Jeroen Duijvestijn
Jeroen Duijvestijn is zelfstandig consultant en toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement.

In de lezingen en workshops van Jeroen staat verbinding en reflectie centraal. Ze worden als prikkelend en inspirerend ervaren door zijn brede kennis over internal branding, reputatie en corporate communicatie, de vele cases waarmee hij z’n visie onderbouwt, zijn enthousiaste persoonlijkheid en het feit dat elke lezing apart voor de gelegenheid wordt gemaakt.

Mogelijke onderwerpen
– Reputatie
– Stakeholdermanagement
– Internal branding
– Corporate empathie
– Alignment
– Corporate communicatie
– Beeldvorming
– Reputatiemanagement
– Issuemanagement

Achtergrond Jeroen Duijvestijn
Van 2016 tot 2019 was Jeroen Duijvestijn manager identiteit en reputatie bij Coöperatie VGZ. Daar ontwikkelde en bouwde hij drie jaar aan een nieuwe positie van VGZ als “zinnige zorg makelaar”.

De zorgverzekeraar kreeg er in die periode ruim 200.000 klanten bij en versterkte haar reputatie significant. Het onder zijn leiding ontwikkelde internal branding programma dat deze nieuwe purpose van VGZ intern tot leven bracht won talloze (internationale) prijzen waaronder de prijs voor de beste internal branding strategie van de European Association for Internal Communication (FEIEA).

Voor zijn carrière bij VGZ werkte Jeroen acht jaar als zelfstandig consultant op het gebied van corporate communicatie en reputatie voor uiteenlopende (grote) organisaties bij zowel de overheid als in de private sector (o.a. zorgorganisatie Florence, Staatsbosbeheer, het ministerie van Binnenlandse Zaken, de Provincie Zuid-Holland, UWV en Arbo Unie).

Van 2006 tot 2009 was Jeroen Duijvestijn reputatiemanager bij de NS. In deze periode was NS drie jaar op rij de grootste stijger in het toonaangevende onderzoek naar de reputaties van ondernemingen Reptrack van het Reputation Institute.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Jeroen Duijvestijn SKU UPC Model

Kort voor ons event annuleerde onze externe spreker, waardoor we behoorlijk met onze handen in ons haar zaten. Jeroen reageerde snel op ons bericht en

Jul 20, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Jong Nefarma 

Kort voor ons event annuleerde onze externe spreker, waardoor we behoorlijk met onze handen in ons haar zaten. Jeroen reageerde snel op ons bericht en was bereid om op zeer korte termijn een mooi toegesneden verhaal neer te zetten. De samenwerking in de 2 weken voor het event was dan ook zeer plezierig en efficiënt.
Jeroen heeft de groep jonge medewerkers uit de farmaceutische sector een duidelijk en "wakker schuddend" verhaal voorgelegd over reputatiemanagement en het belang van een sterke reputatie als sector of bedrijf. Dankzij zijn sterke voorbeelden en prikkelende parallellen uit andere sectoren was de impact van zijn verhaal veel groter, en kwam de boodschap duidelijk over.
Verder mijn complimenten dat Jeroen in het hol van de leeuw zich niet schroomde om zijn ware mening te uiten. Dat vergt moed en zorgde voor een heel mooi moment op de dag.


"Jeroen heeft met enthousiasme in eigen charmante stijl het dagvoorzitterschap vervuld tijdens het seminar rondom de uitreiking van de Reputatiemanag

Dec 02, 2014 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Motivaction 

"Jeroen heeft met enthousiasme in eigen charmante stijl het dagvoorzitterschap vervuld tijdens het seminar rondom de uitreiking van de Reputatiemanagement Award 2014."

Karel Slootman, managing director Motivaction


"Prikkelende en zeer leerzame lezing van Jeroen Duijvestijn tijdens het najaarsevent van Cover gehad. Jeroen legt in klinkklare taal uit hoe reputatie

Nov 14, 2014 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Cover 

"Prikkelende en zeer leerzame lezing van Jeroen Duijvestijn tijdens het najaarsevent van Cover gehad. Jeroen legt in klinkklare taal uit hoe reputatiemanagement voor een organisatie of sector werkt. Hij is kritisch, eerlijk en beeldend in zijn presentatie. Door de goede voorbereiding was de lezing op maat gemaakt voor communicatieprofessionals in de corporatiesector. Voor iedereen was na afloop helder welke weg ingeslagen moet worden om het vertrouwen in de corporatiesector te herstellen."

Voorzitter Cover, vereniging van communicatieprofessionals in de corporatiesector


4.7 5.0 6 6 Kort voor ons event annuleerde onze externe spreker, waardoor we behoorlijk met onze handen in ons haar zaten. Jeroen reageerde snel op ons bericht en was bereid om op zeer korte t Jeroen Duijvestijn
Page:
12

Gerelateerde sprekers