De toekomst is inspirerend. Er zijn grote veranderingen nodig om in te spelen op de kansen. Winkels (retailers) ondervinden dat aan hun resultaten, maar ook fabrikanten, groothandelaren hebben te maken met de effecten van internet. Juist deze nieuwe technologie leidt tot andere verhoudingen tussen bedrijven en met klanten.

Wat staat ons te wachten met mobiliteit, internet en een ander klantgedrag, maar wat zijn de kansen? Een nieuw business model, inspelen op klantwensen en integreren van fysiek en virtueel. Omarm de mogelijkheden van techniek, de klant heeft dit al gedaan. Inspirerende ontwikkelingen waar ik over publiceer en presenteer en steeds op zoek ben naar nieuwe mogelijkheden. Ik wil publiek boeien maar ook iets meegeven!

Cor Molenaar
Prof. Dr. Cor Molenaar heeft een brede expertise die hij onder andere heeft kunnen ontwikkelen bij Ogilvy&Mather, vele bestuursfuncties en zijn eigen strategische consultancybureau eXQuo Consultancy. Naast zijn economiestudie heeft Cor verscheidene studies gevolgd om zijn visie te verbreden en verdiepen. Nadat hij zijn masterdiploma had behaald aan de Vrije Universiteit Amsterdam, promoveerde hij in 2007 aan de Rijksuniversiteit Groningen op het onderwerp ‘Toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie in marketing’.

Daarnaast schreef Cor Molenaar meerdere boeken op marketinggebied, waaronder ‘Het einde van winkels?’ en ‘Shopping 3.0’. Hij sprak onder andere voor de NOS en Harvard, en is momenteel hoogleraar bij de vakgroep Bedrijfskunde aan Erasmus Universiteit Rotterdam.

Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. EStrategie, eMarketing en eCommerce staan hierbij centraal en hij vertelt hoe winkeliers het hoofd boven water kunnen houden. In een inspirerende presentatie deelt Cor Molenaar zijn expertise en vertelt u hoe u een visie kunt omzetten naar realisatie.

Persoonlijke missie Cor Molenaar: Voorbereiden op een succesvolle toekomst!

Cor Molenaar inhuren of boeken voor een lezing of workshop?
Cor Molenaar inhuren of boeken voor lezing of workshop? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Paul Moers

    Paul Moers is een inspirerende spreker die toehoorders écht aan het denken zet. Zijn veelgevraagde lezingen gaan over dienstbaarheid, merken, ondernemen en passie. Alle lezingen zijn op bestsellers gebaseerd.

     

  • Drs. Philip J. Idenburg MBA

    Philip J. Idenburg is trendwatcher en toekomststrateeg met een grote staat van dienst. Hij is auteur van het in 2005 genomineerde boek “Oog voor de toekomst” en initiatiefnemer en auteur van het best verkochte managementboek over de toekomst van de Nederlandse gezondheidszorg: “Diagnose 2025”.

     

  • Christine Boland

    Christine Boland is ruim twintig jaar werkzaam als trendanalist en consultant in consumententrends voor de retail, vastgoed, mode en media-industrie. Haar grote kracht is dat zij op heldere wijze maatschappelijke trends en ontwikkelingen analyseert en in kaart brengt. Zij weet die ontwikkelingen te destilleren die relevant zijn.

     

  • Paul Postma

    Paul Postma is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de benadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Hij is auteur van onder meer “Het Nieuwe Marketing Tijdperk”, waarmee hij als eerste het verband legde tussen koopgedrag en ons brein: neuromarketing.