Ruud Verduin
Staat klantgerichtheid op de agenda? Zoek je een spreker over klantgericht ondernemen voor uw evenement, workshop of bijeenkomst? Wil je een frisse blik van een onafhankelijke buitenstaander bij een interne meeting? Ruud Verduin komt graag een bijdrage leveren.

De jarenlange ervaring met klantgericht ondernemen en CRM en de uitdagingen waarvoor organisaties staan in het veranderingsproces van productgericht naar klantgericht opereren, maken dat Ruud Verduin boeiend kan vertellen over alles wat te maken heeft met klantgerichtheid en klantrelaties.

Ruud Verduin spreekt graag over de razendsnelle ontwikkelingen in marketing en verkoop en hoe organisaties daarmee strategisch én praktisch om dienen te gaan. Vanuit zijn ervaring heeft hij een frisse kijk op hoe je klanten aan je bindt en relaties ontwikkelt in een tijd waarin loyaliteit steeds minder vanzelfsprekend is. Vanuit zijn eigen adviespraktijk en met de praktische ervaring beschikt hij over veel praktijkvoorbeelden. Maar ook voor een theoretische verhandeling of een diepgaande beschouwing draait hij zijn hand niet om.

Ter inspiratie hier enkele voorbeelden van recente presentaties:
-De toekomst van klantrelaties
-Haal meer business uit uw relatiebestand
-Van tevreden klant naar ambassadeur
-Klanten winnen door ze te behouden
-Klantloyaliteit in crisistijd
-De toekomst van CRM
-Trends in klantgericht ondernemen
-De drie geheimen van succesvol klantrelatiemanagement
-The 7 habits of Customer Centric Organisations
-Improving the effectiveness of the sales organisation
-Klantelen! – hoe creëer je een klantgerichte organisatie

Ruud Verduin was onder meer dagvoorzitter van CRM in 1 Day en is kerndocent van de MBA in Customer Management.

Interesse in een lezing van Ruud Verduin of heeft u een vraag?
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field