Jan van Setten
Jan van Setten is een veelgevraagd expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en persoonlijk leiderschap. Jan heeft een grote impact als spreker door zijn ‘aangenaam confronterende’ stijl, humor en energie. Jan van Setten inspireert en krijgt via zijn lezingen mensen in beweging op een authentieke manier.

Jan van Setten geeft energieke en professionele lezingen en workshops met gegarandeerd voor ieder een aantal eye-openers. Hij brengt het DIMmen in plaats van het DIPpen aan het licht. Oftewel Denken In Mogelijkheden in plaats van Denken In Problemen. In hoog tempo komen op interactieve wijze inzichten en gereedschap voorbij die u direct kunt toepassen in uw eigen praktijk.

Mogelijke thema’s bij een lezing of workshop van Jan van Setten
“Hoe krijg ik (me) ze zover?’
Hoe creëer je draagvlak zonder dwang? Hoe herken, erken en weerleg je weerstand?

‘De klantenfluisteraar’
Hoe denken en beslissen klanten nu écht? Hoe breng ik mijn klanten op (andere) gedachten?

‘Psychologie van Discipline’
Wat zijn de ontbrekende schakels tussen lullen en poetsen? Hoe reken je af met schijncommitment, actie-obstipatie, verbale incontinentie en slappe afspraken?

‘Waar worden klanten echt blij van?’
Waarom oprechte aandacht, interesse en verrassen werkt! Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

‘Kansen verzilveren in ‘gouden’ tijden’
Hoe zorg je voor ondernemerschap en cre-activiteit in moeilijke tijden? Waarom nemen klanten afscheid van hun leveranciers?

‘Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden’
Hoe groei je als mens en organisatie van good to great? Waarom hebben zelfs adelaars een duw nodig?

Jan van Setten inhuren of boeken voor een lezing of workshop?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Tariefindicatie: 3000 - 4000 Euro / Boven 4000 Euro

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Gerelateerde sprekers

  • Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar is auteur van het boek “De Superpromoter” & oprichter van de Superpromoter Academy. Rijn presenteert over zijn Superpromoter gedachtegoed. Superpromoters zijn bevlogen klanten & medewerkers die anderen met hun enthousiasme aansteken. Rijn probeert de revolutie van enthousiasme te ontketenen.

     

  • Feike Cats

    Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Uitgangspunt van Feike Cats is dat de Klant zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen.