Peter Heshof
Peter Heshof (1964) is oprichter van trend & marketing buro BLOOM. Sinds 2003 is de missie van Bloom: Keeping brands relevant & on-trend.

Inzicht in de Tijdgeest Als Tijdgeest-watcher ligt Peter zijn kracht in het bieden van een helder inzicht in het grote trend bos, zodat je er niet in verdwaald. Je gaat juist zelf inzien en voorvoelen met welke trends je het verschil kunt maken. Na zijn inspirerende presentatie verlaat je de zaal niet met een hoofd vol trends, maar met een helder toekomstbeeld waar jij je voordeel mee kunt doen.

Trends vertalen Vanuit zijn jarenlange ervaring als marketing strateeg is zijn kracht ook de vertaling van de trends naar merken en strategie. Dus wat betekenen de trends voor onze klanten, voor onze positionering, voor onze communicatie en innovatie. Bloom is in 2012 verkozen tot winnaar van de Trend Implementation Agency Award.

Peter Heshof publiceert regelmatig voor Marketing Tribune, doceert oa bij SecondSight en spreekt op congressen en seminars. Peter werkt voor klanten als Unilever, FrieslandCampina, Dr.Oetker, Rabobank, Robeco, Achmea, Hema, Agri retail, Etos, Albert Heijn, Facilicom, Albron, USG, Eneco, Ziggo en NCRV.

Persoonlijke missie Peter Heshof:  Keeping brands relevant and on-trend.

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Peter Heshof SKU UPC Model

Peter has provided us with a good insight about what is happening around us in the market - making it easy to understand by good visuals and animated

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: House of Performance • 
Datum Evenement: Januari 2013 

Peter has provided us with a good insight about what is happening around us in the market - making it easy to understand by good visuals and animated way of bringing it across. I have experienced him with a exceptional sharp view on what's happening while preventing it to becoming too conceptional. He has not only given us the insights, he has helped us to be able to gather such insights ourselves by learning us how to learn from developments from past extrapolating them into the future as 'seasonal patterns'. Emiel Bodewes, Owner & Partner House of Performance, 2013


Tijdens een bijeenkomst over innovatie voor onze commerciële medewerkers en designers gaf Peter een boeiende uiteenzetting van de tijdgeest van de af

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Smurfit Kappa • 
Datum Evenement: 2012 

Tijdens een bijeenkomst over innovatie voor onze commerciële medewerkers en designers gaf Peter een boeiende uiteenzetting van de tijdgeest van de afgelopen jaren, die waarin we ons nu bevinden en die waar we naar toe gaan. Peter heeft de perfecte link met ons thema innovatie en inspiratie gelegd, aangevuld met enkele voorbeelden uit de verpakkingsindustrie. Het heldere verhaal, het vlotte tempo en de prettige persoonlijkheid van Peter hebben na afloop voor veel enthousiaste reacties gezorgd. We zouden graag nog eens vaker met hem van gedachten willen wisselen. Nogmaals dank voor je inspirerende input!
Diane van der Zanden, marketing manager Smurfit Kappa


Met Peter heb ik in het najaar 5 regiobijeenkomsten over trends en de tijdgeest ontwikkeld. Hij is inhoudelijk sterk en zeer plezierig om mee samen te

Jan 10, 2013 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Taskforce Innovatie Regio Utrecht • 
Datum Evenement: 2012 

Met Peter heb ik in het najaar 5 regiobijeenkomsten over trends en de tijdgeest ontwikkeld. Hij is inhoudelijk sterk en zeer plezierig om mee samen te werken. De events kregen daardoor een zeer hoge waardering bij een kritisch publiek. Goed gedaan!
Armand Leenaers, sr.commnicatieadviseur


5.0 5.0 6 6 Peter has provided us with a good insight about what is happening around us in the market - making it easy to understand by good visuals and animated way of bringing it across. I h Peter Heshof
Page:
12

Gerelateerde sprekers

  • Adjiedj Bakas

    Adjiedj Bakas is een veelgevraagd spreker (circa 200 lezingen per jaar) en dagvoorzitter op congressen, strategiesessies en andere gelegenheden. Bakas geldt als boeiend, prikkelend, visionair, humoristisch en inspirerend. Hij spreekt onder meer over trends binnen de economie, technologie, voeding, overheid, zorg, arbeidsmarkt, spiritualiteit, liefde.

     

  • Drs. Andrea Wiegman

    Andrea Wiegman (1973) is van origine historicus en oprichter, uitgever van het trend platform en magazine Second Sight. Ruim 15 jaar is ze bezig met trend-onderzoek; studie naar de tijdgeest doet ze al veel langer. Andrea is goed in het duiden en verklaren van bepaalde ontwikkelingen in trends.

     

  • Christine Boland

    Christine Boland is ruim twintig jaar werkzaam als trendanalist en consultant in consumententrends voor de retail, vastgoed, mode en media-industrie. Haar grote kracht is dat zij op heldere wijze maatschappelijke trends en ontwikkelingen analyseert en in kaart brengt. Zij weet die ontwikkelingen te destilleren die relevant zijn.

     

  • Hilde Roothart

    Overzichtelijke informatie en overtuigende inspiratie voor creatie en innovatie. Dat is wat Hilde Roothart, trendwatcher en oprichter van Trendslator, te bieden heeft. Ze doet onderzoek naar de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij en laat zien wat de kansen en mogelijkheden zijn voor de vertaling ervan naar markten en merken.