Désirée Struijk
Bewaar als favoriet

Désirée Struijk

Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

Désirée Struijk

Désirée Struijk is directeur van Senta multisensory concepting, een adviesbureau dat bedrijven helpt om te groeien in de richting van zintuiglijke ‘Soul Brands’. Dit zijn bedrijven die door het optimaliseren van hun Experience Strategy winstgevende én duurzame klantrelaties realiseren. Het adviesbureau is opgericht als een van de eerste marketingbureaus met een focus op zintuiglijke merk- en winkelbeleving.

Onderwerpen waarover Désirée Struijk regelmatig spreekt:
• Belevingstechnieken
• Winkel/retailbeleving
• Multisensory design
• Klantbelevingsonderzoek
• Multisensory Concepting
• Zintuigenmarketing
• Merkbeleving in 5D

Over specialisatie Désirée Struijk

Op het gebied van zintuiglijke communicatie heeft Désirée concepten mogen uitwerken voor bedrijven als Unilever, Sara Lee, Philips, Beiersdorf, Neckermann.com, ING, KLM, Prénatal en Rabobank. Al 25 jaar doet ze zintuiglijk belevingsonderzoek en ontwikkelt ze innovatieve belevingsconcepten.

Désirée ontwikkelde met haar bedrijf Senta een nieuwe visie in de marketing op basis van onderzoek, trends, nieuwe inzichten en praktijkervaring: multisensory concepting. In deze praktische marktbenadering worden alle zintuiglijke prikkelingen passend op elkaar afgestemd. Ze leveren zo een positieve bijdrage aan de beleving, de attitudevorming en de merktrouw van de consument voor een product, dienst of organisatie. Hierdoor kunnen bedrijven uitgroeien tot een Soul Brand. Een merk dat toegevoegde waarde levert in de klantbeleving.

Om dit gedachtegoed als bedrijf strategisch in te zetten is door Désirée Struijk het Experience Strategy model ontwikkeld. Hierin staat het in lijn zetten van het Brand DNA met de klantassociaties centraal. Vanuit deze basis wordt gewerkt aan vier werkvelden:
1) multisensory concepting (prikkel alle zintuigen),
2) character profiling (ken je doelgroep),
3) format scripting (prikkel de customer journey) en
4) internal branding (waardedeling personeel).

Met als gevolg het creëren van duurzame klantrelaties, Brand Bonding!

Désirée Struijk boeken voor een lezing voor jouw zakelijke bijeenkomst?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Beoordelingen

Beschikbaarheid en informatie

Désirée Struijk

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1175 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid