Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Public relations

Zoek je een inspirerende spreker op het gebied van Public Relations? Onze deskundige sprekers en workshopleiders leggen uit hoe je de kloof tussen identiteit, imago en reputatie zo klein mogelijk houdt. En geven je PR tips en tricks.

Filters

3 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Jeroen Duijvestijn
    Jeroen Duijvestijn

    Jeroen Duijvestijn is toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. Zijn missie is om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van stakeholders.

  • Bewaar als favoriet
    Fanny Bod
    Fanny Bod

    Fanny is een sprankelende spreker die muzikale lezingen en workshops geeft over Communicatief leiderschap, Veranderen en De kracht en het belang van muziek in ons (werkende) leven.

  • Bewaar als favoriet
    Robert-Jan Knoop
    Robert-Jan Knook

    Hoe verkoop je een verhaal en hoe profiteer je van de pers? Robert-Jan Knook laat je kennis maken met de macht en kracht van de media en vertelt hoe je kansen kunt creëren op gratis media-aandacht. Je leert wat nieuws is en wat nieuws kan worden en krijgt tips om je imago te verbeteren en naamsbekendheid te vergroten. Een waardevolle inhoudelijke sessie voor wie meer exposure wenst.

Boek een lezing of een workshop over Public relations

Public Relations (PR) houdt zich bezig met identiteit, imago en reputatie van jouw organisatie. De identiteit of (corporate) identity is de persoonlijkheid van je organisatie. Het is waar je als organisatie voor staat en wat de visie van de organisatie is. In het ideale geval komt dit 1-op-1 overeen met het imago: het beeld dat de stakeholders van jouw identiteit hebben. Je reputatie is dan weer het oordeel dat stakeholders hebben over je organisatie op basis van dit beeld. Een goede PR zorgt ervoor dat de kloof tussen identiteit, imago en reputatie niet te groot wordt. Stakeholders kunnen aandeelhouders zijn, maar ook consumenten, de overheid of bepaalde actiegroepen. Door interne en externe communicatie informeer je zowel medewerkers als stakeholders. De traditionele manier om met nieuws in de publiciteit te komen, is middels een persbericht naar mediaredacties. Maar Social Media hebben PR op zijn kop gezet. Organisaties zijn niet meer de enige zender van informatie over zichzelf. Tegenwoordig staat bij PR luisteren, praten, meedenken en delen centraal. Social Media kunnen zorgen voor een enorme populariteit van jouw organisatie of merk, maar ook voor een afbreukrisico. Zo kan een fout of storing door Social Media binnen de kortste keren een enorm nieuwsitem worden. Wordt het ook eens tijd om jouw PR-strategie tegen het licht te houden? Of ben je benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden van social media op het gebied van PR Marketing? Onze Marketing en PR deskundigen helpen je verder met een lezing, training of workshop. Neem contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid