Paul Moers is een inspirerende spreker die toehoorders écht aan het denken zet. Zijn veelgevraagde lezingen gaan over dienstbaarheid, merken, ondernemen en passie. Alle lezingen zijn op bestsellers gebaseerd.
Paul Moers enthousiasme is aanstekelijk maar belangrijker nog hij heeft veel verstand van retail en weet dat over te brengen. Bovendien geeft hij een aantal handvatten om zaken snel te verbeteren. Onze klanten gingen met ideeën en een goed gevoel naar huis.
Paul Moers Paul Moers is een van de meest besproken marketingdeskundigen in Nederland. TV, radio en kranten, ze hechten allemaal waarde aan zijn scherpe inzichten en commentaren. Paul Moers durft de vinger op de zere plek te leggen en schuwt de confrontatie niet. Hij zet daarmee mensen aan het denken en komt meteen met heldere adviezen.
Paul Moers helpt in zijn consultancy praktijk om bedrijven binnen zeer korte tijd een duidelijke strategische richting te laten kiezen. Daarbij werkt hij met unieke modellen die veelal ook gebaseerd zijn op zijn jarenlange senior ervaring bij o.a. Ahold en Unilever en het les geven aan de Business school in Copenhagen. Paul combineert praktijk met modellen en brengt daarmee samen met de managers van de onderneming succesvolle verandering tot stand. Paul werkt mét ondernemingen en niet vóór ondernemingen. Grote gerenommeerde bedrijven maken met veel succes gebruik van zijn diensten
De lezingen die Paul Moers geeft zetten toehoorders echt aan het denken. Door de combinatie van vaak hilarische beelden en haarscherpe uitleg krijgen toehoorders daadwerkelijk bagage mee naar huis. De enthousiaste en bevlogen toelichting inspireert hele zalen.
Paul specialiseert zich in 4 veelgevraagde lezingen die gebaseerd zijn op zijn succesvolle managementboeken: • Dienstbaar zijn is het nieuwe goud – Dienstbaar zijn is de nieuwe klantgerichtheid • De kracht van passie – Passie cultiveren om de onderneming succesvoller te maken • Succes is niet voor lafaards – Ook in een crisis kun je groeien • Merk toch hoe sterk – Hoe bouw je sterke merken die het verschil maken?
Persoonlijke missie Paul Moers: mensen en organisaties in beweging krijgen
Paul Moers enthousiasme is aanstekelijk maar belangrijker nog hij heeft veel verstand van retail en weet dat over te brengen. Bovendien geeft hij een aantal handvatten om zaken snel te verbeteren. Onze klanten gingen met ideeën en een goed gevoel naar huis.
Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd in uw browser opgeslagen, omdat ze essentieel zijn voor de werking van basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt en dit eventueel ook te gebruiken voor marketingdoeleinden. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om je af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op jouw website worden geplaatst.