Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Cor Molenaar
Bewaar als favoriet

Prof. dr. Cor Molenaar

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro

Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. Het publiek boeien met een praktische presentatie over de kansen van internet en de uitdaging van de toekomst.

Cor Molenaar

De toekomst is inspirerend. Er zijn grote veranderingen nodig om in te spelen op de kansen. Winkels (retailers) ondervinden dat aan hun resultaten, maar ook fabrikanten, groothandelaren hebben te maken met de effecten van internet. Juist deze nieuwe technologie leidt tot andere verhoudingen tussen bedrijven en met klanten.

Wat staat ons te wachten met mobiliteit, internet en een ander klantgedrag, maar wat zijn de kansen? Een nieuw business model, inspelen op klantwensen en integreren van fysiek en virtueel. Omarm de mogelijkheden van techniek, de klant heeft dit al gedaan. Inspirerende ontwikkelingen waar ik over publiceer en presenteer en steeds op zoek ben naar nieuwe mogelijkheden. Ik wil publiek boeien maar ook iets meegeven!

Onderwerpen waar Cor Molenaar over spreekt

  • Meeveranderen in een digitale wereld
  • Individualisering
  • E-Business
  • Het hoofd boven water houden als MKBer
  • Marketing & Communicatie

Achtergrond

Prof. Dr. Cor Molenaar heeft een brede expertise die hij onder andere heeft kunnen ontwikkelen bij Ogilvy&Mather, vele bestuursfuncties en zijn eigen strategische consultancybureau eXQuo Consultancy. Naast zijn economiestudie heeft Cor verscheidene studies gevolgd om zijn visie te verbreden en verdiepen. Nadat hij zijn masterdiploma had behaald aan de Vrije Universiteit Amsterdam, promoveerde hij in 2007 aan de Rijksuniversiteit Groningen op het onderwerp ‘Toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie in marketing’.

Daarnaast schreef Molenaar meerdere boeken op marketinggebied, waaronder ‘Het einde van winkels?’ en ‘Shopping 3.0’. Hij sprak onder andere voor de NOS en Harvard, en is momenteel hoogleraar bij de vakgroep Bedrijfskunde aan Erasmus Universiteit Rotterdam. Cor is ook auteur van het boek ‘Van pre-corona naar post-corona’. In dit digitale boek ontdek je wat er nodig is om succesvol te blijven na Covid-19. Een praktisch boek met een overzicht van veranderingen, kansen en acties.

Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. EStrategie, eMarketing en eCommerce staan hierbij centraal.

Cor Molenaar inhuren of boeken voor een lezing of workshop?

Cor vertelt hoe winkeliers het hoofd boven water kunnen houden. In een inspirerende presentatie deelt Cor Molenaar zijn expertise en vertelt u hoe u een visie kunt omzetten naar realisatie.

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

*

Foto: Koen Verheijden
Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

Beschikbaarheid en informatie

Prof. dr. Cor Molenaar

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1175 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid