Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
Toegewijd advies team
Sprekers binnen elk budget
John Meulemans helpt organisaties met de strategische inzet van influencer marketing, A.I. en social media. Zijn agencies en award-winning werk voor diverse merken geven hem een enorm trackrecord op dit gebied. Zijn keynotes inspireren, prikkelen en laten zien waar de kansen liggen en hoe deze verzilverd kunnen worden.
Mijn missie is om merken en organisaties te helpen met de strategische inzet van nieuwe ontwikkelingen in digital marketing.
John Meulemans adviseert organisaties met de strategische inzet van influencer marketing, A.I. en social media. Het is zijn missie om merken en organisaties te helpen met de strategische inzet van nieuwe ontwikkelingen in digital marketing. Ook biedt hij inzicht geeft hoe virtuele merkambassadeurs merken een gezicht gaan geven.
John was oprichter van Endeavour, één van de eerste influencer marketing agencies die inmiddels is uitgegroeid tot één van de grootste partijen van Nederland. Ze ontwikkelen award-winning campagnes en programma’s. In hun werk voor internationale merken als Toyota, Facebook, Unicef, Save the Children, Danone en Tikkie staan creativiteit en innovatie centraal, met impact op branding en sales als gevolg.
Onderwerpen waarover John Meulemans spreekt
John is ook inzetbaar als dagvoorzitter.
John begon zijn carrière eind jaren ’90 binnen IBM Global Services waar hij als online pionier klanten hielp met hun digitale transitie en e-commerce uitdagingen. Na een paar jaar dook hij de wereld in van online media bij DoubleClick Media, waar hij Google en online reclame introduceerde bij de adverteerders.
In 2004 startte hij één van de eerste interactieve en social agencies ‘Urbanology’ wat hij in 2009 verkocht. Na een korte periode met consultancy opdrachten startte hij zijn tweede agency ‘3sixtyfive’ in 2010. Dit werd één van de eerste influencer marketing agencies waarmee hij diverse awards zoals Effies & Lovies binnensleepte voor merken als Toyota en Danone.
Vanaf 2022 ging ‘3sixtyfive’ verder onder de naam ‘Endeavour’ en groeide het uit tot één van de grotere agencies van Nederland. Als Strategy Director en Social & Influencer Marketing expert werkte John voor merken als ABN-AMRO, Tikkie, Randstad, en Unicef. John Meulemans is sterk in het combineren van innovatie en creativiteit. Dit leverde hem en zijn agencies ‘Endeavour’ en ‘3sixtyfive’ diverse prijzen.
In 2024 verliet hij ‘Endeavour’ om keynote spreker en adviseur te worden. Ook is hij docent Influencer Marketing op Beeckestijn Business School, host bij Emerce TV en de podcast: What’s Next in Influencer Marketing.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 – 750 7422, wij helpen je graag verder.
Talen: Engels, Nederlands
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews
Toegewijd advies team
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Sprekers binnen elk budget
8,9 op basis van +1290 reviews