Workshop, seminar of presentatie van Jos Burgers
Jaarlijks verzorgt Jos Burgers meer dan 150 Nederlandstalige presentaties, seminars en workshops op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Zijn boeken en praktijkervaring vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Zijn klanten noemen zijn presentaties inspirerend, praktisch en humorvol. In alle gevallen zijn ze ‘gegarandeerd powerpoint-vrij’ en Jos gebruikt geen vakjargon. Afhankelijk van de wens van de klant zijn zijn presentaties interactief of hebben het karakter van een workshop. Het aantal deelnemers is in principe onbegrensd.

Lezing Eén fan per dag!: Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het vaak geen dagelijkse gewoonte is. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden legt hij uit hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant.

Enkele andere veelgevraagde onderwerpen.
– Klanten zijn eigenlijk net mensen!
– Geef nooit korting! Hoe om te gaan met prijsdruk
– No budget marketing
– Wat je geeft, krijg je terug (de wet van Snuf)
– Je moet kiezen om gekozen te worden
– Wacht niet op de wind, ga roeien!

Over Jos Burgers
Drs. Jos Burgers (1951) is één van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij ruim tien jaar actief als docent Marketing & Marktonderzoek. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren bedrijven en instellingen op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen! (2006),Hondenbrokken (2009),Gek op gaten (2012) en De wet van Snuf (2014) waren allen de bestverkochte managementboeken van het betreffende jaar. En in 2017 kwam Eén fan per dag uit waarin het overtreffen van de klantverwachting centraal staat.

Jos Burgers inhuren of boeken voor een lezing of workshop?
Jos Burgers inhuren of boeken voor een lezing of workshop? Neem vrijblijvend contact op met deSpreker.nl, telefonisch of via het contactformulier.

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Jos Burgers SKU UPC Model

Wij hebben als spreker de heer Jos Burgers mogen ontvangen. Hij heeft een heel inspirerend verhaal gehouden wat goed overgekomen is in de zaal. Jos sp

Mar 07, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Rabobank Rijk van Nijmegen • 
Datum Evenement: 2016 

Wij hebben als spreker de heer Jos Burgers mogen ontvangen. Hij heeft een heel inspirerend verhaal gehouden wat goed overgekomen is in de zaal. Jos spreekt heel makkelijk, met een zekere luchtigheid, zeer to the point en met de nodige zelfspot.
Zeker een aanrader.


Jos Burgers is een ontzettende goede spreker.Wij hebben veel van hem geleerd!!Ik kan hem aanbevelen aan iedereen!

Mar 07, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Stella Fietsen • 
Datum Evenement: 2016 

Jos Burgers is een ontzettende goede spreker.
Wij hebben veel van hem geleerd!!

Ik kan hem aanbevelen aan iedereen!


Wij hebben Dhr. Jos Burgers als spreker gehad op ons congres, in 1 woord: geweldig. Veel humor, maar ook de spijker op zijn kop en dus een duidelijke

Mar 07, 2017 by Anonymous
Bedrijfsnaam: VSN • 
Datum Evenement: 2016 

Wij hebben Dhr. Jos Burgers als spreker gehad op ons congres, in 1 woord: geweldig. Veel humor, maar ook de spijker op zijn kop en dus een duidelijke boodschap. Echt een aanrader!!
Communicatie vooraf was ook erg goed.


5.0 5.0 3 3 Wij hebben als spreker de heer Jos Burgers mogen ontvangen. Hij heeft een heel inspirerend verhaal gehouden wat goed overgekomen is in de zaal. Jos spreekt heel makkelijk, met een Jos Burgers

Gerelateerde sprekers

  • Jan van Setten

    Jan van Setten is een veelgevraagd expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en persoonlijk leiderschap. Jan heeft een grote impact als spreker door zijn ‘aangenaam confronterende’ stijl, humor en energie. Jan van Setten inspireert en krijgt via zijn lezingen mensen in beweging op een authentieke manier.

     

  • Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar is auteur van het boek “De Superpromoter” & oprichter van de Superpromoter Academy. Rijn presenteert over zijn Superpromoter gedachtegoed. Superpromoters zijn bevlogen klanten & medewerkers die anderen met hun enthousiasme aansteken. Rijn probeert de revolutie van enthousiasme te ontketenen.

     

  • Feike Cats

    Klantgerichtheidexpert Feike Cats is directeur van ‘Houden van Klanten’ en schrijver van het boek ‘Theorie bestaat niet!’. Het boek gaat over Klantgerichtheid in de praktijk. Uitgangspunt van Cats is dat de Klant zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen.