Toegewijd advies
Sprekers met een missie
Nr.1 online sprekersbureau
8.8 op basis van 615 klantreviews
Vrijblijvend advies
Filters

Spreker

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Gemiddeld cijfer: 9,01 (op basis van 50 evaluaties) Reacties uit de evaluatieformulieren (anoniem): "Ik vind het bijzonder knap dat Janke zo'n heftig verhaal kan vertellen, zonder dat het ook maar ergens over dramatisch is. Juist door de perfecte balans heeft ze alle aanwezigen geraakt en, niet onbelangrijk, ons weer "aan" gezet." "Je merkt aan Janke dat ze nadenkt voor ze wat zegt, dat ze weet waar ze het over heeft. Daardoor is niet alleen een powerspeech, maar is de geloofwaardigheid enorm. Het heeft mij weer aan het denken gezet." "Knap dat de humor die Janke heeft gebruikt precies goed past binnen zo'n heftig thema. Daarmee maakt ze haar verhaal en zichzelf benaderbaar. Ontzettend knap wat zij gedaan heeft om er weer zo bij te lopen. Daar kunnen veel mensen wat van leren."
Instituut voor Juridische Opleidingen

Sprekers Content marketing

HomeSpreker/Marketing en Sales/Online marketing/Content marketing

Onze deskundige sprekers op het gebied van content marketing wijzen je de weg in de wereld van contentmarketing. Leer wat de betekenis van content voor jouw organisatie kan zijn met een lezing of workshop over content marketing.

2 Sprekers gevonden

Boek een lezing of een workshop over Content marketing

Wat is volgens content marketeers goede content? Het is om te beginnen content die gericht is op de informatiebehoefte van jouw klanten en prospects. Goede content bied je op een relevante en aantrekkelijke manier aan je doelgroep aan. Bovendien wordt jouw product of dienst niet direct aangeprezen in de content. Tenslotte biedt een slimme content marketeer de informatie op het juiste moment en via het juiste medium aan. Hierdoor profileer je jouw organisatie als belangrijke en betrouwbare bron van informatie. Je krijgt meer autoriteit en wekt vertrouwen en sympathie bij jouw doelgroep. Content kan zowel tekstueel als audiovisueel zijn: nieuwsberichten, blogs, handleidingen en whitepapers, maar ook video's en infographics. Het loont de moeite om een goede contentstrategie op te zetten. Hiervoor is het van belang om je klant en zijn klantreis in kaart te brengen. En het doel van contentmarketing voor jouw organisatie duidelijk voor ogen te hebben. Veel marketeers willen met contentmarketing aan branding doen. Maar het doel kan ook zijn om klanten en prospects aan te trekken of te behouden. Contentmarketing is als onderdeel van een internetmarketing strategie nauw verbonden met zoekmachinemarketing. Behoefte aan een frisse en professionele kijk op het gebied van contentmarketing? Of heeft je marketing team een verfrissende kijk nodig op hun dagelijkse werk? Zelfs de meest ervaren content marketeers en communicatieprofessionals doen nieuwe inzichten op wanneer onze sprekers een lezing over contentmarketing geven. Neem daarom nu contact op met het team van DeSpreker.nl en boek een spreker of workshopleider. Of vul het formulier in voor een vrijblijvende offerte.