Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

It was an inspiring session which opened the eyes of a group of international maritime industry inspectors. It was very interesting to be taught on the limitations of our brain so we can trust on the knowledge and expertise we have. It was a good experience for us as Maritime Inspectors. Marald was able to apply his expertise in an understandable and interactive way, based on a short preparational conversation in advance. Mark Rijsdijk regarding ‘Brain & decision-making’; the Inspectors Seminar for International Registries.
International Registries (Netherlands) BV

Sprekers Koude acquisitie

HomeSprekers/Marketing en Sales/Sales/Koude acquisitie

Boek snel en eenvoudig een spreker, trainer of workshopleider die gespecialiseerd is in koude acquisitie, ook wel koud bellen, cold calling of koude sales genoemd. Ontdek wat de betekenis van acquisitie voor jouw salesteam kan zijn.

9 Sprekers gevonden

Victor Bonke Bekijken
Bewaar als favoriet
danielle de jonge Bekijken
Bewaar als favoriet
Jochem Klijn Bekijken
Bewaar als favoriet
Rikkert Walbeek Bekijken
Bewaar als favoriet
Jan-Willem Seip Bekijken
Bewaar als favoriet
Yuri van der Sluis Bekijken
Bewaar als favoriet
Richard van Houten Bekijken
Bewaar als favoriet
Jouri Schoemaker Bekijken
Bewaar als favoriet

Boek een lezing of een workshop over Koude acquisitie

Op zoek naar een spreker over koude acquisitie? Boek dan één van onze ervaren specialisten als spreker, trainer of workshopleider. Acquisitie heeft twee betekenissen. 1. Iemand iets verkopen of laten doen. 2. De overname van een bedrijf door een ander bedrijf. Koude acquisitie valt onder de eerste betekenis. Koude acquisitie blijkt voor veel commerciële mensen een lastig en vervelend onderwerp, dat ze het liefst blijven uitstellen. Veroorzaakt door een natuurlijke weerstand om onbekenden te bellen. Het werven van nieuwe klanten is echter een noodzakelijke activiteit voor elke organisatie die wil groeien en bloeien. Dit geldt zowel voor startende ondernemingen als voor gevestigde bedrijven. Cold calling kan daarbij, als onderdeel van de totale acquisitiemix, een zeer effectieve en kostenefficiënte manier zijn, mits goed toegepast. Meer weten? Neem dan nu contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.