Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?
Joost Fromberg
Joost Fromberg is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. Joost houdt zich in de kern bezig met het verbeteren van online communicatie en het meer data gedreven krijgen van bedrijven, zowel corporates als MKB.
St Antonius Onderzoeksfonds
Voor onze nieuwe site heeft Joost de analyse gedaan en het psychologisch model bedacht voor het werven van donaties. Samen met onze website bouwer en mijzelf heeft hij sturing gegeven door vanuit menselijk handelen te redeneren. Een plezierige samenwerking! Michiel van de Riet, Directeur
Bannerwise
Joost heeft met zijn brede kennis omtrent psychologie ons geholpen met het maken van onze website, landingspagina’s en onboarding. Goede skills en leuke gast! Joost Kortlever, Co-founde
Stuurlui
Joost weet voor onze klanten precies het snijvlak van webdevelopment en online marketing; conversie optimalisatie op te pakken. Dit doet hij op een wetenschappelijke manier, onze klanten zijn erg enthousiast over zijn werkwijze! Sjoerd Kuipers, Managing Partner
Joost Fromberg: inzicht halen uit data
Joost Fromberg is werkzaam als strateeg bij ODIV. Hiervoor was Joost werkzaam als Managing Director bij KICK! en heeft een achtergrond in de psychologie. Joost houdt zich in de kern bezig met het verbeteren van online communicatie en het meer datagedreven krijgen van bedrijven, zowel corporates als MKB.
Joost spreekt op een inspirerende wijze de inzichten die je uit data kan halen. Hij spreekt en presenteert op dagelijkse basis. Bij klanten, conferenties en topontmoetingen. Zijn stijl is energiek, enthousiast en met een glimlach.
Onderwerpen en vragen van opdrachtgevers
– Online beïnvloeding: hoe werkt dat brein nou eigenlijk en hoe wordt u beïnvloed?
– Consumentenpsychologie: irrationaliteit en rationaliteit
– Conversieoptimalisatie: Welke trucjes kan ik toepassen om meer te verkopen?
– Digitale transformatie (data-evolutie): hoe kunnen bedrijven een datagedreven cultuur ontwikkelen?
– Wat doen de grote bedrijven op het gebied van online marketing?
– Online communicatie
– Ontwerp: op data gebaseerde ontwerpen
– Ethiek: hoe ver kunnen we gaan met experimenteren?
– Voice: de invloed van voice assistenten op de vindbaarheid van bedrijven
Resultaat van een bijdrage van Joost Fromberg
Het resultaat van een bijdrage van Joost Fromberg is dat de mensen de zaal uitlopen even opnieuw nadenken over wat ze aan het doen zijn. Joost komt met vele sterke takeaways die bijblijven en waar je zelf mee aan de slag kunnen gaan.
Persoonlijke achtergrond
Joost Fromberg ging van het Stedelijk Gymnasium Haarlem naar de Universiteit Leiden waar hij Psychologie en MSc in Economic and Consumer Psychology volgde. Met deze genoten studie is Joost het bedrijfsleven in gegaan en werd Sales en Marketing Manager en vervolgens Consultant en Product Owner bij Online Dialogue. Op dit moment is Joost werkzaam als Managing Director bij KICK! Digital, een online marketing bureau in Utrecht en Amsterdam. Joost schrijft voor zijn eigen online magazine NewNeuromarketing.com maar ook voor Frankwatching.com en Marketingfacts.nl en is regelmatig op het podium te bewonderen.
Interesse in een lezing van Joost Fromberg of heeft u een vraag?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.
Taal: Nederlands
Categorieën: Big data, Communicatie en samenwerken, Content marketing, Conversie optimalisatie, CRM, Digitalisering, E Commerce, Growth Hacking, IT en Innovatie, Marketing, Marketing en Sales, Neuromarketing, Online marketing, Ontwikkeling medewerkers, Out of the Box, Persoonlijke effectiviteit Medewerkers, Psychologie en het brein, Social media, Sprekers, Zoekmachine marketing
Tags: Big data, Conversie-optimalisatie, Data analytics, Digitale transformatie, Experimenteren, Neuromarketing, Online marketing
Recensies
St Antonius Onderzoeksfonds
Voor onze nieuwe site heeft Joost de analyse gedaan en het psychologisch model bedacht voor het werven van donaties. Samen met onze website bouwer en mijzelf heeft hij sturing gegeven door vanuit menselijk handelen te redeneren. Een plezierige samenwerking! Michiel van de Riet, Directeur
Bannerwise
Joost heeft met zijn brede kennis omtrent psychologie ons geholpen met het maken van onze website, landingspagina’s en onboarding. Goede skills en leuke gast! Joost Kortlever, Co-founde
Stuurlui
Joost weet voor onze klanten precies het snijvlak van webdevelopment en online marketing; conversie optimalisatie op te pakken. Dit doet hij op een wetenschappelijke manier, onze klanten zijn erg enthousiast over zijn werkwijze! Sjoerd Kuipers, Managing Partner
Beschikbaarheid en informatie Joost Fromberg
- 8,9 op basis van +620 reviews
- Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
- Corona annulering = kosteloos verzetten
- Snel direct contact met deze spreker