Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Nancy Rademaker
Bewaar als favoriet

Nancy Rademaker

Tariefindicatie: Boven 4000 Euro

Nancy Rademaker is een zeer gewaardeerd internationaal spreekster en heeft al veel roundtables, boardroomsessies en andere evenementen verlevendigd. Met krachtige presentaties rondom digitale transformatie, extreme customer centricity(klant-centraal ondernemen), disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.

Nancy Rademaker

Met inmiddels ruim 20 jaar ervaring in IT, trainingen en lezingen heeft Nancy Rademaker zich altijd vol passie gericht de wisselwerking tussen IT en mensen. Nancy kan haar publiek alles vertellen over de impact van de digitalisering op klantgedrag, hoe technologie gedrag beïnvloedt, hoe het ons helpt kennis te delen, creatief te zijn en hoe het mogelijk maakt om te creëren en innoveren. Ze houdt er van om anderen te inspireren over de kracht van het digitale en over hoe het digitale bedrijven kan versterken om hun business model naar een hoger niveau te tillen.

Nancy Rademaker – Mogelijke keynotes

In haar keynotes neemt Nancy Rademaker jullie op een boeiende, ludieke en confronterende manier mee in de nieuwe gedigitaliseerde wereld.

1) The X factor of Customer Centricity

De afgelopen decennia is de aandacht voor “beleving” enorm gegroeid. Bij het aanschaffen van een product of dienst gaat het in toenemende mate om de emotionele lading. Organisaties zijn zich bewust dat in een tijd waarin in principe alles voor iedereen bereikbaar is, customer centricity de sleutel is en dat customer experience (CX) de X-factor is geworden.

Maar de X Factor gaat niet enkel over de klant. De gewenste beleving van klanten begint tenslotte bij de medewerker. Een even grote focus op deze employee experience (EX) maakt dat sommige bedrijven uitstijgen boven hun concurrenten. CX en EX moeten hand in hand gaan om echt succesvol te zijn en dit vereist een drastische cultuurverandering, waarbij leiderschap en organisatiestructuur een grondige make-over krijgen

2) Cultuur & Leiderschap in The Beyond

Exponentieel evoluerende technologie transformeert de buitenwereld als nooit tevoren. De bedrijfswereld verandert ook met eenzelfde lichtsnelheid en leiders hebben het zwaar om bij te blijven en vooruit te blijven gaan om ook in The Beyond te kunnen blijven bestaan.

Veel bedrijven hebben het moeilijk omdat de betrokkenheid van medewerkers historisch laag is. Talent aantrekken én behouden is één van de grootste uitdagingen binnen elke organisatie. Hoe deze ‘Battle for the Employee’ te overleven?

Je moet jezelf door de wereld laten inspireren. Je moet ook verderkijken dan ‘enkel’ technologie en een focus op het menselijke aspect omarmen. In dit huidige tijdperk van ‘wellbeing’ is het voor elke leider een uitdaging om een organisatie te creëren die net zo inspirerend en vindingrijk is als de mensen die er deel van uitmaken. Een nieuw type cultuur is daarbij doorslaggevend; empatisch en dienend leiderschap zullen de sleutel zijn om te kunnen overleven.

3) How to get ready for an AI future?

Over slechts enkele jaren zullen we ons geen wereld meer kunnen voorstellen zonder AI. Om onszelf voor te bereiden op deze toekomst is het cruciaal om het thema van AI goed te begrijpen. Nancy Rademaker laat zien wat Kunstmatige Intelligentie ook kan doen en hoe het kan bijdragen aan uw business, met name door het verwerven van een dieper klantinzicht en het bieden van betere, meer proactieve en gepersonaliseerde klantervaringen. Uiteraard in de haar bekende stijl: met veel visuele voorbeelden, in een aantrekkelijk hoog tempo.

4) Healthcare in The Beyond – Patient Centricity is THE Leading Game

De zorgsector zal volledig opnieuw gedefinieerd worden door technologie. Digitaal is daarbije het nieuwe normaal geworden. Mobiel is het nieuwe normaal geworden. Zo ook Big & Small Data, Artificial Intelligence en Networks. Deze keynote speech van Nancy Rademaker laat grondig zien hoe deze technologische factoren het menselijk gedrag grotendeels hebben beïnvloed. Patiëntgerichtheid zal HET toonaangevende spel zijn. Een nieuwe mindset is essentieel om te overleven, zorgbedrijven moeten hun strategie heroverwegen, maar ook waarde-gedreven toepassen gedrag ingebed in een nieuw type cultuur en vergezeld van een nieuw type managementstructuur.

Achtergrond Nancy Rademaker

Nancy Rademaker reist al meer dan 7 jaar de wereld rond als professioneel keynote-spreker. Met een lange carrière daarvoor in de IT heeft ze een sterke passie voor technologie ontwikkeld. Haar enthousiasme voor mensen en ‘customer-centric’ strategieën is groot en ze houdt ervan om de nadruk te leggen op hoe technologie menselijk gedrag beïnvloedt en hoe het hen helpt om kennis te delen, creatief te zijn en te willen innoveren.

Nancy is een zeer gewaardeerd internationaal spreker en heeft al veel roundtables, boardroomsessies en corporate evenementen verlevendigd met krachtige presentaties rondom digitale transformatie, extreme customer centricity, employee experience, disruptie, AI en leiderschap. Sinds 2016 reist ze met business leaders naar innovatiehubs zoals Silicon Valley en China. Ze gebruikt de inspiratie van die reizen als voortdurende en waardevolle input voor haar keynotes, waarmee ze de inhoud en de voorbeelden continu afstemt op de meest recente technologieën en ontwikkelingen.

Ze is co-founder van een startup, Drawify, en mede-oprichter & senior coach bij de Speakers Club.

Nancy Rademaker inhuren of boeken voor een Lezing?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier op deze pagina. We zijn ook telefonisch bereikbaar via 072 750 7422.

Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

Beschikbaarheid en informatie

Nancy Rademaker

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1175 reviews

Logo van De Spreker

Website & onderhoud Kobalt