Nancy Rademaker

Met inmiddels ruim 20 jaar ervaring in IT, trainingen en lezingen heeft Nancy Rademaker zich altijd vol passie gericht de wisselwerking tussen IT en mensen. Nancy kan haar publiek alles vertellen over de impact van de digitalisering op klantgedrag, hoe technologie gedrag beïnvloedt, hoe het ons helpt kennis te delen, creatief te zijn en hoe het mogelijk maakt om te creëren en innoveren. Ze houdt er van om anderen te inspireren over de kracht van het digitale en over hoe het digitale bedrijven kan versterken om hun business model naar een hoger niveau te tillen.

Nancy Rademaker – Mogelijke keynotes

In haar keynotes neemt Nancy Rademaker u op een boeiende, ludieke en confronterende manier mee in de nieuwe gedigitaliseerde wereld.

1) Extreme Customer Centricity

In haar keynote “Extreme Customer Centricity” helpt Nancy Rademaker organisaties te begrijpen hoe ‘het Nieuwe Normaal’ – waarin digitaal de norm is geworden – onze werkomgeving heeft veranderd in een dicht netwerk. Ze vertelt hoe dit het gedrag van de klant en de snelheid van de markt heeft veranderd en hoe bedrijven zelf een netwerk moeten worden als ze willen overleven. Maar vooral toont ze aan hoe bedrijven de klant absoluut op de eerste plaats moeten zetten als ze succesvol willen zijn. Extreem klant-centraal ondernemen is daarbij de sleutel.

2) Market Leadership The Day After Tomorrow

Exponentieel evoluerende technologie transformeert de buitenwereld als nooit tevoren. De bedrijfswereld verandert ook met eenzelfde lichtsnelheid en leiders hebben het zwaar om bij te blijven en vooruit te blijven gaan om ook in The Day After Tomorrow te kunnen blijven bestaan. Maar waar moeten ze beginnen? Om te blijven ontwikkelen moet je jezelf door de wereld laten inspireren. Je moet inzoomen op de noden van je klanten en hen op de eerste plaats zetten. En je moet bovenal focussen op de mogelijkheden daarbuiten en blijven experimenteren. Aldus Nancy Rademakers.

3) How to get ready for an AI future?

Over slechts enkele jaren zullen we ons geen wereld meer kunnen voorstellen zonder AI. Om onszelf voor te bereiden op deze toekomst is het cruciaal om het thema van AI goed te begrijpen. Nancy Rademaker laat zien wat Kunstmatige Intelligentie ook kan doen en hoe het kan bijdragen aan uw business, met name door het verwerven van een dieper klantinzicht en het bieden van betere, meer proactieve en gepersonaliseerde klantervaringen. Uiteraard in de haar bekende stijl: met veel visuele voorbeelden, in een aantrekkelijk hoog tempo.

4) Healthcare in The Day After Tomorrow – Patient Centricity is THE Leading Game

De zorgsector zal volledig opnieuw gedefinieerd worden door technologie. Digitaal is daarbije het nieuwe normaal geworden. Mobiel is het nieuwe normaal geworden. Zo ook Big & Small Data, Artificial Intelligence en Networks. Deze keynote speech van Nancy Rademakers laat grondig zien hoe deze technologische factoren het menselijk gedrag grotendeels hebben beïnvloed. Patiëntgerichtheid zal HET toonaangevende spel zijn. Een nieuwe mindset is essentieel om te overleven, zorgbedrijven moeten hun strategie heroverwegen, maar ook waarde-gedreven toepassen gedrag ingebed in een nieuw type cultuur en vergezeld van een nieuw type managementstructuur.

Achtergrond Nancy Rademakers

Nancy Rademakers heeft voor diverse IT-bedrijven gewerkt, waaronder vijf jaar voor Microsoft in Nederland en Europa. In 2016 voegde Nancy zich bij nexxworks als partner. Tegenwoordig inspireert Nancy Rademaker samen met andere sprekers bedrijven rondom ‘The Day After Tomorrow’. Ze reist met business leaders naar innovatiehubs zoals Silicon Valley, Shanghai, Shenzhen, Berlijn, etc. Nancy gebruikt de inspiratie van die reizen als voortdurende en waardevolle input voor haar keynotes. Hiermee stemt ze de inhoud en voorbeelden van haar keynotes continu af op de meest recente technologieën, ontwikkelingen en disruptieve nieuwe businessmodellen.

Nancy Rademaker inhuren of boeken voor een Lezing?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier op deze pagina. We zijn ook telefonisch bereikbaar via 072 750 7422.

Tariefindicatie: Boven 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Rens van der Vorst

    Rens van der Vorst weet waarom Appen het Nieuwe Roken is, en laat je eerst lachen en daarna nadenken over je relatie met technologie. Inspirerend, confronterend en verwarrend. Bewust omgaan met technologie is in een wereld vol technologie misschien wel het belangrijkste wat we moeten leren, zeker als het om onze smartphone gaat!

     

  • Tony Bosma

    Tony Bosma is een internationale topfuturist die onder andere spreekt voor Europese Commissie, DNB, European Court of Auditors. Zijn lezingen zijn altijd een rollercoaster van emotie en daadwerkelijk afgestemd op de klant. Het is zijn missie om samen met klanten het verschil te maken voor de organisatie.