Daan van Vliet

“Het is mijn missie om meer bedrijven, op basis van experimenteel onderzoek, digitaal te laten groeien en het onderbuikgevoel aan de kant te schuiven. Ik doe er alles aan mijn publiek te motiveren om zelf aan de slag te gaan met online experimenteren.” – Daan van Vliet

Daan van Vliet is online marketeer binnen het bureau KICK! Digital. In deze functie is hij verantwoordelijk voor Conversie Optimalisatie, Display Advertising en de ontwikkeling van een Data Management Platform. Daan is gespecialiseerd in Conversie Optimalisatie voor het MKB, ook wel het vertalen van data naar inzichten die klanten verder laat groeien. Daan van Vliet wordt binnen zijn vakgebied gedreven door zijn passie voor de combinatie van data met psychologie.

Onderwerpen waar Daan voor te boeken is

  • Conversion Rate Optimization
  • Digital marketing
  • Online beïnvloeding
  • Data management platform
  • Experimenteel onderzoek

Unieke werkwijze

Wat Daan van Vliet uniek maakt is zijn werkwijze waar data en psychologie centraal staan. Daan leert je dus hoe de bezoekers van jouw website, webshop of app zijn te beïnvloeden met effectieve wijzigingen in het design. Nadat je zijn verhaal hebt gehoord zal je minder beslissingen gaan nemen op basis van onderbuikgevoel en zie je de absolute meerwaarde in van (big) data. Analyseren, doorvertalen naar de besluitvormingsprocessen in ons brein, UX Design opmaken en experimenteren maar! Is het experiment een succes? Doorvoeren! En op naar het nieuwe experiment.

Uiteindelijk is het resultaat van de presentatie dat je gemotiveerd naar buiten loopt om zelf aan de slag te gaan met experimenteel onderzoek ten behoeve van conversie. Hierbij komt ook het aan de kant schuiven van jouw onderbuikgevoel kijken. Dit alles, leert Daan van Vliet jou.

Interesse in een lezing van Daan of heb je een vraag?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 750 74 22.

Tariefindicatie: 750 - 1250 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field