Paul Moers
Paul Moers is een van de meest besproken marketingdeskundigen in Nederland. TV, radio en kranten, ze hechten allemaal waarde aan zijn scherpe inzichten en commentaren. Paul Moers durft de vinger op de zere plek te leggen en schuwt de confrontatie niet. Hij zet daarmee mensen aan het denken en komt meteen met heldere adviezen.

Paul Moers helpt in zijn consultancy praktijk om bedrijven binnen zeer korte tijd een duidelijke strategische richting te laten kiezen. Daarbij werkt hij met unieke modellen die veelal ook gebaseerd zijn op zijn jarenlange senior ervaring bij o.a. Ahold en Unilever en het les geven aan de Business school in Copenhagen. Paul combineert praktijk met modellen en brengt daarmee samen met de managers van de onderneming succesvolle verandering tot stand. Paul werkt mét ondernemingen en niet vóór ondernemingen. Grote gerenommeerde bedrijven maken met veel succes gebruik van zijn diensten

De lezingen die Paul Moers geeft zetten toehoorders echt aan het denken. Door de combinatie van vaak hilarische beelden en haarscherpe uitleg krijgen toehoorders daadwerkelijk bagage mee naar huis. De enthousiaste en bevlogen toelichting inspireert hele zalen.

Paul specialiseert zich in 4 veelgevraagde lezingen die gebaseerd zijn op zijn succesvolle managementboeken:
• Dienstbaar zijn is het nieuwe goud – Dienstbaar zijn is de nieuwe klantgerichtheid
• De kracht van passie – Passie cultiveren om de onderneming succesvoller te maken
• Succes is niet voor lafaards – Ook in een crisis kun je groeien
• Merk toch hoe sterk – Hoe bouw je sterke merken die het verschil maken?

Persoonlijke missie Paul Moers: mensen en organisaties in beweging krijgen

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Paul Moers SKU UPC Model

Paul Moers enthousiasme is aanstekelijk maar belangrijker nog hij heeft veel verstand van retail en weet dat over te brengen. Bovendien geeft hij een

May 20, 2016 by Anonymous
Bedrijfsnaam: ZEG 

Paul Moers enthousiasme is aanstekelijk maar belangrijker nog hij heeft veel verstand van retail en weet dat over te brengen. Bovendien geeft hij een aantal handvatten om zaken snel te verbeteren. Onze klanten gingen met ideeën en een goed gevoel naar huis.


5.0 5.0 1 1 Paul Moers enthousiasme is aanstekelijk maar belangrijker nog hij heeft veel verstand van retail en weet dat over te brengen. Bovendien geeft hij een aantal handvatten om zaken sne Paul Moers

Gerelateerde sprekers

  • Mike Hoogveld MSc RM

    Mike Hoogveld behoort in Nederland tot de meest gevraagde sprekers over marketing en sales. Als promovendus verricht Mike Hoogveld ook wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management. Tevens heeft hij enkele bestsellers op zijn naam, waaronder ‘Cross Channel Excellence’ en ‘Dokter, ik heb last van klanten’, die werden genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.

     

  • Drs. Erik Schoppen MFA

    Erik Schoppen, MFA (1968) is autoriteit op het gebied van merkpositionering, -management, -reputatie en –innovatie. Hij ontwikkelde de Build-Bridge-Bond®-methodiek voor sterke merken en duurzame merkrelaties. Hij is (mede)bewerker/auteur van Strategisch merkenmanagement (Keller, Benelux-editie) en als docent verbonden aan diverse instituten.

     

  • Paul Postma

    Paul Postma is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de benadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Hij is auteur van onder meer “Het Nieuwe Marketing Tijdperk”, waarmee hij als eerste het verband legde tussen koopgedrag en ons brein: neuromarketing.

     

  • Drs. Marc van Eck RM

    Managing partner Business Openers. Zijn boek ‘Internal Branding in de praktijk’ was volgens het Tijdschrift voor Marketing het marketingboek van het jaar 2008. In sessies van ½ uur tot 2 uur is Marc van Eck in staat groepen tot 1000 man van de eerste tot de laatste minuut te boeien. Marc inspireert aanwezigen om te bouwen aan sterke merken.