Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Wij hebben Frits ervaren als een inspirerende spreker die met humor een interessante verbinding legt tussen de lessen uit het verleden en de dilemma's in het heden. Yvonne van de Panne Voorzitter Vereniging Integraal Therapeuten
Vereniging van Integraal Therapeuten

Sprekers Reputatiemanagement

HomeSprekers/Marketing en Sales/Marketing/Reputatiemanagement

Je (online) reputatie verbeteren en een slechte reputatie voorkomen? Grijp de controle over je eigen reputatie met een lezing of workshop van onze sprekers op het gebied van reputatiemanagement.

4 Sprekers gevonden

Stephen Ummelen Bekijken
Bewaar als favoriet
Jos Burgers Bekijken
Bewaar als favoriet
henk noort Bekijken
Bewaar als favoriet
Jeroen Duijvestijn Bekijken
Bewaar als favoriet

Boek een lezing of een workshop over Reputatiemanagement

Een goede reputatie opbouwen kost veel tijd en moeite, maar kan door negatief nieuws zo afgebroken zijn. Waarom heeft negatief nieuws zoveel impact? En wat doe je er tegen? Vragen waar reputatiemanagement zich mee bezig houdt. Binnen de marketing kennen we naast de 4 P’s ook de 3 R’s: Reputatie, Relatie en Ruil. De theorie zegt dat een organisatie eerst een reputatie moet opbouwen. Pas als de reputatie goed is, kun je effectieve relaties met potentiële klanten aangaan. Deze relaties leiden vervolgens tot ruil (verkoop) kunnen leiden. Een sterke reputatie is bovendien belangrijk voor het aantrekken van talent. Reputaties zijn kwetsbaar. Negatieve klantervaringen, maatschappelijke issues en incidenten verspreiden zich razendsnel in het nieuwe social media landschap. Inhoud en feiten worden steeds vaker overschaduwd door de emoties en interpretaties. Iedereen verwacht dat ondernemingen maatschappelijke issues adresseren. Ook verwacht iedereen dat ze bijdragen aan de oplossingen ervan. Als dat niet gebeurt is reputatieschade het gevolg. Online reputatiemanagement speelt tegenwoordig een belangrijke rol op het gebied van reputaties. Bijna iedereen zoekt immers op internet en social media naar informatie over anderen. Door jouw online informatie te managen, krijg je meer controle over jouw online reputatie. En dus over de beeldvorming die anderen over jou hebben. Maar online reputatiemanagement is breder dan alleen de beeldvorming over personen. Ook de beeldvorming van een handelsmerk of organisatie kan je met digitale technieken beïnvloeden. Ook hier is het doel een positieve beeldvorming oproepen en een negatief beeld vermijden. Geïnteresseerd in een lezing, workshop of training op het gebied van (online) reputatiemanagement? Neem contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.