Peter Heshof

“Mijn missie is om samen te bouwen aan Future-Proof merken en organisaties.” – Peter Heshof

Peter Heshof is oprichter van trend & marketing buro BLOOM. Volgens Peter reageren organisaties en merken vaak te laat op de veranderende tijdgeest, terwijl stilstaan geen optie is. Daarom is sinds 2003 zijn missie: samen bouwen aan future-proof merken en organisaties. Door inzicht te geven in de veranderende tijdgeest en deze trends te vertalen naar merk, strategie en innovatie.

Hij werkt voor toonaangevend nationale en internationale klanten binnen food (Unilever, Douwe Egberts, Bonduelle), financieel (Rabobank, Achmea, LeasePlan) dienstverlening (Facilicom, Compass group) en de overheid (Koninklijke Landmacht, WUR, TNO, NCJ, MBO Amersfoort). Peter publiceert regelmatig voor Marketing Tribune, doceert o.a. bij Universiteit van Amsterdam en spreekt regelmatig op congressen en seminars.

Wat wil de consument richting 2025?

Trends zijn niet magisch of een toeval maar worden gedreven door de veranderende Tijdgeest. Peter deelt het Tijdgeest model achter de trends, dat gebaseerd is op de Kondratieff cyclus en het model van Carl Jung. Daardoor begrijpt u waar de huidige trends in de samenleving op gebaseerd zijn en begrijpt u waar we de komende jaren naar toe gaan. Peter maakt ook een selectie welke trends relevant zijn voor uw domein. Zodat u sneller de beste kansen kunt pakken in uw domein (markt, business).

De presentatie wat wil de consument richting 2025 is als volgt opgebouwd:

1. Zeitgeist trendmodel: Uitleg van het Tijdgeest model die de trends bepalen, het model is gebaseerd op de Kondratieff cyclus en het model van Carl Jung. Resultaat: iedere deelnemer heeft nu beter grip op de toekomst
2. Tailormade per klant: Vervolgens maken we een vertaalslag naar uw domein, door het duiden van de relevante trends voor uw markt, geïllustreerd met concrete inspirerende voorbeelden. Resultaat: de deelnemer weet nu beter waar de kansen liggen voor het eigen domein

Onderwerpen

  • Consumententrends 2025
  • What will your consumers want next?
  • Trendwatcher in 60 minuten & krijg grip op de toekomst!
  • Wat wil de consument? Trends in Food
  • Wat wil de consument? Trends in Personal Care
  • Wat wil de consument? Trends in Finance
  • Wat wil de mens? Trends in HR
  • Hoe blijf je als merk future-proof?

Peter Heshof boeken of inhuren voor een lezing?

Naast verhelderende en inspirerende lezingen, helpt Peter Heshof tijdens interactieve workshops bedrijven en organisaties ook om inzichten door te vertalen naar merk, strategie en innovatie.

Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Peter Heshof SKU UPC Model

Trends en de tijdgeest zijn voor ons als lokale Rabobank belangrijk voor onze lange termijn ambitie en plannen. Peter heeft de wereld en de ontwikkeli

Sep 05, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Rabobank Amstel en Vecht 

Trends en de tijdgeest zijn voor ons als lokale Rabobank belangrijk voor onze lange termijn ambitie en plannen. Peter heeft de wereld en de ontwikkelingen daarin scherp op het netvlies. Zijn verhaal en tijdgeest-model zijn inspirerend, geeft mooie vergezichten en concrete voorbeelden voor de dagelijkse praktijk. Het heeft ons geholpen een scherpe visie en ambitie voor de komende jaren neer te zetten. We zullen niet aarzelen hem nog eens te vragen om zijn ideeën met ons te delen.
Oedo Brandsma, Manager Financieel Advies Rabobank Amstel en Vecht.


Peter heeft voor al onze commerciële medewerkers een inspirerende presentatie gegeven waarin hij zijn tijdgeestvisie heeft toegelicht aan de hand van

Sep 05, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Ziggo 

Peter heeft voor al onze commerciële medewerkers een inspirerende presentatie gegeven waarin hij zijn tijdgeestvisie heeft toegelicht aan de hand van pakkende voorbeelden. zijn verhaal is erg positief ontvangen en heeft bijgedragen aan het op een andere manier kijken naar de maatschappij en de ontwikkelingen daarbinnen. Een aanrader voor teams die wat extra inspiratie kunnen gebruiken bij product- of propositieontwikkelingen.
Jeroen de Gier, Customer Expert Team Ziggo.


Met Peter heb ik in het najaar 5 regiobijeenkomsten over trends en de tijdgeest ontwikkeld. Hij is inhoudelijk sterk en zeer plezierig om mee samen te

Sep 05, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Taskforce Innovatie regio Utrecht 

Met Peter heb ik in het najaar 5 regiobijeenkomsten over trends en de tijdgeest ontwikkeld. Hij is inhoudelijk sterk en zeer plezierig om mee samen te werken. De events kregen daardoor een zeer hoge waardering bij een kritisch publiek. Goed gedaan! Armand Leenaers, sr.commnicatieadviseur.


5.0 5.0 6 6 Trends en de tijdgeest zijn voor ons als lokale Rabobank belangrijk voor onze lange termijn ambitie en plannen. Peter heeft de wereld en de ontwikkelingen daarin scherp op het netv Peter Heshof
Page:
12