Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

“I had the pleasure of working with Cyriel for the first time in Budapest for our yearly MPI conference, European Meetings and Events Conference. This conference attracts around 350 professional delegates from all over Europe and the content and professional development is key to our success. Cyriel acted both as professional facilitator for our Flash Point session and held his own breakout session as a speaker on Master of Interaction. He is a joy to work with, always has brave and creative ideas but he is also a great listener and meets the expectations. He is modest at the same time as he connects well and interacts with the audience and makes them feel comfortable. I hope to get a chance to work with Cyriel soon again.” Maria Thylen - organizer European Meetings and Events Conference (MPI)
MPI - Meeting Professionals International

Sprekers Marketing Automation

HomeSprekers/Marketing en Sales/Online marketing/Marketing Automation

Ook een start maken met Marketing Automation? Of Marketing Automation verder doorontwikkelen binnen jouw organisatie? Laat je inspireren door onze topsprekers op het gebied van Marketing Automation.

4 Sprekers gevonden

Jurjen Jongejan Bekijken
Bewaar als favoriet
Paul Hassels Mönning Bekijken
Bewaar als favoriet
Tonny Loorbach Bekijken
Bewaar als favoriet
Bekijken
Bewaar als favoriet

Boek een lezing of een workshop over Marketing Automation

Benieuwd wat Marketing Automation en Marketing Automation tools kunnen betekenen voor jouw organisatie? Onze deskundige sprekers en workshopleiders geven je handige tips en trucs om jouw leads het maximale te laten opleveren. Wat is Marketing Automation? Marketing Automation zorgt voor betere en efficiëntere leadgeneratie door segmentering, leadnurturing en leadscoring. Laat Marketing Automation ook jouw cross- en up-sell, klantbehoud en ROI verbeteren. Met Marketing Automation pak je jouw lead direct bij het eerste contact beet. Je begeleidt jouw lead stap voor stap door het aankoopproces. Bij elke stap van de klantreis bied je de juiste informatie op het juiste moment aan. Zo help je jouw klant bij het maken van de aankoopbeslissing. Met een Marketing Automation tool werk je verschillende flows uit. Je bepaalt van tevoren welke acties je gaat uitvoeren als gevolg van bepaald gedrag. Hiervoor breng je eerst de buyer persona en buyer's journey (klantreis) in kaart. Wil jij jouw (online) marketing ook effectiever maken? Boek dan een veelgevraagde spreker of workshopleider op het gebied van Marketing Automation. Neem nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.