Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Zintuigenmarketing

Zintuigenmarketing staat volop in de belangstelling. Wil jouw organisatie of marketing team Customer Experience meer op de kaart zetten? Of de omzet verhogen door klanten met zintuigenmarketing te verleiden? Boek dan één van onze sprekers.

Filters

3 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Désirée Struijk
    Désirée Struijk

    Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

  • Bewaar als favoriet
    Erwin Steijlen

    Erwin Steijlen is een Award-winning Composer en Music Advisor voor grote internationale organisaties, artiesten en producties. Hij is een gedreven en gepassioneerde spreker over de Power of Music, ons muzikale brein en de genezende kracht van muziek.

  • Bewaar als favoriet
    Ilja Gort
    Ilja Gort

    Ilja Gort is een Nederlandse schrijver, wijnboer en presentator die afwisselend in Nederland en in Frankrijk woont. Gort is een inspirerend spreker en heeft een verrassende en grappige performance over wijn, Frankrijk en hoe je het beste uit je leven kunt halen. Zien, ruiken, voelen, proeven, horen: Haal alles uit je zintuigen.

Boek een lezing of een workshop over Zintuigenmarketing

De achtergrondmuziek in supermarkten. De kijkers in jouw te koop staande huis de geur van verse koffie voorschotelen. Of de kaasboer die vraagt ‘wil je een plakje kaas proeven?’. Allemaal voorbeelden van zintuiglijke marketing, ook wel zintuigenmarketing genoemd. Zintuigenmarketing staat weer volop in de belangstelling. Zeker in deze tijd waarin Customer Experience hot is, willen veel bedrijven hun klanten onvergetelijke ervaringen bieden. Door middel van (multiple) sensory marketing prikkelen zij onze ogen, oren, neus, huid en tong. Door meerdere zintuigen te strelen creëren zij extra waarde en verleiden zij hun klanten tot een aankoop. Het is bij zintuigenmarketing belangrijk om aan te sluiten bij het beeld dat de klant van jouw organisatie of merk heeft. Je wil immers voorkomen dat er een onaangename ervaring ontstaat, zoals bij sommige coffee-to-go-bekers die naar karton ruiken. Zintuigenmarketing zegt dus iets over de zintuiglijke merk- en winkelbeleving van een merk of product. Dit betekent dat het verschil maakt welke kleur je voor een product kiest. En dat het genre muziek dat je afspeelt in je winkel kan zorgen voor een hogere omzet. Zo kan het voor een slijterij raadzaam zijn franse muziek te draaien als ze meer wijn willen verkopen. Consumenten nemen namelijk veel beslissingen op gevoel, dus het is de moeite waard om in te spelen op de emoties. Onze deskundige sprekers vertellen je meer over Multisensory Concepting en Design, Belevingstechnieken, Winkel/retailbeleving, Prosperity Indicators en Merkbeleving in 5D. Neem daarom nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker, trainer of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid