Carlijn Postma – Contentmarketing
Zelfs de meest ervaren marketingcommunicatie-professional doet nieuwe inzichten op wanneer Carlijn Postma spreekt over contentmarketing. Ze is niet voor niets uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar! Met haar scherpe, frisse kijk op het vakgebied, ontwikkelt ze handige instrumenten en methodieken voor contentmarketing. Daarbij laat
ze zich graag inspireren door de media.

Zo vertelt Carlijn op energieke wijze over de beproefde methodiek Mediadenken, waarbij ze het publiek naar de eigen organisatie laat kijken alsof het een mediabedrijf is. Of ze neemt de toehoorders mee in een Publieksreis, een instrument dat inzichtelijk maakt met welke content een organisatie publiek vindt, bindt en activeert.

Een presentatie van Carlijn over contentmarketing vormt ter plekke een boeiende ervaring. Maar geeft ook inspiratie die de toehoorders na afloop van een training of seminar direct in de praktijk kunnen brengen.

Mogelijke onderwerpen van lezingen/workshops
Behoefte aan een frisse en professionele kijk op gebied van contentmarketing? Carlijn is te boeken voor presentaties en workshops over:

– Contentmarketing
– Social media
– Publieksreis / audience journey
– Magazinedenken
– Contentmappen
– Contentplannen

Over Carlijn
Carlijn Postma is ondernemer. Ze is oprichter van Bind Academie, waarmee ze workshops en incompany trainingen op het gebied van strategie, contentmarketing en social media geeft. En als eigenaar van The Post, een full service bureau voor contentmarketing, werkt Carlijn voor bedrijven zoals DELA, de Brandweer, Euroma en Sena.

Daarnaast is Carlijn blogger. Neem eens een kijkje op Frankwatching, Frank.News of op het internationale vakplatform Content Marketing Institute bij een van haar vele inspirerende blogs. Inmiddels is Carlijn Postma verkozen tot content marketing vrouw van het jaar 2017.

Ook schreef ze drie boeken: ‘Contentmarketing in 60 minuten’ (2014), ik.nl (2011) en Twitter voor beginners, wat in 2010 een ware bestseller was. En, houd de tiplijsten in de gaten… Een vierde boek over de methodiek ‘mediadenken’ is in de maak.

Tot slot nog een leuk weetje: Haar prominente online aanwezigheid droeg eraan bij dat ze in 2014 op plaats 27 stond in de lijst van 200 meest invloedrijke personen op gebied van contentmarketing.

Links naar artikelen van Carlijn Postma
Contentmarketing is een marketing- en businessproces

https://www.frankwatching.com/archive/2016/11/24/contentmarketing-is-een-marketing-en-businessproces-case/

Interview met Carlijn – De waarde van een merk zin in publiek

http://www.frank.news/2017/04/05/carlijn-postma-waarde-van-merk-zit-in-publiek/

Persoonlijke missie
Grote nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketing en communicatie vertalen naar praktisch toepasbare werkwijze.

Interesse in een lezing van Carlijn Postma of heeft u een vraag?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Tariefindicatie: 1250 - 2000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field