Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?
Jeroen Duijvestijn
Jeroen Duijvestijn is toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement. Zijn missie is om organisaties bewust te maken van de omgeving waarin ze opereren en ze te ondersteunen bij het anticiperen op de verwachtingen van stakeholders.
Jong Nefarma
Kort voor ons event annuleerde onze externe spreker, waardoor we behoorlijk met onze handen in ons haar zaten. Jeroen reageerde snel op ons bericht en was bereid om op zeer korte termijn een mooi toegesneden verhaal neer te zetten. De samenwerking in de 2 weken voor het event was dan ook zeer plezierig en efficiënt. Jeroen heeft de groep jonge medewerkers uit de farmaceutische sector een duidelijk en "wakker schuddend" verhaal voorgelegd over reputatiemanagement en het belang van een sterke reputatie als sector of bedrijf. Dankzij zijn sterke voorbeelden en prikkelende parallellen uit andere sectoren was de impact van zijn verhaal veel groter, en kwam de boodschap duidelijk over. Verder mijn complimenten dat Jeroen in het hol van de leeuw zich niet schroomde om zijn ware mening te uiten. Dat vergt moed en zorgde voor een heel mooi moment op de dag.
Motivaction
"Jeroen heeft met enthousiasme in eigen charmante stijl het dagvoorzitterschap vervuld tijdens het seminar rondom de uitreiking van de Reputatiemanagement Award 2014." Karel Slootman, managing director Motivaction
Cover
"Prikkelende en zeer leerzame lezing van Jeroen Duijvestijn tijdens het najaarsevent van Cover gehad. Jeroen legt in klinkklare taal uit hoe reputatiemanagement voor een organisatie of sector werkt. Hij is kritisch, eerlijk en beeldend in zijn presentatie. Door de goede voorbereiding was de lezing op maat gemaakt voor communicatieprofessionals in de corporatiesector. Voor iedereen was na afloop helder welke weg ingeslagen moet worden om het vertrouwen in de corporatiesector te herstellen." Voorzitter Cover, vereniging van communicatieprofessionals in de corporatiesector
Jeroen Duijvestijn
Jeroen Duijvestijn is zelfstandig consultant en toonaangevend expert op het gebied van internal branding en reputatie, stakeholder- en issuemanagement.
In de lezingen en workshops van Jeroen staat verbinding en reflectie centraal. Ze worden als prikkelend en inspirerend ervaren door zijn brede kennis over internal branding, reputatie en corporate communicatie, de vele cases waarmee hij z’n visie onderbouwt, zijn enthousiaste persoonlijkheid en het feit dat elke lezing apart voor de gelegenheid wordt gemaakt.
Mogelijke onderwerpen
- Reputatie
- Stakeholdermanagement
- Internal branding
- Corporate empathie
- Alignment
- Corporate communicatie
- Beeldvorming
- Reputatiemanagement
- Issuemanagement
Workshop Empathisch Stakeholdermanagement
Jeroen geeft ook samen met Henk Noort de workshop Empathisch Stakeholdermanagement. In de workshop leren de deelnemers hun omgevingssensitiviteit te verhogen door in de schoenen van hun klanten, medewerkers, persrelaties, toezichthouders en andere stakeholders te gaan staan.
Achtergrond Jeroen Duijvestijn
Jeroen Duijvestijn werkte tot april 2021 als interim adviseur voor het programma Cultuur & Leiderschap van de Belastingdienst. Daar adviseerde hij de ambtelijke top over de noodzakelijke cultuurverandering na de Toeslagenaffaire en was hij verantwoordelijk voor de interne communicatie rondom het veranderprogramma van de Belastingdienst . Hij was initiatiefnemer van een medewerkerscommunity bij de Belastingdienst om de medewerkers meer invloed te geven op de strategie, beleidsvorming en het personeelsbeleid van de Belastingdienst.
Daarvoor was Jeroen van 2016 tot 2019 manager identiteit en reputatie bij Coöperatie VGZ, de tweede zorgverzekeraar van Nederland met ruim 4 miljoen klanten. In deze rol was hij verantwoordelijk voor het reputatiemanagement en interne communicatie. Hij bouwde er drie jaar aan een nieuwe positie van VGZ als “zinnige zorg makelaar”. De zorgverzekeraar kreeg er in die periode ruim 200.000 klanten bij en versterkte haar reputatie significant. Het onder zijn leiding ontwikkelde internal branding programma dat deze nieuwe purpose van VGZ intern tot leven bracht won talloze (internationale) prijzen waaronder de prijs voor de beste internal branding strategie van de European Association for Internal Communication (FEIEA).
Voor zijn carrière bij VGZ werkte Jeroen als reputatiemanager bij NS en acht jaar als zelfstandig consultant op het gebied van corporate communicatie en reputatie voor uiteenlopende (grote) organisaties bij zowel de overheid als in de private sector (o.a. zorgorganisatie Florence, Staatsbosbeheer, het ministerie van Binnenlandse Zaken, de Provincie Zuid-Holland, UWV en Arbo Unie).
Jeroen Duijvesteijn inhuren of boeken voor een lezing of workshop?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422.
Taal: Nederlands
Categorieën: Branding, Management en Leiderschap, Marketing, Marketing en Sales, Public relations, Reputatiemanagement, Sprekers, Stakeholder Management, Strategie
Tags: Masterclass, Reputatie, Reputatieblog, Reputatiemanagement, Stakeholdermanagement
Recensies
Jong Nefarma
Kort voor ons event annuleerde onze externe spreker, waardoor we behoorlijk met onze handen in ons haar zaten. Jeroen reageerde snel op ons bericht en was bereid om op zeer korte termijn een mooi toegesneden verhaal neer te zetten. De samenwerking in de 2 weken voor het event was dan ook zeer plezierig en efficiënt. Jeroen heeft de groep jonge medewerkers uit de farmaceutische sector een duidelijk en "wakker schuddend" verhaal voorgelegd over reputatiemanagement en het belang van een sterke reputatie als sector of bedrijf. Dankzij zijn sterke voorbeelden en prikkelende parallellen uit andere sectoren was de impact van zijn verhaal veel groter, en kwam de boodschap duidelijk over. Verder mijn complimenten dat Jeroen in het hol van de leeuw zich niet schroomde om zijn ware mening te uiten. Dat vergt moed en zorgde voor een heel mooi moment op de dag.
Motivaction
"Jeroen heeft met enthousiasme in eigen charmante stijl het dagvoorzitterschap vervuld tijdens het seminar rondom de uitreiking van de Reputatiemanagement Award 2014." Karel Slootman, managing director Motivaction
Cover
"Prikkelende en zeer leerzame lezing van Jeroen Duijvestijn tijdens het najaarsevent van Cover gehad. Jeroen legt in klinkklare taal uit hoe reputatiemanagement voor een organisatie of sector werkt. Hij is kritisch, eerlijk en beeldend in zijn presentatie. Door de goede voorbereiding was de lezing op maat gemaakt voor communicatieprofessionals in de corporatiesector. Voor iedereen was na afloop helder welke weg ingeslagen moet worden om het vertrouwen in de corporatiesector te herstellen." Voorzitter Cover, vereniging van communicatieprofessionals in de corporatiesector
Beschikbaarheid en informatie Jeroen Duijvestijn
- 8,9 op basis van +900 reviews
- Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
- Corona annulering = kosteloos verzetten
- Snel direct contact met deze spreker