Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Hanneke Berghoef – Nestle Purina Beste Jeroen, Afgelopen jaar werd voor de tweede keer de BonzOmerspelen gehouden: een sportief evenement voor hond en baas, wat het jaar ervoor 5.000 bezoekers had getrokken, georganiseerd door hondenvoerfabrikant Bonzo. Voor de BonzOmerspelen 2005 vonden we in jou precies de persoon die we nodig hadden! We zochten een presentator die dag nog leuker kon maken en de mensen kon vermaken tot aan de prijsuitreiking. Al vanaf de eerste kennismaking bleek je enthousiasme voor het evenement (je bent dan ook een trots hondenbezitter natuurlijk!) en je eigen creativiteit. Op de dag zelf heb je je fantastisch ingezet en goed geïmproviseerd. De bezoekers en deelnemers waren dan ook razend enthousiast. Evenals wij. Hierbij nogmaals bedankt en als we de datum hebben gekozen voor dit jaar, nemen we zeker contact met je op! Met vriendelijke groet, Hanneke Berghoef Projectleider BonzOmerspelen
Nestle Purina

Sprekers Marketing Automation

HomeSprekers/Marketing en Sales/Online marketing/Marketing Automation

Ook een start maken met Marketing Automation? Of Marketing Automation verder doorontwikkelen binnen jouw organisatie? Laat je inspireren door onze topsprekers op het gebied van Marketing Automation.

3 Sprekers gevonden

Jurjen Jongejan Bekijken
Bewaar als favoriet
Paul Hassels Mönning Bekijken
Bewaar als favoriet
Tonny Loorbach Bekijken
Bewaar als favoriet

Boek een lezing of een workshop over Marketing Automation

Benieuwd wat Marketing Automation en Marketing Automation tools kunnen betekenen voor jouw organisatie? Onze deskundige sprekers en workshopleiders geven je handige tips en trucs om jouw leads het maximale te laten opleveren. Wat is Marketing Automation? Marketing Automation zorgt voor betere en efficiëntere leadgeneratie door segmentering, leadnurturing en leadscoring. Laat Marketing Automation ook jouw cross- en up-sell, klantbehoud en ROI verbeteren. Met Marketing Automation pak je jouw lead direct bij het eerste contact beet. Je begeleidt jouw lead stap voor stap door het aankoopproces. Bij elke stap van de klantreis bied je de juiste informatie op het juiste moment aan. Zo help je jouw klant bij het maken van de aankoopbeslissing. Met een Marketing Automation tool werk je verschillende flows uit. Je bepaalt van tevoren welke acties je gaat uitvoeren als gevolg van bepaald gedrag. Hiervoor breng je eerst de buyer persona en buyer's journey (klantreis) in kaart. Wil jij jouw (online) marketing ook effectiever maken? Boek dan een veelgevraagde spreker of workshopleider op het gebied van Marketing Automation. Neem nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.