan Agelink

    Trendforecaster Jan Agelink is expert in het signaleren van lifestyle- en consumententrends die voortvloeien uit de grote veranderingen in onze wereld. Hij neemt je mee naar de toekomst, die vaak al verrassend dichtbij is. Jan Agelink zorgt ervoor dat je een inspirerende visuele trip tussen heden en toekomst ervaart.

  • Bewaar als favoriet
    Kitty Koelemeijer
    Kitty Koelemeijer

    Prof.dr.ir. Kitty Koelemeijer is hoogleraar Marketing & Retailing aan Nyenrode Business Universiteit en directeur van het Center voor Marketing & Supply Chain Management. Ze spreekt over de laatste ontwikkelingen op het gebied van retailmanagement en daar aan gerelateerde onderwerpen.

  • Bewaar als favoriet
    Cor Molenaar
    Prof. dr. Cor Molenaar

    Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. Het publiek boeien met een praktische presentatie over de kansen van internet en de uitdaging van de toekomst.

  • Bewaar als favoriet
    Wijnand Jongen
    Wijnand Jongen

    Wijnand Jongen (1959) is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers en futuristen over retail en e-commerce. Hij is een veelgevraagd spreker op (inter)nationale congressen en bedrijfsevents waar hij spreekt over de toekomst van (online) retail, met feiten en cijfers.

  • Bewaar als favoriet
    Arjen_Hanssen
    Arjen Hanssen

    Arjen is een enthousiaste expert in het toepassen van psychologie, overtuiging en (onbewuste) beïnvloeding op websites, met gegarandeerd resultaat! Arjen vertelt je wat je aan je website aan moet passen, zodat meer bezoekers actie ondernemen. Hij heeft alle succesvolle overtuigingstechnieken zelf getest in de praktijk.

  • Bewaar als favoriet
    Jurjen Jongejan
    Jurjen Jongejan

    Bestsellerauteur Drs. Jurjen Jongejan is één van de meest gevraagde sprekers over e-Commerce. Hij is meer dan 15 jaar actief in e-Commerce en hij heeft bijgedragen aan de groei van zo’n 200 kleine en grote webshops.

  • Bewaar als favoriet
    Erik Schoppen - lezing Herbouwen van vertrouwen
    Drs. Erik Schoppen

    Welkom bij de meest gevraagde (top)spreker op het gebied van vertrouwen in de Benelux: drs. Erik Schoppen. Al meer dan 25 jaar houdt hij zich bezig met innovatie, branding, design, menselijk gedrag en de werking van vertrouwen. Vertrouwen (in elkaar en in de toekomst) is essentieel bij verandering, verbinding, empathie en leiderschap. 

  • Bewaar als favoriet
    Harry Bjil
    Harry Bijl

    Harry werkt als innovator & inspirator bij INretail, de grootste brancheorganisatie Non-food in Nederland. Hij houdt van winkels en de mensen die er werken. Zijn verhaal Is altijd relevant en actueel en kan bijvoorbeeld gaan over retailtrends, ketensamenwerking, klantgedrag en gastvrijheid.

  • Bewaar als favoriet
    Megatrends MKB
    Adjiedj Bakas: Lezing Megatrends MKB

    MKB-ers moeten meer sales-gedreven worden en hun marketing en communicatie moderniseren en slimmer gebruikmaken van de mogelijkheden en kansen die de digitale transformatie hen biedt. MKB-ers moeten beter samenwerken, hun lobby beter organiseren en co-creatie en co-makership omarmen. Adjiedj Bakas komt met aansprekende voorbeelden, tips en waardevolle adviezen.

  • Bewaar als favoriet
    Joost Roede
    Joost Roede

    Joost Roede inspireert met nieuwe inzichten en direct toepasbare tips op het gebied van klantbeleving, bedrijfsvoering en toekomstvisie door je mee te nemen in het perspectief van de klant.

Boek een lezing of een workshop over Consumentengedrag

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid