Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Carlijn Postma
Bewaar als favoriet

Carlijn Postma

Carlijn Postma is een van de meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing. Zij ziet contentmarketing als marketingtool om waardevolle verhalen te verspreiden en te creëren waarmee je het publiek van klanten kunt vinden, binden én activeren.

Flyeralarm

"Een interessante en goede masterclass met een nieuwe kijk op content marketing. De voorbeelden die Carlijn gaf van de series maakte haar verhaal duidelijk en boeiend om naar te luisteren. Erg leerzaam en leuke ideeën om nieuwe content te ontwikkelen."

Carlijn Postma

Zelfs de meest ervaren marketeers en communicatieprofessionals doen nieuwe inzichten op wanneer Carlijn Postma spreekt over contentmarketing. Carlijn is awarded content marketing vrouw van het jaar en brand film certified. Als spreker en in haar boeken deelt ze haar unieke aanpak. Met herkenbare voorbeelden van films en series die iedereen kent en praktische modellen die je eenvoudig zelf toepast, inspireert ze jouw publiek om binge-waardige content te maken. Want, wat ze in Hollywood doen, dat kunnen merken zelf ook met hun eigen marketing!

Mogelijke onderwerpen van lezingen Carlijn Postma

Behoefte aan een frisse en professionele kijk op het gebied van (content)marketing? Of heeft je team een verfrissende kijk nodig op hun dagelijkse werk? Carlijn is te boeken voor presentaties en workshops over:

  • Contentmarketing
  • Bingemarketing
  • Storytelling
  • Marketing
  • Communicatie

Uitgelichte lezing: Bingemarketing,  het beste scenario voor het bouwen van je merk’

Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood en Netflix. Dat betekent dus veel voorbeelden uit de film- en seriewereld en dat vult Carlijn ‘on stage’ aan met live muziek.

Reacties op haar (live alsook virtuele) presentaties

  1. “Such a clever way to know your audience and really key in on what matters, while staying incredibly interesting.”
  2. “LOVED the creativity and how it takes you from A to B in your thinking on serial content for marketing.”
  3. “Very creative and memorable. I will certainly remember this session and content.”
  4. “Very creative, innovative session!”
  5. “This by far was the best session I’ve ever been to. The production value alone was incredible.”
  6. “Now THAT is how you do a virtual breakout session. Just…wow.”

Over Carlijn Postma

Carlijn is eigenaar van The Post, een vooraanstaand bureau voor contentmarketing en voorzitter van de kennisvereniging Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef de boeken Zakelijk twitteren voor beginners (2010), Contentmarketing in 60 minuten (2014) en Bingemarketing (2020). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen.

Neem eens een kijkje op Frankwatching en Frank.News bij een van haar vele inspirerende blogs. Of op Adformatie voor een interview met Carlijn over Bingemarketing. Tot slot nog een leuk weetje: haar prominente online aanwezigheid droeg eraan bij dat ze in 2014 op plaats 27 stond in de lijst van 200 meest invloedrijke personen op gebied van contentmarketing.

Interesse in een lezing van Carlijn Postma of heeft u een vraag?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

Pomp Forum

"“Carlijn was more than great presenter… she became really one of the stars of this year POMP FORUM conference.” Igor Savic"

Content Marketing World

"Carlijn was amazing! She was able to translate a story everyone knew (Finding Nemo), show us the Hero’s Journey, and how we can apply that to storytelling in marketing. Especially coming from a small organization, she gave helpful ideas along the journey of what people can do to tell the story. She gave us all the ingredients to be successful. I hope her Binge Marketing book will be translated to English to learn more."

Beschikbaarheid en informatie

Carlijn Postma

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1200 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid