Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Influencer Marketing

Benieuwd wat Social Influence Marketing jouw organisatie kan opleveren? Of influencer marketing een prominentere plaats in jouw online marketingstrategie laten innemen? Een spreker of workshopleider helpt je verder op weg.

Filters

2 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Chris van Vleuten workshop Video Vitamins
    Chris van Vleuten

    Chris van Vleuten verzorgt presentaties en workshops over technologische trends, A.I., videomarketing, social media, contentmarketing en de impact van de technologische ontwikkelingen.

  • Bewaar als favoriet
    Maarten Reijgersberg
    Maarten Reijgersberg

    Maarten Reijgersberg is de meest pragmatische creatieve conceptdenker die je je kunt voorstellen. Van de gekste ideeën maakt hij levensvatbaar communicatiemateriaal voor een stevige corporate identity. Hij inspireert jullie om vernieuwend impact te maken. Met zijn ondernemerservaring, kennis van digitale innovaties en visie op de toekomst daagt hij het communicatievak continu uit.

Boek een lezing of een workshop over Influencer Marketing

Als (online) marketeer kun je tegenwoordig niet meer om het verschijnsel influencer marketing heen. Influencer marketing, ook wel social influence marketing genoemd, is de laatste jaren een belangrijk onderdeel van veel marketingstrategieën geworden. En terecht, want het is de mond-tot-mondreclame van de 21e eeuw. Social influencers zijn er in verschillende categorieën, afhankelijk van het aantal volgers op social media. Zo zijn er mega, macro, meso, micro en nano influencers. Verder hebben de meeste social influencers zich gespecialiseerd in één specifiek onderwerp. Hier weten ze veel vanaf en kunnen ze met veel enthousiasme over vertellen. Als jouw bedrijf zich op dit onderwerp wil profileren, kun je via een social influencer in 1 keer een grote doelgroep bereiken. Hierbij is het wel van belang dat het imago van de influencer aansluit bij jouw organisatie. Er zijn ook voorbeelden bekend waarbij een mismatch een negatieve invloed heeft gehad op de reputatie van een organisatie. Influencer Marketing wordt binnen de Online Marketing vaak in combinatie met Social Media marketing en Contentmarketing ingezet. Bij veel Influencer Marketing campagnes verspreiden influencers de boodschap via diverse Social Media kanalen. Dit wordt vaak ondersteund door content die door de organisatie in overleg met de influencer wordt gecreëerd. Wil jij je verder verdiepen in de wereld van snackable content, feeds, captions, boomerangs, handles, views, shares, likes en volgers? Neem dan nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid