Nr.1 online sprekersbureau
Vrijblijvend offerte en/of toegewijd advies
Aangepaste (corona) annuleringsvoorwaarden
8,9 op basis van +620 reviews
Vrijblijvend advies
Filters

Spreker

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Mark Mieras voert je op vrolijke wijze binnen in een wereld van verwondering, inzicht en empathie. Hij geeft je een opgewekt inkijk in je eigen brein dat nog lang nazingt
Rijkswaterstaat

Sprekers Zintuigenmarketing

HomeSpreker/Marketing en Sales/Marketing/Zintuigenmarketing

Zintuigenmarketing staat volop in de belangstelling. Wil jouw organisatie of marketing team Customer Experience meer op de kaart zetten? Of de omzet verhogen door klanten met zintuigenmarketing te verleiden? Boek dan één van onze sprekers.

1 Sprekers gevonden

Boek een lezing of een workshop over Zintuigenmarketing

De achtergrondmuziek in supermarkten. De kijkers in jouw te koop staande huis de geur van verse koffie voorschotelen. Of de kaasboer die vraagt ‘wil je een plakje kaas proeven?’. Allemaal voorbeelden van zintuiglijke marketing, ook wel zintuigenmarketing genoemd. Zintuigenmarketing staat weer volop in de belangstelling. Zeker in deze tijd waarin Customer Experience hot is, willen veel bedrijven hun klanten onvergetelijke ervaringen bieden. Door middel van (multiple) sensory marketing prikkelen zij onze ogen, oren, neus, huid en tong. Door meerdere zintuigen te strelen creëren zij extra waarde en verleiden zij hun klanten tot een aankoop. Het is bij zintuigenmarketing belangrijk om aan te sluiten bij het beeld dat de klant van jouw organisatie of merk heeft. Je wil immers voorkomen dat er een onaangename ervaring ontstaat, zoals bij sommige coffee-to-go-bekers die naar karton ruiken. Zintuigenmarketing zegt dus iets over de zintuiglijke merk- en winkelbeleving van een merk of product. Dit betekent dat het verschil maakt welke kleur je voor een product kiest. En dat het genre muziek dat je afspeelt in je winkel kan zorgen voor een hogere omzet. Zo kan het voor een slijterij raadzaam zijn franse muziek te draaien als ze meer wijn willen verkopen. Consumenten nemen namelijk veel beslissingen op gevoel, dus het is de moeite waard om in te spelen op de emoties. Onze deskundige sprekers vertellen je meer over Multisensory Concepting en Design, Belevingstechnieken, Winkel/retailbeleving, Prosperity Indicators en Merkbeleving in 5D. Neem daarom nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker, trainer of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.