Nr.1 online sprekersbureau
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Aangepaste (corona) annuleringsvoorwaarden
8,9 op basis van +620 reviews
Vrijblijvend advies
Filters

Spreker

Tarief

Taal

Geslacht

Klanten vertellen:

Rocky kwam bij ons op school tijdens "de week tegen pesten". Ze heeft een lezing gegeven voor onze leerlingen uit leerjaar 4. Het was erg mooi om te zien hoe zij de jongeren inspireert en de kwaliteiten van de jongeren naar boven haalt. Wij vonden het bijzonder om te zien dat Rocky zoveel doet voor jongeren. Wij als Zuid-West College waren zeer tevreden over Rocky, het was een leuke ochtend en zeker voor herhaling vatbaar.
Zuid-West College

Sprekers CRM

HomeSpreker/Marketing en Sales/Online marketing/CRM

Staat klantgericht denken en werken bij u op de agenda? Zoekt u een CRM spreker over klantgerichtheid voor uw evenement, workshop of klantendag? Of een frisse blik tijdens uw CRM-bijeenkomst? Kies dan voor een deskundige CRM spreker.

4 Sprekers gevonden

Boek een lezing of een workshop over CRM

Hoe creëer je een klantgerichte organisatie? Hoe verbeter ik mijn klantenservice? Welke klanten leveren mij per saldo geld op en op welke moet ik juist geld toeleggen? Zomaar een paar vragen waar Customer Relationship Management (CRM) een antwoord op kan geven. Organisaties die Customer Relationship Management toepassen, onderhouden actief hun klantcontact. Ze optimaliseren bovendien de relatie met hun bestaande klanten. De afdelingen marketing, sales en klantenservice samenwerken werken dan ook vaak nauw samen bij organisaties die CRM toepassen. Natuurlijk kan CRM worden ingezet voor het managen van elke soort relatie, dus niet alleen van klanten. Bijvoorbeeld voor (je gegevens over) je leveranciers, leden, sponsoren, studenten of andere stakeholders. Onderdeel van CRM is ook het analyseren van klantgegevens om de relatie met klanten te verbeteren. Zo kun je hen aan je bedrijf of organisatie binden en je inkomsten verhogen. Met Social CRM (sCRM) treed je via social media in contact met je klanten en leg je deze gegevens vast. Ook CRM jouw klantcontact (verder) optimaliseren? Laat je verrassen door een CRM-workshop of een CRM spreker met een inspirerende lezing.