Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Social media

Heb jij al eens nagedacht over je social media strategie? En hoe social media jouw organisatie kunnen helpen in contact te komen met jouw doelgroep? Kies je voor een actieve of passieve strategie? Een spreker of trainer maakt jou wegwijs!

Filters

30 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Charlotte van 't Wout
    Charlotte van ’t Wout

    Celine Charlotte van ’t Wout is ondernemer en business influencer. Op Instagram vlogt ze over haar dagelijkse ervaringen als jonge vrouwelijke ondernemer en ze heeft 50.000 volgers. Ze is oprichter van SPOT (verhuur luxe vergaderlocaties) en c.Academy.

  • Bewaar als favoriet
    Jelle Drijver
    Jelle Drijver

    Als expert op het gebied van Social Media & online positionering, inspireert Jelle Drijver zijn publiek met de kracht van online en offline interacties. Hij laat zien wat social media voor jullie kan betekenen en hoe je het kunt inzetten. Ook benadrukt hij het belang van slim gebruik van technologieën, zoals AI en ChatGPT, terwijl hij ook de waarde benadrukt van authentieke offline ervaringen.

  • Bewaar als favoriet
    Tom Coronel
    Tom Coronel

    Tom Coronel is een rasondernemer. Een uitermate inspirerende, succesvolle en professionele duizendpoot. Zo is Coronel oprichter/eigenaar van vele webwinkels, oprichter/eigenaar van Social Media Bureau Booster Media Solutions, e-commerce man van het jaar 2011 en succesvol internationaal autocoureur.

  • Bewaar als favoriet
    Vincent Everts
    Vincent Everts

    Vincent Everts is trendwatcher en gepassioneerd spreker over de invloed van nieuwe technologieën op ons leven. Hij is met name een expert in de onderwerpen big data, cryptocurrency en AI.

  • Bewaar als favoriet
    aruna gopal online personal brand
    Aruna Gopal

    Aruna helpt ondernemers en professionals die een sterke personal brand willen ontwikkelen voor hun online en offline profilering. Ze inspireert anderen om meer van zichzelf te laten zien en hun talenten in te zetten om een positieve impact te hebben. 

  • Bewaar als favoriet
    Gwen van Poorten
    Gwen van Poorten

    Presentatrice Gwen van Poorten (o.a. bekend van Xite en BNNVARA) is zeer populair bij de 20’ers en 30’ers. In haar populaire podcast ‘#METZNALLEN De Podcast’ behandelt Gwen onderwerpen op het gebied van zelfontwikkeling en persoonlijke groei.

  • Bewaar als favoriet
    -Aaron-Mirck
    Aaron Mirck

    Aaron Mirck is spreker over technologie, AI, digitale etiquette en slimmer werken. Hij schreef diverse boeken over technologie en is founder van Aandachtswerk, een initiatief om Nederland slimmer te laten werken. Zijn boek ‘Niet appen tijdens het eten’ is een gids voor moderne etiquette. Over dit onderwerp gaf hij ook een TEDx-talk.

  • Bewaar als favoriet
    John Meulemans
    John Meulemans

    John Meulemans helpt organisaties met de strategische inzet van influencer marketing, A.I. en social media. Zijn agencies en award-winning werk voor diverse merken geven hem een enorm trackrecord op dit gebied. Zijn keynotes inspireren, prikkelen en laten zien waar de kansen liggen en hoe deze verzilverd kunnen worden.

  • Bewaar als favoriet
    Mark Deuze
    Mark Deuze

    Mark Deuze is hoogleraar Mediastudies en hij biedt een toegankelijke en inspirerende kijk op de invloed van media (inclusief technologieën zoals smartphones en AI) op ons leven, zowel privé als zakelijk. Hij vermijdt simplistisch optimisme of pessimisme en stimuleert zelfreflectie.

  • Bewaar als favoriet
    Rudy van Belkom
    Rudy van Belkom

    Rudy van Belkom is directeur van Stichting Toekomstbeeld der Techniek (STT) en spreekt en schrijft over de impact van technologie op onze samenleving. De vraag is volgens hem niet welke toekomst we krijgen, maar welke toekomst we willen.

  • Bewaar als favoriet
    Jurjen Jongejan
    Jurjen Jongejan

    Bestsellerauteur Drs. Jurjen Jongejan is één van de meest gevraagde sprekers over e-Commerce. Hij is meer dan 15 jaar actief in e-Commerce en hij heeft bijgedragen aan de groei van zo’n 200 kleine en grote webshops.

  • Bewaar als favoriet
    Victor
    Drs. Victor Bonke

    Victor Bonke is een specialist op het gebied van zowel warme acquisitie (Social Selling via LinkedIn) als koude acquisitie (prospects bellen). Victor is in staat om beide acquisitie-onderwerpen op een humoristische, herkenbare en vooral pragmatische manier over te dragen.

Boek een lezing of een workshop over Social media

Social media: een steeds groter wordend medium waarop bedrijven en consumenten snel en eenvoudig in contact komen met elkaar. Het internet en sociale media zijn tegenwoordig krachtige middelen die bijdragen aan de enorme toename van connectiviteit. Dit creëert verschillende mogelijkheden om informatie en ideeën uit te wisselen. Maar hoe maak je een keuze uit het enorme aanbod van social media platforms? Denk goed na voordat je berichten op Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter, Whatsapp of Pinterest gaat posten. Het opstellen van een social media strategie is van essentieel belang als je succes wilt boeken op social media platforms. Een social media strategie helpt jouw organisatie bij het bereiken van je belangrijkste doelen. Maar welke social media strategie past het beste bij jouw bedrijf? Er zijn twee basisstrategieën om sociale media als marketingtool te gebruiken: de passieve en de actieve strategie. Passieve social media strategie In de passieve strategie gebruik je social media vooral als bron van marktinformatie. Het is met andere woorden een manier om beoordelingen en aanbevelingen van consumenten te achterhalen. De informatie uit social media kan ook gebruikt worden om te reageren op door consumenten geïdentificeerde problemen. En om kansen in de markt te benutten. Voor data-marketeers is dit dus een snelle en goedkope manier om realtime informatie over consumentengedrag te vergaren. Actieve social media strategie Bij de actieve strategie gebruik je social media als een PR en Direct Marketing tools. Social media zijn op deze manier communicatiekanalen die zich richten op zeer specifieke doelgroepen. Daarnaast gebruik je influencers of andere (bekend) persoonlijkheden om de betrokkenheid van klanten te verhogen. Je begeeft je als organisatie dan op het gebied van Influencer Marketing. deSpreker.nl werkt samen met de beste sprekers, workshopleiders en trainers op het gebied van social media. Boek dus nu een lezing, workshop of training Social Media. Neem daarvoor contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid