Vrijblijvend advies
Filters

Sprekers

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Wij hebben Frits ervaren als een inspirerende spreker die met humor een interessante verbinding legt tussen de lessen uit het verleden en de dilemma's in het heden. Yvonne van de Panne Voorzitter Vereniging Integraal Therapeuten
Vereniging van Integraal Therapeuten

Sprekers Social media

HomeSprekers/Marketing en Sales/Social media

Heb jij al eens nagedacht over je social media strategie? En hoe social media jouw organisatie kunnen helpen in contact te komen met jouw doelgroep? Kies je voor een actieve of passieve strategie? Een spreker of trainer maakt jou wegwijs!

31 Sprekers gevonden

Charlotte van 't Wout Bekijken
Bewaar als favoriet
Vincent Everts Bekijken
Bewaar als favoriet
Tom Coronel Bekijken
Bewaar als favoriet
Jurjen Jongejan Bekijken
Bewaar als favoriet
Rijn Vogelaar Bekijken
Bewaar als favoriet
Tommie Niessen Bekijken
Bewaar als favoriet
Jelle Drijver Bekijken
Bewaar als favoriet
René Mioch Bekijken
Bewaar als favoriet

Boek een lezing of een workshop over Social media

Social media: een steeds groter wordend medium waarop bedrijven en consumenten snel en eenvoudig in contact komen met elkaar. Het internet en sociale media zijn tegenwoordig krachtige middelen die bijdragen aan de enorme toename van connectiviteit. Dit creëert verschillende mogelijkheden om informatie en ideeën uit te wisselen. Maar hoe maak je een keuze uit het enorme aanbod van social media platforms? Denk goed na voordat je berichten op Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter, Whatsapp of Pinterest gaat posten. Het opstellen van een social media strategie is van essentieel belang als je succes wilt boeken op social media platforms. Een social media strategie helpt jouw organisatie bij het bereiken van je belangrijkste doelen. Maar welke social media strategie past het beste bij jouw bedrijf? Er zijn twee basisstrategieën om sociale media als marketingtool te gebruiken: de passieve en de actieve strategie. Passieve social media strategie In de passieve strategie gebruik je social media vooral als bron van marktinformatie. Het is met andere woorden een manier om beoordelingen en aanbevelingen van consumenten te achterhalen. De informatie uit social media kan ook gebruikt worden om te reageren op door consumenten geïdentificeerde problemen. En om kansen in de markt te benutten. Voor data-marketeers is dit dus een snelle en goedkope manier om realtime informatie over consumentengedrag te vergaren. Actieve social media strategie Bij de actieve strategie gebruik je social media als een PR en Direct Marketing tools. Social media zijn op deze manier communicatiekanalen die zich richten op zeer specifieke doelgroepen. Daarnaast gebruik je influencers of andere (bekend) persoonlijkheden om de betrokkenheid van klanten te verhogen. Je begeeft je als organisatie dan op het gebied van Influencer Marketing. deSpreker.nl werkt samen met de beste sprekers, workshopleiders en trainers op het gebied van social media. Boek dus nu een lezing, workshop of training Social Media. Neem daarvoor contact op met het team van DeSpreker.nl of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.