Kitty Koelemeijer
We staan aan het begin van een tijdperk van enorme verandering. Nieuwe technologieën hebben grote impact op het gedrag van consumenten en bieden ongekende mogelijkheden voor retailers, producenten en dienstverleners. Kitty Koelemeijer combineert in haar lezingen inspiratie en innovatie. Soms provocerend, altijd onderbouwd met recente wetenschappelijke inzichten en gericht op kansen.

Prof.dr.ir. Kitty Koelemeijer is hoogleraar Marketing & Retailing aan Nyenrode Business Universiteit, commissaris en adviseur. Ze is een regelmatige spreker op conferenties en zakelijke bijeenkomsten.

Mogelijke onderwerpen
Specifiek op het gebied van retail management spreekt Kitty over groeistrategieën, omni-channel retailing, retailmarketing, digitale technologieën, shoppergedrag en ketensamenwerking.
Gerelateerde onderwerpen waar ze over spreekt zijn; strategie, innovatie, supply chain management, consumentengedrag, merkbeleid, business modellen, sociale media en duurzaamheid.

Kitty Koelemeijer heeft ruime ervaring in de advisering van en masterclasses voor een groot aantal nationale en internationale ondernemingen en organisaties, waaronder retailers en toeleveranciers in food en non-food, fashion, telecom en media, energie, farmacie, supply chain management, banken en verzekeringsmaatschappijen, uitgeverijen, vastgoedondernemers en consultants.

Kitty schrijft ook opiniestukken voor RTLZ. Een recente column vindt u hier. Voor RTLZ sprak ze ook recent over het reddingsplan van V&D. De video kun je hier terugzien.

Kitty Koelemeijer inhuren of boeken voor een lezing of masterclass?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier op deze pagina.

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro / Boven 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Paul Moers

    Paul Moers is een inspirerende spreker die toehoorders écht aan het denken zet. Zijn veelgevraagde lezingen gaan over dienstbaarheid, merken, ondernemen en passie. Alle lezingen zijn op bestsellers gebaseerd.

     

  • Prof. dr. Cor Molenaar

    Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. Het publiek boeien met een praktische presentatie over de kansen van internet en de uitdaging van de toekomst. Wat zijn mogelijkheden als we denken vanuit de klant en weten wat de toekomst gaat bieden?

     

  • Mike Hoogveld MSc RM

    Mike Hoogveld behoort in Nederland tot de meest gevraagde sprekers over marketing en sales. Als promovendus verricht Mike Hoogveld ook wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management. Tevens heeft hij enkele bestsellers op zijn naam, waaronder ‘Cross Channel Excellence’ en ‘Dokter, ik heb last van klanten’, die werden genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.

     

  • Christine Boland

    Christine Boland is ruim twintig jaar werkzaam als trendanalist en consultant in consumententrends voor de retail, vastgoed, mode en media-industrie. Haar grote kracht is dat zij op heldere wijze maatschappelijke trends en ontwikkelingen analyseert en in kaart brengt. Zij weet die ontwikkelingen te destilleren die relevant zijn.