Michiel Muller
Michiel Muller is een specialist in ondernemerschap, innovatie, daadkracht en het openbreken van markten. Hij laat graag het business model achter zijn ondernemingen zien en laat zo zien welke strategieën werken en welke niet. Zo inspireert hij opdrachtgevers om zelf in actie te komen. “Creatief en oorspronkelijk denken gecombineerd met de gave om het publiek in zijn betoog te betrekken maken hem tot een geliefde spreker en dagvoorzitter” aldus de auteurs van het boek Meestersprekers (2010).

Michiel Muller schreef het boek “Ervaringen van een serial entrepreneur” dat door het publiek werd gekozen als beste ondernemersboek 2010/2011 en inmiddels zijn 6e editie kent. In september 2015 verscheen zijn tweede boek “Ondernemen is een ABC’tje” dat binnen twee weken in herdruk ging. Michiel Muller is winnaar van vele marketingprijzen en een veelgevraagd spreker en dagvoorzitter vanwege zijn energieke en meeslepende wijze van presenteren. Hij weet organisaties zelf te inspireren om in actie te komen.

Onderwerpen o.a:
– Ondernemerschap, innovatie en strategie vanuit de praktijk belicht
– Ondernemen: van plan tot succesvolle uitvoering
– Samenwerken in een veranderende wereld
– Nieuwe technologie en de nieuwe generatie
– Ondernemend werken in loondienst
– Openbreken van markten
– Marketing en PR

Achtergrond
Michiel Muller bouwde op jonge leeftijd met oprichter Marc Schröder de benzineketen Tango uit tot een internationaal succes. Na de verkoop van Tango richtte hij met Schröder Route Mobiel, Bieden en Wonen en Vault79 op. In 2015 was hij co-founder van online supermarket Picnic. Muller is ook actief als investeerder en coach voor ondernemers en bedrijven. Fashiolista.com, een investering van Muller, werd beloond met de award “Beste start-up 2011”.

Muller is lid van de adviesraad van het Holland Program on Entrepreneurship HOPE (Erasmus Universiteit Rotterdam/TU Delft/Leiden University) en van het Amsterdam Center of Entrepreneurship ACE (Universiteit van Amsterdam/Vrije Universiteit/Hogeschool van Amsterdam/Hogeschool InHolland Amsterdam). Muller is columnist voor FD Young Entrepreneur.

Voor meer informatie over het boeken van Michiel Muller voor een lezing of dagvoorzitterschap kunt u contact opnemen via het contactformulier. U kunt geen rechtstreeks contact opnemen met deze spreker.

Michiel Muller inhuren of boeken voor een lezing of als dagvoorzitter?
Michiel Muller inhuren of boeken voor een lezing of als dagvoorzitter? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Tariefindicatie: Tarief op aanvraag

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Michiel Muller SKU UPC Model

Michiel Muller leverde een toppresentatie waarbij hij als echte disruptor de gevestigde orde wakker schudde. Zowel het verhaal als de manier van prese

May 20, 2016 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Informatica • 
Datum Evenement: 10-5-2016 

Michiel Muller leverde een toppresentatie waarbij hij als echte disruptor de gevestigde orde wakker schudde. Zowel het verhaal als de manier van presenteren zijn dynamisch, snel & innovatief. In het daaropvolgende paneldiscussie over 'Digital Change' deelde hij waardevolle inzichten en goede adviezen met het publiek. Kortom: ik kan Michiel Muller absoluut aanbevelen als spreker en aanjager van disruptie en digital change!


5.0 5.0 1 1 Michiel Muller leverde een toppresentatie waarbij hij als echte disruptor de gevestigde orde wakker schudde. Zowel het verhaal als de manier van presenteren zijn dynamisch, snel & Michiel Muller

Gerelateerde sprekers

  • René Savelberg

    René is een echte groeiversneller, als CEO van McDonald’s in Nederland wist hij het aantal restaurants in korte tijd te verdubbelen van 100 naar 200 vestigingen. René ontsluit in zijn presentatie het groeikracht geheim van organisaties als McDonald’s en IKEA. Met een formule en organisatie model waarmee iedereen zijn eigen groeikracht kan ontwikkelen.

     

  • Menno Lanting

    Menno Lanting werkt als strateeg en innovator met directies en Raden van Bestuur van verschillende organisaties. Thema’s waar hij zich op richt zijn digitaal leiderschap, organisatievernieuwing & het nieuwe werken, connectivity, strategie en business innovatie. Menno Lanting schreef o.a. Connect, verkozen tot Managementboek van het Jaar.

     

  • Guido Thys

    Guido Thys is veruit de meest gevraagde zakelijke spreker van Nederland. Zijn Workshop Klanten Wegjagen en de presentatie “Uw bedrijf heeft geen toekomst” zijn ondertussen legendarisch. Zijn nieuwe lezing: ‘Keuzes’ analyseert hij de huidige economische situatie en komt hij met simpele, toepasbare, vernieuwende ideeën voor de 21ste eeuw.