Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Commerciële strategie

Wat maakt of kraakt een goede commerciële strategie? Onze deskundige sprekers, trainers en workshopleiders leggen het uit. En ze helpen je met het ontwikkelen van een effectieve marketingstrategie om jouw commerciële doelen te halen.

Filters

12 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Ruud Verduin
    Ruud Verduin

    Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Wilt u een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Ruud Verduin spreekt met verve over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Jan-Willem Seip
    Jan-Willem Seip

    Jan-Willem Seip heeft als spreker/ trainer meer dan 5.000 vakprofessionals, ondernemers en zelfstandigen geleerd om méér te halen uit hun acquisitie, klantgerichtheid, netwerken en relatiebehoud. Meer succes en meer plezier. Jan-Willem Seip heeft 11 boeken en ruim 250 artikelen geschreven over verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Wessel Berkman
    Wessel Berkman

    Wanneer u een gepassioneerde spreker of sessie begeleider zoekt voor vraagstukken waar vrijwel elke organisatie mee zit, dan is Wessel Berkman uw inspirerend spreker. Wessel Berkman is oprichter van The Brown Paper Company en spreekt over bottom up verbeteren, persoonlijke effectiviteit van managers verbeteren en hoe organisaties Sales in hun DNA kunnen ontwikkelen.

  • Bewaar als favoriet
    George van Houtem
    George van Houtem

    George van Houten is de onderhandelingsexpert van Nederland. Hij adviseert bedrijven en instellingen in hun onderhandelingen en traint en coacht onderhandelaars op hun onderhandelingsvaardigheden en –technieken. George van Houtem is tevens een gevraagd spreker op congressen en seminars.

  • Bewaar als favoriet
    Kitty Koelemeijer
    Kitty Koelemeijer

    Prof.dr.ir. Kitty Koelemeijer is hoogleraar Marketing & Retailing aan Nyenrode Business Universiteit en directeur van het Center voor Marketing & Supply Chain Management. Ze spreekt over de laatste ontwikkelingen op het gebied van retailmanagement en daar aan gerelateerde onderwerpen.

  • Bewaar als favoriet
    Hielko van der Molen
    Hielko van der Molen

    Hielko van der Molen is een ervaren manager, maar ook trainer en docent op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen. Hij is gegrepen door het online virus en heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van organisaties bij het maken van de transitie naar het digitale landschap.

  • Bewaar als favoriet
    Natasja Hoogenboom
    Natasja Hoogenboom

    Natasja Hoogenboom helpt bedrijven succesvoller te zijn in hun offertetrajecten. Ze helpt dienstverleners bij het winnend inschrijven op aanbestedingen.

  • Bewaar als favoriet
    Yuri van der Sluis
    Yuri van der Sluis

    Yuri is specialist op B2B Salesvlak en inspireert al meer dan 12 jaar verkopers in binnen- en buitenland om op vertrouwen en waarde te verkopen. Yuri gelooft dat iedereen met de juiste mindset succes kan creëren. In zijn presentaties biedt hij een bijzondere combinatie van positieve energie, contact met publiek, humor en moderne verkoopinzichten. Yuri zal het maximale doen om alles uit het event te halen!

  • Bewaar als favoriet
    Paul Hassels Mönning
    Paul Hassels Mönning

    Paul Hassels Mönning is een sales-gerichte B2B digitaal strateeg, hands-on programmamanager, auteur van 2 boeken over moderne B2B sales & marketing en spreker. Hij inspireert bedrijven via lezingen en workshops om via moderne, digitale marketing & sales te komen tot betere groei.

  • Bewaar als favoriet
    Mark van Beek
    Mark van Beek

    Mark van Beek deelt inspirerende inzichten over winnen, kunnen verliezen en het ontwikkelen van mentale veerkracht. 10% is wat je overkomt, 90% is hoe je ermee omgaat. Met zijn boek ‘Over Winnen’ als basis inspireert, relativeert en motiveert Mark professionals om vanuit een gezonde balans in het leven ambities waar te maken, zowel op werk als in sport.

  • Bewaar als favoriet
    Moniek Tiel Groenestegen
    Moniek Tiel Groenestege

    Moniek Tiel Groenestege heeft een passie om complexe strategieën simpel te maken. Het resultaat van haar bijdrage is dat haar publiek geïnspireerd is en de handvatten heeft om op een ondernemende manier aan de slag te gaan met het ontwerpen en creëren van nieuwe waarde. Waarde voor de klant, het bedrijf en de maatschappij.

  • Bewaar als favoriet
    Boudewijn Goedhart
    Boudewijn Goedhart

    De wereld verandert. Maar in welke richting? Boudewijn Goedhart, neemt u mee langs de belangrijkste trends en ontwikkelingen waar de bouw- en installatiesector de komende jaren mee te maken krijgt. Boudewijn combineert marktdata, marktonderzoek met zijn visie op welke kansen er zijn in toekomst om tot een effectieve strategie te komen.

Boek een lezing of een workshop over Commerciële strategie

Hoe speel je in op de veranderende marktomgeving in jouw branche? Hoe kan jouw organisatie zijn marktpositie verbeteren? Welke commerciële of marketing strategie sluit het beste aan bij de visie, missie en doelstellingen van jouw organisatie? En hoe vertaal je deze marketingstrategie vervolgens naar concrete handvatten waar je direct mee aan de slag kan? Allemaal vragen die gaan over de commerciële strategie van jouw organisatie. Met een workshop Commerciële strategie ga je op een interactieve manier aan de slag met de vragen waar jouw organisatie mee worstelt. Wij adviseren graag een spreker of trendwatcher die spraakmakend, inspirerend en prikkelend de trends in jouw markt kan beschrijven. Ze maken gebruik van pakkende voorbeelden uit verschillende bedrijfstakken en putten hun inspiratie uit verschillende businessmodellen. Daarom ben je na een workshop zelf beter in staat zijn om je commerciële doelen te behalen. Wordt het ook eens tijd om jouw commerciële strategie tegen het licht te houden? Neem dan nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker, training of workshop. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid