Sprekers ook online inzetbaar
Groot (inter)nationaal netwerk
Sprekers ook online inzetbaar
Groot (inter)nationaal netwerk
Jeroen Duijvestijn is toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. Zijn missie is om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van stakeholders.
Het is mijn missie om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van stakeholders.
Jeroen Duijvestijn is zelfstandig consultant en toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement.
In de lezingen en workshops van Jeroen staat verbinding en reflectie centraal. Ze worden als prikkelend en inspirerend ervaren door zijn brede kennis over internal branding, reputatie en corporate communicatie, de vele cases waarmee hij z’n visie onderbouwt, zijn enthousiaste persoonlijkheid en het feit dat elke lezing apart voor de gelegenheid wordt gemaakt.
Jeroen geeft ook samen met Henk Noort de workshop Empathisch Stakeholdermanagement. In de workshop leren de deelnemers hun omgevingssensitiviteit te verhogen door in de schoenen van hun klanten, medewerkers, persrelaties, toezichthouders en andere stakeholders te gaan staan.
Jeroen Duijvestijn werkte tot april 2021 als interim adviseur voor het programma Cultuur & Leiderschap van de Belastingdienst. Daar adviseerde hij de ambtelijke top over de noodzakelijke cultuurverandering na de Toeslagenaffaire en was hij verantwoordelijk voor de interne communicatie rondom het veranderprogramma van de Belastingdienst . Hij was initiatiefnemer van een medewerkerscommunity bij de Belastingdienst om de medewerkers meer invloed te geven op de strategie, beleidsvorming en het personeelsbeleid van de Belastingdienst.
Daarvoor was Jeroen van 2016 tot 2019 manager identiteit en reputatie bij Coöperatie VGZ, de tweede zorgverzekeraar van Nederland met ruim 4 miljoen klanten. In deze rol was hij verantwoordelijk voor het reputatiemanagement en interne communicatie. Hij bouwde er drie jaar aan een nieuwe positie van VGZ als “zinnige zorg makelaar”. De zorgverzekeraar kreeg er in die periode ruim 200.000 klanten bij en versterkte haar reputatie significant. Het onder zijn leiding ontwikkelde internal branding programma dat deze nieuwe purpose van VGZ intern tot leven bracht won talloze (internationale) prijzen waaronder de prijs voor de beste internal branding strategie van de European Association for Internal Communication (FEIEA).
Voor zijn carrière bij VGZ werkte Jeroen als reputatiemanager bij NS en acht jaar als zelfstandig consultant op het gebied van corporate communicatie en reputatie voor uiteenlopende (grote) organisaties bij zowel de overheid als in de private sector (o.a. zorgorganisatie Florence, Staatsbosbeheer, het ministerie van Binnenlandse Zaken, de Provincie Zuid-Holland, UWV en Arbo Unie).
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422.
Talen: Nederlands, Engels
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews