Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?

Vincent Vermeulen butler lezing hospitality
Bewaar als favoriet

Vincent Vermeulen

Tariefindicatie: 2000 - 3000 Euro

Na zijn carrière als butler richtte Vincent Vermeulen School for Butlers & Hospitality op in Brugge. Inmiddels is Vincent dè referentie wanneer het gaat over hospitality en etiquette. Hij neemt zijn publiek moeiteloos op sleeptouw en toont de bijzondere wereld van de butlers en bij uitbreiding service op het allerhoogste niveau.

OPPLE Lighting

"Boeiend en verhelderd! Dhr. Vermeulen vertelt zijn verhaal boeiend en vol enthousiasme. Het zet je aan het denken hoe je op een andere manier met je klanten om zou moeten gaan."

Vincent Vermeulen

Vincent Vermeulen is oprichter en directeur van School for Butlers & Hospitality. Naast het trainen en plaatsen van butlers wereldwijd, is deze school ook internationaal gerenommeerd als trainingsinstituut voor bedrijven die hospitality en klantbeleving hoog in het vaandel dragen. Zo doen hotels, banken, luxe-boutiques, maar ook zorgcentra een beroep op de aanwezige expertise om hun hospitality en klantbeleving naar het hoogste niveau te tillen.

Vincent kan als geen ander zijn publiek betrekken tijdens zijn interactieve inspiratiessessies. Met meer dan 135 jaar geschiedenis in de hospitality-wereld (en een wereldwijd netwerk van onder andere sterrenrestaurants en internationale luxemerken) is hij hiervoor de geknipte man. Na zijn sessies kunnen jullie aan de slag met een bagage aan tips en tricks die voor jouw klanten het verschil zullen maken.

Lezingen Vincent Vermeulen

1) Hospitality
Tijdens deze sessie neemt Vincent jou mee naar de intrigerende wereld van de moderne butlers, en bij uitbreiding die van service op het hoogste niveau. Welke typische kenmerken van een butler kunnen jullie exporteren naar jullie bedrijf? Jullie leren enkele eenvoudige, maar krachtdadige technieken die het verschil maken als het op topservice aankomt. Hij praat over wat service nu precies is, en hoe we verschillende types klanten kunnen benaderen op een andere manier. Oog voor detail, anticipatie en vooral de kracht van taal zullen u helemaal anders laten kijken naar wat service nu eigenlijk is.

2) Klantbeleving (Guestology 2.0)
Hebben jullie een fantastische product of dienst, maar voel je dat een stukje klantbeleving ontbreekt? Mag er wel een extra glimlach zijn? Guestology 2.0 is de methode om ​gastvrijheid te implementeren in elke organisatie. Dankzij een uitgestippeld traject van 6 stappen breng je het customer experience-DNA van jouw bedrijf tot leven. Het traject, waarbij de input van alle stakeholders (management, klanten en team) cruciaal is, beoogt als resultaat de implementering van een customer journey zoals die zou moeten zijn: 100% op maat van het bedrijf.

3) Etiquette
Hoe pas je etiquette toe in jouw persoonlijk en professioneel leven? Etiquette is altijd en overal aanwezig, soms zelfs zonder dat je het beseft. Tijdens deze keynote kom je alles te weten over etiquette. Een greep uit het aanbod:

  • begroeten van gasten
  • algemene etiquette in de 21e eeuw
  • etiquette aan tafel, zakelijk en privé
  • het strikken van een das
  • onderhoudstips van uw garderobe
  • hoffelijkheid en dames
  • zelfvertrouwen in 8 stappen
  • tips en tricks

4) Alles over School for Butlers & Hospitality

Achtergrond Vincent Vermeulen

Vincent Vermeulen behoort tot de vierde generatie van een familie die heel haar leven al werkt in de gastvrijheid- en dienstbaarheidssector. Ze beschikken gezamenlijk over een ervaring die niemand anders in België kan voorleggen. Vincent werkte in verschillende restaurants met een Michelinster, volgde een butleropleiding in Londen en leidde voor verschillende multinationals de diensten rond gastvrijheid en service. Daarnaast is Vincent ook Toastmaster en ‘Fellow of the Guild of International Professional Toastmasters’.

Na zijn carrière als butler richtte Vincent School for Butlers & Hospitality op in Brugge. Zijn contacten (met onder andere de belangrijkste sterrenrestaurants en internationale luxemerken) zorgen ervoor dat deuren opengaan voor zijn school  die voor niemand anders opengaan. Na het openen van zijn school duurde het niet lang of bedrijven vroegen zijn hulp bij het verbeteren of zelfs invoeren van de hospitality-mindset. Dat resulteerde ook in de boeken ‘Wat kunnen we leren van butlers’ en ‘Guestology 2.0’.

Vincent Vermeulen boeken voor een lezing?

Vincent Vermeulen een gepassioneerd man noemen is een understatement: het is zijn levensmissie op zoveel mogelijk mensen en bij uitbreiding ondernemers te helpen. Vincent heeft een achtergrond zoals weinigen er maar één hebben. De expertise en ervaringen die hij tot nog toe opdeed zijn werkelijk ongezien. Heb je vragen over de lezing van Vincent of wil je een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 – 750 74 22. Wij helpen je graag verder.

Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

Beschikbaarheid en informatie

Vincent Vermeulen

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1200 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid