Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Content marketing

Onze deskundige sprekers op het gebied van content marketing wijzen je de weg in de wereld van contentmarketing. Leer wat de betekenis van content voor jouw organisatie kan zijn met een lezing of workshop over content marketing.

Filters

14 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Chris van Vleuten workshop Video Vitamins
    Chris van Vleuten

    Chris van Vleuten verzorgt presentaties en workshops over technologische trends, A.I., videomarketing, social media, contentmarketing en de impact van de technologische ontwikkelingen.

  • Bewaar als favoriet
    Rogier van Kralingen
    Rogier van Kralingen

    “Storytelling is de belangrijkste tool van de mens”, verhaalt schrijver, spreker en muzikant Rogier van Kralingen. Hij vertelt over het hoe, wat en waarom van storytelling, zodat jijzelf een betere storyteller wordt. Rogier geldt als een zeldzaam begenadigd spreker, met veel humor, zelfspot en altijd indrukwekkende presentaties.

  • Bewaar als favoriet
    Peter Minkjan
    Peter Minkjan

    Peter Minkjan is oprichter van mede-oprichter van Team5pm. Hij helpt uitgevers en merken met hun content-, distributie- en conversiestrategie om meer succes op YouTube te krijgen. Tevens blogt hij regelmatig voor verschillende sites waaronder Marketingfacts, Emerce en SportNext en is hij columnist voor MarketingTribune.

  • Bewaar als favoriet
    Carlijn Postma
    Carlijn Postma

    Carlijn Postma is een van de meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing. Zij ziet contentmarketing als marketingtool om waardevolle verhalen te verspreiden en te creëren waarmee je het publiek van klanten kunt vinden, binden én activeren.

  • Bewaar als favoriet
    Errol van Engelen
    Errol van Engelen

    Errol van Engelen is auteur, spreker en adviseur. Hij is gespecialiseerd in Emerging Technologies (AI en ChatGPT), Business (Model) Transformatie en Business Development. Hij biedt daarbij praktische en eenvoudige oplossingen.

  • Bewaar als favoriet
    Jurjen Jongejan
    Jurjen Jongejan

    Bestsellerauteur Drs. Jurjen Jongejan is één van de meest gevraagde sprekers over e-Commerce. Hij is meer dan 15 jaar actief in e-Commerce en hij heeft bijgedragen aan de groei van zo’n 200 kleine en grote webshops.

  • Bewaar als favoriet
    Tonny Loorbach
    Tonny Loorbach

    Tonny Loorbach is een van de meest bekende online marketing specialisten van Nederland. Met de nodige humor spreekt hij over zijn eigen ervaringen in de praktijk. Hij kan ondernemers vertellen wat er op het gebied van online marketing werkt (kennis), hoe dit werkt (praktijk) en ook waarom het werkt (psychologie).

  • Bewaar als favoriet
    Joost Fromberg profielfoto
    Joost Fromberg

    Joost Fromberg is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. Joost houdt zich in de kern bezig met het verbeteren van online communicatie en het meer data gedreven krijgen van bedrijven, zowel corporates als MKB.

  • Bewaar als favoriet
    Martin van Kranenburg
    Martin van Kranenburg

    Martin van Kranenburg is één van Nederlands bekendste conversiespecialisten. Martin maakt je bewust van het feit dat een kleine aanpassing kan leiden tot een grote verandering in conversie. Zijn expertise ligt op het gebied van conversieoptimalisatie, neuromarketing, online personalisatie en ChatGPT & AI in de praktijk.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Hassels Mönning
    Paul Hassels Mönning

    Paul Hassels Mönning is een sales-gerichte B2B digitaal strateeg, hands-on programmamanager, auteur van 2 boeken over moderne B2B sales & marketing en spreker. Hij inspireert bedrijven via lezingen en workshops om via moderne, digitale marketing & sales te komen tot betere groei.

  • Bewaar als favoriet
    Martijn van Tongeren
    Martijn van Tongeren

    Hoe zorg je voor een effectieve online marketingstrategie? Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn website? En hoe zorg ik dat mensen die op mijn website komen ook daadwerkelijk klant worden? Dit is het landschap waar Martijn van Tongeren zich al jaren in begeeft en je daarom in korte tijd kan laten zien hoe je je online business naar het volgende niveau kan tillen.

  • Bewaar als favoriet
    Maarten Reijgersberg
    Maarten Reijgersberg

    Maarten Reijgersberg is de meest pragmatische creatieve conceptdenker die je je kunt voorstellen. Van de gekste ideeën maakt hij levensvatbaar communicatiemateriaal voor een stevige corporate identity. Hij inspireert jullie om vernieuwend impact te maken. Met zijn ondernemerservaring, kennis van digitale innovaties en visie op de toekomst daagt hij het communicatievak continu uit.

Boek een lezing of een workshop over Content marketing

Wat is volgens content marketeers goede content? Het is om te beginnen content die gericht is op de informatiebehoefte van jouw klanten en prospects. Goede content bied je op een relevante en aantrekkelijke manier aan je doelgroep aan. Bovendien wordt jouw product of dienst niet direct aangeprezen in de content. Tenslotte biedt een slimme content marketeer de informatie op het juiste moment en via het juiste medium aan. Hierdoor profileer je jouw organisatie als belangrijke en betrouwbare bron van informatie. Je krijgt meer autoriteit en wekt vertrouwen en sympathie bij jouw doelgroep. Content kan zowel tekstueel als audiovisueel zijn: nieuwsberichten, blogs, handleidingen en whitepapers, maar ook video's en infographics. Het loont de moeite om een goede contentstrategie op te zetten. Hiervoor is het van belang om je klant en zijn klantreis in kaart te brengen. En het doel van contentmarketing voor jouw organisatie duidelijk voor ogen te hebben. Veel marketeers willen met contentmarketing aan branding doen. Maar het doel kan ook zijn om klanten en prospects aan te trekken of te behouden. Contentmarketing is als onderdeel van een internetmarketing strategie nauw verbonden met zoekmachinemarketing. Behoefte aan een frisse en professionele kijk op het gebied van contentmarketing? Of heeft je marketing team een verfrissende kijk nodig op hun dagelijkse werk? Zelfs de meest ervaren content marketeers en communicatieprofessionals doen nieuwe inzichten op wanneer onze sprekers een lezing over contentmarketing geven. Neem daarom nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

Website & onderhoud Kobalt