Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Paul Moers retail deskundige
Bewaar als favoriet

Paul Moers

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

ZEG

"Paul Moers enthousiasme is aanstekelijk maar belangrijker nog hij heeft veel verstand van retail en weet dat over te brengen. Bovendien geeft hij een aantal handvatten om zaken snel te verbeteren. Onze klanten gingen met ideeën en een goed gevoel naar huis."

Paul Moers

Retailexpert Paul Moers helpt in zijn consultancy praktijk om bedrijven binnen korte tijd een duidelijke strategische richting te laten kiezen. Hij is een van de meest gevraagde personen om in de pers zijn mening over merk, strategie en retailontwikkelingen te geven.

Door de combinatie van vaak hilarische beelden en haarscherpe uitleg krijgen toehoorders bagage en praktische handvatten mee naar huis.

Mogelijke thema’s lezingen Paul Moers

  1. Retailontwikkelingen – Wat zijn de ontwikkelingen in retail en welke rol speelt internet?
  2. Werk aan de winkel 3.0 – Hoe overleef ik als retailer de toekomst? Een lezing met optimistische kijk en concrete stappen om klaar te zijn voor een uitdagende toekomst. In één klap ben je als retailer weer helemaal bij.
  3. Succes is niet voor lafaards – Ook in een crisis kun je groeien
  4. Merk toch hoe sterk – Hoe bouw je sterke merken die het verschil maken?
  5. Dienstbaar zijn is het nieuwe goud – Dienstbaar zijn is de nieuwe klantgerichtheid
  6. De kracht van passie – Passie cultiveren om de onderneming succesvoller te maken

Achtergrond Pauls Moers

Paul Moers heeft een zeer brede ervaring opgedaan binnen de totale voedselketen. Hij heeft bij verschillende grote bedrijven gewerkt in nationale en internationale directiefuncties, waaronder Cargill, WR Grace, Unilever, Albert Heijn en Gall & Gall. Hij was als senior fellow 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School.

Sinds 2010 is hij directeur van Paul Moers Strategic marketing Services. Dit bureau is gespecialiseerd in merk en imagovraagstukken alsmede strategie. Hij heeft grote merken (als Interpolis, ING kantoren, Jumbo, de Bijenkorf, Karwei, Makro, Coop, Frans Hals Museum, etc) geholpen om ze op de kaart te zetten en strategisch richting te geven.  Daarnaast was hij vele jaren verbonden aan de MBA opleiding van de Universiteit van Copenhagen.

Auteur
Paul Moers is daarnaast schrijver en publicist. Hij is bovendien een van de meest geciteerde merkendeskundigen.

  • New private Brands’ (2005) – over de opkomst van de huismerken.
  • Industrial Marketing in the new branding arena (2006)
  • Merk toch hoe sterk (2007) – een standaardwerk over merken
  • ‘Succes is niet voor lafaards (2010) – 10 inspirerende nieuwe marketingoplossingen voor groei
  • De kracht van passie (2011)
  • Werk aan de winkel 3.0 (2015) – de ontwikkelingen in de retail
  • De wet van de Paracetamol (2017) – een nieuwe manier van innoveren
  • Dienstbaar zijn is het nieuwe goud (2018) – 8 stappen om uw klant te verdienen
  • F*ck de prijs, leve de service! (2020)

Geïnteresseerd in een lezing door Pauls Moers?

Wil je meer weten over de mogelijkheden of wil je vrijblijvend een offerte van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op via het formulier op deze pagina of bel ons op 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

Beschikbaarheid en informatie

Paul Moers

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1200 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid