Drs. Peter Heshof
Drs. Peter Heshof (1964) is oprichter van trend & marketing buro BLOOM. Sinds 2003 is de missie van Bloom: Keeping brands relevant & on-trend. Drs. Peter Heshof publiceert regelmatig voor Marketing Tribune, doceert oa bij SecondSight en spreekt op congressen en seminars. Peter werkt voor klanten als Unilever, FrieslandCampina, Dr.Oetker, Rabobank, Robeco, Achmea, Hema, Agri retail, Etos, Albert Heijn, Facilicom, Albron, USG, Eneco, Ziggo en NCRV.

Inzicht in de Tijdgeest
Als Tijdgeest-watcher ligt Peter zijn kracht in het bieden van een helder inzicht in het grote trend bos, zodat je er niet in verdwaald. Je gaat juist zelf inzien en voorvoelen met welke trends je het verschil kunt maken. Na zijn inspirerende presentatie verlaat je de zaal niet met een hoofd vol trends, maar met een helder toekomstbeeld waar jij je voordeel mee kunt doen.

Trends vertalen
Vanuit zijn jarenlange ervaring als marketing strateeg is zijn kracht ook de vertaling van de trends naar merken en strategie. Dus wat betekenen de trends voor onze klanten, voor onze positionering, voor onze communicatie en innovatie. Bloom is in 2012 verkozen tot winnaar van de Trend Implementation Agency Award.

Persoonlijke missie drs. Peter Heshof
Keeping brands relevant and on-trend.

Drs. Peter Heshof boeken of inhuren voor een lezing?
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Peter Heshof SKU UPC Model

Trends en de tijdgeest zijn voor ons als lokale Rabobank belangrijk voor onze lange termijn ambitie en plannen. Peter heeft de wereld en de ontwikkeli

Sep 05, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Rabobank Amstel en Vecht 

Trends en de tijdgeest zijn voor ons als lokale Rabobank belangrijk voor onze lange termijn ambitie en plannen. Peter heeft de wereld en de ontwikkelingen daarin scherp op het netvlies. Zijn verhaal en tijdgeest-model zijn inspirerend, geeft mooie vergezichten en concrete voorbeelden voor de dagelijkse praktijk. Het heeft ons geholpen een scherpe visie en ambitie voor de komende jaren neer te zetten. We zullen niet aarzelen hem nog eens te vragen om zijn ideeën met ons te delen.
Oedo Brandsma, Manager Financieel Advies Rabobank Amstel en Vecht.


Peter heeft voor al onze commerciële medewerkers een inspirerende presentatie gegeven waarin hij zijn tijdgeestvisie heeft toegelicht aan de hand van

Sep 05, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Ziggo 

Peter heeft voor al onze commerciële medewerkers een inspirerende presentatie gegeven waarin hij zijn tijdgeestvisie heeft toegelicht aan de hand van pakkende voorbeelden. zijn verhaal is erg positief ontvangen en heeft bijgedragen aan het op een andere manier kijken naar de maatschappij en de ontwikkelingen daarbinnen. Een aanrader voor teams die wat extra inspiratie kunnen gebruiken bij product- of propositieontwikkelingen.
Jeroen de Gier, Customer Expert Team Ziggo.


Met Peter heb ik in het najaar 5 regiobijeenkomsten over trends en de tijdgeest ontwikkeld. Hij is inhoudelijk sterk en zeer plezierig om mee samen te

Sep 05, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Taskforce Innovatie regio Utrecht 

Met Peter heb ik in het najaar 5 regiobijeenkomsten over trends en de tijdgeest ontwikkeld. Hij is inhoudelijk sterk en zeer plezierig om mee samen te werken. De events kregen daardoor een zeer hoge waardering bij een kritisch publiek. Goed gedaan! Armand Leenaers, sr.commnicatieadviseur.


5.0 5.0 6 6 Trends en de tijdgeest zijn voor ons als lokale Rabobank belangrijk voor onze lange termijn ambitie en plannen. Peter heeft de wereld en de ontwikkelingen daarin scherp op het netv Peter Heshof
Page:
12

Gerelateerde sprekers

  • Adjiedj Bakas

    Adjiedj Bakas is een veelgevraagd spreker (circa 200 lezingen per jaar) en dagvoorzitter op congressen, strategiesessies en andere gelegenheden. Bakas geldt als boeiend, prikkelend, visionair, humoristisch en inspirerend. Hij spreekt onder meer over trends binnen de economie, technologie, voeding, overheid, zorg, arbeidsmarkt, spiritualiteit, liefde.

     

  • Drs. Andrea Wiegman

    Andrea Wiegman (1973) is van origine historicus en oprichter, uitgever van het trend platform en magazine Second Sight. Ruim 15 jaar is ze bezig met trend-onderzoek; studie naar de tijdgeest doet ze al veel langer. Andrea is goed in het duiden en verklaren van bepaalde ontwikkelingen in trends.

     

  • Christine Boland

    Christine Boland is ruim twintig jaar werkzaam als trendanalist en consultant in consumententrends voor de retail, vastgoed, mode en media-industrie. Haar grote kracht is dat zij op heldere wijze maatschappelijke trends en ontwikkelingen analyseert en in kaart brengt. Zij weet die ontwikkelingen te destilleren die relevant zijn.

     

  • Hilde Roothart

    Overzichtelijke informatie en overtuigende inspiratie voor creatie en innovatie. Dat is wat Hilde Roothart, trendwatcher en oprichter van Trendslator, te bieden heeft. Ze doet onderzoek naar de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij en laat zien wat de kansen en mogelijkheden zijn voor de vertaling ervan naar markten en merken.