Paul Hassels Mönning: moderne marketing en sales
Paul Hassels Mönning is een sales-gerichte B2B digitaal strateeg, hands-on programmamanager, auteur van 2 boeken over moderne B2B sales & marketing en spreker. Hij inspireert bedrijven via lezingen en workshops om via moderne, digitale marketing & sales te komen tot betere groei.

In de rol van trainer, spreker en schrijver wordt Paul Hassels Mönning gedwongen om trends en ontwikkelingen aan de ene kant te combineren met inzichten vanuit de dagelijkse praktijk. Door te werken met en voor middelgrote tot grotere ondernemingen – vaak met internationale werkterrein – toetst hij dagelijks wat de echte pijnpunten en worstelingen zijn van commercieel directeuren, ondernemers, hoofden marketing en hun teams.

Lezing of workshop Paul Hassels Mönning
Via een lezing of workshop laat Paul zijn toehoorders een dosis nieuwe inspiratie opdoen als het gaat om een meer moderne sales aanpak. Denk daarbij aan zogenaamde inbound sales, de inzet van slimmere tools in het salesproces of een aantal zogenaamde ‘sales hacks’: slimmer manieren qua proces, tooling en zienswijze om met dezelfde hoeveelheid tijd tenminste hetzelfde of liefst een beter resultaat te bereiken.

Het resultaat van zijn bijdrage is dat opdrachtgevers zelf beter in staat zijn om hun B2B commerciële doelen te behalen. Doordat zij één en het liefst meerdere van de volgende bouwstenen in hun B2B marketing, sales en service aanpak zijn verbeterd: doelen en strategie, proces, content, tools en skills/ vaardigheden.

Onderwerpen waar Paul Hassels Mönning over spreekt:
– B2B Sales
– B2B Marketing
– Inbound Sales & Marketing
– Klantpsychologie in B2B
– Business Development & Sustainability
– Content Marketing & Sales Enablement

Trends in B2B marketing & sales waar Paul over spreekt:
– het optimaal benutten van data, ook in het licht van GDPR
– Social Selling
– Marketing automation & growth hacking: de inzet van tools en korte experimenten in commercie

Deze 3 ontwikkelingen en vereisten aan ‘smarketing’ (sales & marketing gecombineerd) staan niet los van elkaar maar versterken elkaar.

Persoonlijke achtergrond
Al 25 jaar werkt Paul met veel plezier op het snijvlak van marketing, sales en technologie in de zakelijke (B2B) markt. Eerst in loondienst bij verschillende bedrijven zoals HBG, Capgemini en Fujitsu en sinds 2010 als ondernemer. Zijn bedrijfskundige, academische achtergrond (Rijksuniversiteit Groningen en Warwick University, UK) vult hij regelmatig aan met relevante opleidingen, inspiratie en trainingen.

Paul houdt zich vooral bezig met het verbeteren van het leadmanagement van B2B bedrijven. Zijn bijdrage als programmamanager, B2B sales strateeg en trainer zijn erop gericht sales, marketing en service teams beter in staat te stellen hun commerciële doelen te behalen. Zijn rol is daarbij zowel strategisch als tactisch/operationeel van aard.

Zijn voorkeur gaat daarbij uit naar het inspireren en verder helpen van die B2B bedrijven met een goed ontwikkelde antenne voor relevante maatschappelijke trends zoals digitalisering, globalisering en de noodzaak tot verduurzaming en circulariteit.

Zijn vrije tijd besteedt Paul graag tijd aan hobby’s zoals theater (passief en actief), film, muziek, lezen en sporten waaronder tennis, hardlopen en fietsen.

Persoonlijke missie
‘Het is mijn missie om een leven lang te leren en te inspireren’.

Interesse in een lezing van Paul Hassels Mönning of heeft u een vraag?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Paul Hassels Mönning SKU UPC Model

Paul heeft ons geholpen om onze mindset en ons strategisch denken over hoe Content Marketing ingezet kan worden in organisatie, vorm te geven middels

May 15, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Avnet 

Paul heeft ons geholpen om onze mindset en ons strategisch denken over hoe Content Marketing ingezet kan worden in organisatie, vorm te geven middels de incompany training bij Avnet. Dankjewel voor je professionaliteit, je meedenken en je enthousiasme.

Veerle Van Der Linden
Group Manager Marketing and Communications Benelux - small, medium and corporate market at Avnet.


Een dag voor ons congres HotelTech 2017 op 20 november, ontvingen wij het bericht dat een van onze keynotesprekers niet aanwezig kon zijn wegens ziekt

Mar 27, 2018 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Uitgeverij PS: bv 

Een dag voor ons congres HotelTech 2017 op 20 november, ontvingen wij het bericht dat een van onze keynotesprekers niet aanwezig kon zijn wegens ziekte. Op zo’n korte termijn een vervanger sturen die ook een inhoudelijke presentatie over B2B Sales in het digitale, mobiele tijdperk kon houden, scheen onmogelijk. Met de inspanningen van Speakers Academy en de flexibiliteit van Paul Hassels Mönning werd de oplossing gevonden. Paul bleek een zeer waardevolle vervanger die een mooie, inhoudelijke presentatie heeft gehouden die perfect aansloot op onze doelgroep. En dat in zo’n korte tijd…

Carina Thaens
Manager Operations bij Uitgeverij PS: bv


5.0 5.0 2 2 Paul heeft ons geholpen om onze mindset en ons strategisch denken over hoe Content Marketing ingezet kan worden in organisatie, vorm te geven middels de incompany training bij Avne Paul Hassels Mönning

Gerelateerde sprekers

  • Igor Beuker

    Igor is een internationale topspreker op gebied van marketing, media, digitale transformatie en trend-driven innovatie. Achter de schermen is Igor award-winnend marketing strateeg voor merken als Nike, Amazon, L’Oréal en Unilever, trendwatcher voor Fortune 500s, ondernemer met meerdere exits op zijn naam en angel investor.

     

  • Mike Hoogveld MSc RM

    Mike Hoogveld behoort tot de meest gevraagde sprekers over marketing en sales. Als promovendus verricht Mike ook onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management. Tevens heeft hij enkele bestsellers die werden genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.

     

  • Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten is directeur/ eigenaar van Bron & Partners B.V. Richard adviseert bedrijven op het gebied van management, communicatie en commercie. Daarnaast heeft hij zich ontwikkeld tot een begenadigd, enthousiast en veelgevraagd spreker en trainer over deze onderwerpen. Hij vertelt beeldend, pakkend en confronterend wat wél en niet werkt.