Daan van Vliet

Het is de missie van Daan van Vliet om meer bedrijven, op basis van experimenteel onderzoek, digitaal te laten groeien en het onderbuikgevoel aan de kant te schuiven. Hij weet het publiek als geen ander te motiveren om zelf aan de slag te gaan met online experimenteren.

Daan van Vliet is online marketeer binnen het bureau KICK! Digital. In deze functie is hij verantwoordelijk voor Conversie Optimalisatie, Display Advertising en de ontwikkeling van een Data Management Platform. Daan is gespecialiseerd in Conversie Optimalisatie voor het MKB, ook wel het vertalen van data naar inzichten die klanten verder laat groeien. Daan van Vliet wordt binnen zijn vakgebied gedreven door zijn passie voor de combinatie van data met psychologie.

Onderwerpen waar Daan voor te boeken is

  • Conversion Rate Optimization
  • Digital marketing
  • Online beïnvloeding
  • Data management platform
  • Experimenteel onderzoek

Unieke werkwijze

Wat Daan van Vliet uniek maakt is zijn werkwijze waar data en psychologie centraal staan. Daan leert je dus hoe de bezoekers van jouw website, webshop of app zijn te beïnvloeden met effectieve wijzigingen in het design. Nadat je zijn verhaal hebt gehoord zal je minder beslissingen gaan nemen op basis van onderbuikgevoel en zie je de absolute meerwaarde in van (big) data. Analyseren, doorvertalen naar de besluitvormingsprocessen in ons brein, UX Design opmaken en experimenteren maar! Is het experiment een succes? Doorvoeren! En op naar het nieuwe experiment.

Uiteindelijk is het resultaat van de presentatie dat je gemotiveerd naar buiten loopt om zelf aan de slag te gaan met experimenteel onderzoek ten behoeve van conversie. Hierbij komt ook het aan de kant schuiven van jouw onderbuikgevoel kijken. Dit alles, leert Daan van Vliet jou.

Interesse in een lezing van Daan of heb je een vraag?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 750 74 22.

Tariefindicatie: 750 - 1250 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Joost Fromberg

    Joost Fromberg is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. Joost houdt zich in de kern bezig met het verbeteren van online communicatie en het meer data gedreven krijgen van bedrijven, zowel corporates als MKB.

     

  • Jurjen Jongejan

    Bestsellerauteur Drs. Jurjen Jongejan (1981) is één van de meest gevraagde sprekers over e-Commerce. Hij is 15 jaar actief in e-Commerce en hij heeft bijgedragen aan de groei van zo’n 200 kleine en grote webshops. Hij geeft zijn publiek praktische handvatten en inspiratie, altijd gecombineerd met een dosis humor.

     

  • Wieger Waardenburg

    Wieger Waardenburg is online marketing specialist. Hij volgt de ontwikkelingen op de voet en spreekt graag op een energieke en enthousiaste manier over hoe online marketing ingezet kan worden. Thema’s daarbij zijn onder andere Google, Zoekmachine Marketing en Mobiele ontwikkelingen.