Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Evaluatie van drie gelijkwaardige workshops ‘De kracht van Anti-klagen’ gecombineerd met ‘Veranderen voor Gevorderden’ voor het voltallige personeel van DHL Freight Benelux in Tiel: Deze middagworkshop werd als geheel beoordeeld met een 8,2 (Algemeen 8,1 | Inhoud 7,9 | Docent 8,7) Omschrijf in één zin hoe je de workshop hebt ervaren: ‘Een ‘ogen openende’ cursus met een cabaret tint’ Erg positief met veel energie en humor Krachtig en verrassend | Leerzaam | Inspirerend | Herkenbaar | Kort maar krachtig Komisch | Prima | Confronterend | Interessant | Levendig Heel leuk | Positief | Duidelijk | Energiek Wat vond je de sterke punten uit het programma? De punten die met een lach verteld worden maar wel keihard binnenkomen De humor | De duidelijke voorbeelden | De duidelijke uitleg | Het was nooit saai Kwaliteit, humor en scherpte | Interactief | Praktijkgericht | De snelheid en het enthousiasme | De bordpresentatie | Interactief en leerzaam De voorbeelden en anekdotes | Goede tips Mensen betrekken in de discussie De voorbeelden bespreekbaar maken (spiegeltje, spiegeltje…) Een presentatie die je constant blijft boeien De dagelijkse toepasbaarheid; je kan er wat mee Beide kanten van het verhaal laten zien Je houdt je aan je beloftes!
DHL Freight Benelux in Tiel

Sprekers Influencer Marketing

HomeSprekers/Marketing en Sales/Online marketing/Influencer Marketing

Benieuwd wat Social Influence Marketing jouw organisatie kan opleveren? Of influencer marketing een prominentere plaats in jouw online marketingstrategie laten innemen? Een spreker of workshopleider helpt je verder op weg.

0 Sprekers gevonden

Boek een lezing of een workshop over Influencer Marketing

Als (online) marketeer kun je tegenwoordig niet meer om het verschijnsel influencer marketing heen. Influencer marketing, ook wel social influence marketing genoemd, is de laatste jaren een belangrijk onderdeel van veel marketingstrategieën geworden. En terecht, want het is de mond-tot-mondreclame van de 21e eeuw. Social influencers zijn er in verschillende categorieën, afhankelijk van het aantal volgers op social media. Zo zijn er mega, macro, meso, micro en nano influencers. Verder hebben de meeste social influencers zich gespecialiseerd in één specifiek onderwerp. Hier weten ze veel vanaf en kunnen ze met veel enthousiasme over vertellen. Als jouw bedrijf zich op dit onderwerp wil profileren, kun je via een social influencer in 1 keer een grote doelgroep bereiken. Hierbij is het wel van belang dat het imago van de influencer aansluit bij jouw organisatie. Er zijn ook voorbeelden bekend waarbij een mismatch een negatieve invloed heeft gehad op de reputatie van een organisatie. Influencer Marketing wordt binnen de Online Marketing vaak in combinatie met Social Media marketing en Contentmarketing ingezet. Bij veel Influencer Marketing campagnes verspreiden influencers de boodschap via diverse Social Media kanalen. Dit wordt vaak ondersteund door content die door de organisatie in overleg met de influencer wordt gecreëerd. Wil jij je verder verdiepen in de wereld van snackable content, feeds, captions, boomerangs, handles, views, shares, likes en volgers? Neem dan nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.