Op zoek naar een expert op het gebied van over branding- en merkidentiteit?

Hans-Baakman
Bewaar als favoriet

Hans Baakman

Tariefindicatie: 1250 - 2000 Euro

Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.

LSG Groep

"De inzichten die het merkstrategie traject gaven, zijn superwaardevol! We weten nu wat de kernkwaliteiten van ons bedrijf zijn en hoe we die kunnen vertalen naar de behoeften van onze klanten. Er is een krachtig fundament gelegd onder het verhaal dat we te vertellen hebben. Samen met jou ontdekken we de WAUW factor van je bedrijf."

Hans Baakman

Het is mijn om met ondernemers te ontdekken wat hun bedrijf uniek en onderscheidend maakt. Zodat je een persoonlijke relatie aangaat en ideale klanten voor jou kiezen.

Wat maakt je merk uniek en onderscheidend? Waarom doe je wat je doet? Mensen zijn op zoek naar wat je drijft en waar je voor staat. Hans Baakman helpt om tot de kern van je merk te komen. Zo word je dé persoonlijkheid in de markt en kiezen klanten voor jou!

Merkstrateeg Hans Baakman helpt ondernemers en merkeigenaren met:

  • het neerzetten van een helder merkbeeld,
  • een unieke en onderscheidende positionering,
  • een krachtige merkstrategie en een pakkende identiteit,
  • focus en richting van je onderneming,
  • de vertaling naar huisstijl, website en tone of voice

Onderwerpen waar Hans Braakman over spreekt/workshops over houdt

  • Branding, merkstrategie
  • De aantrekkingskracht van merkpersoonlijkheid
  • De 7 bouwstenen voor een ijzersterk merk
  • Brand Archetypes
  • Brand story (merkverhaal)
  • Merkidentiteit

Achtergrond Hans

Hans Baakman is een gepassioneerde marketeer met meer dan 30 jaar ervaring. Na zijn studie Commerciële Economie aan de HEAO heeft hij gewerkt als Marketeer en Brand Manager bij diverse bedrijven, waaronder ACSI, Koninklijke Talens en UPC (nu Ziggo). Sinds 2004 is hij zelfstandig ondernemer en heeft hij voor bekende merken gewerkt, zoals Prorail, DHL en Panalpina.

Samen met zijn broer heeft Hans de succesvolle webshop Bike Brothers opgericht, die in 2017 werd verkocht. In 2020 richtte hij het merkstrategiebureau Sterk Merk op, waar hij ondernemers begeleidt bij het ontdekken van de kern van hun merk.

Hij gelooft in het belang van een unieke merkidentiteit en persoonlijkheid, zoals hij beschrijft in zijn boek ‘Merken zijn net mensen – hoe je dé persoonlijkheid van je markt wordt‘, dat in 2023 werd gepubliceerd.

Hans Baakman boeken voor een lezing of workshop?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of bel ons op 072 – 750 74 22. Ook als je meer wilt weten of een offerte wilt ontvangen. Wij helpen je graag.

Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

Directeur Hittra

"Wij hadden altijd veel woorden nodig om te vertellen wat onze onderneming nu precies doet. Hans heeft ons DNA doeltreffend in woord en beeld gebracht. Daarbij heeft hij heel goed geluisterd naar onze inbreng en wensen die we met het merk voor ogen hebben. Het brand book was spot-on en het leek of Hans ons al jaren kende. Voor onze re-branding was Hans een fijne partner om mee samen te werken."

Beschikbaarheid en informatie

Hans Baakman

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1290 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid