Mike Hoogveld

“Het is mijn missie om mensen in te laten zien dat het niet om de bestemming gaat maar om de reis daar naartoe.” – Mike Hoogveld

Mike Hoogveld is oprichter en partner van het bureau nlmtd, dat zich richt op het creëren van future-proof organisaties door middel van strategie, innovatie en transformatie. Mike Hoogveld is als adviseur ruim twintig jaar actief op deze gebieden en is ook gastdocent aan diverse universiteiten en business schools, in binnen- en buitenland. Als promovendus verricht Mike Hoogveld ook wetenschappelijk onderzoek aan Nyenrode naar succesfactoren van agile management. Daarnaast behoort hij in Nederland tot de meest gevraagde sprekers over klanten en de daaraan gerelateerde onderwerpen: marketing, innovatie, ondernemerschap en vernieuwende werkwijzen.

Boeken Mike Hoogveld

Mike Hoogveld heeft meerdere bestsellers op zijn naam. Zijn laatste drie boeken (Agile managen; Denk als een startup; Dokter, ik heb last van klanten) bereikten de nummer 1, 2 en 6 posities van de managementboek top-100 en werden genomineerd voor OOA Boek van het Jaar, de PIM Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.

Onderwerpen workshops en presentaties Mike Hoogveld

  • Winnaar in de markt van morgen
    Het mooiste dat uw organisatie kan worden is zichzelf, er zijn al genoeg anderen: over het definiëren van uw markt en het innoveren naar onderscheidende klantwaarde proposities
  • Lang leve Darwin
    Klantgedrag verandert steeds sneller: hoe kunt u vanuit lean en agile een wendbare organisatie creëren die durft te experimenteren en leren, leidend tot continue vernieuwing en verbetering?
  • Het Klanten-hoorapparaat
    De klant als startpunt: het hoe en waarom van het analyseren van data over klantwensen en klantgedrag die als basis dienen voor succesvolle producten en dienstverlening.
  • ‘Strategie, maar dan simpel: kiezen om gekozen te worden
    Meer omzet en winst door gerichter te werk te gaan: creëer focus door uw markt goed te
    definiëren en segmenteren, uw doelgroepen slim te selecteren en de juiste keuzes te
    maken in passende producten, diensten, kanalen en processen.
  • Panama, Suez en andere kanalen
    Geen tijdperk van verandering maar een verandering van tijdperk: over kanalen, omnichannel management, customer journeys en customer experience.
  • Bruggen bouwen
    Klantgericht samenwerken: hoe verbindt u de eilanden van marketing, sales en klantenservice voor het krijgen van enthousiaste, terugkerende, winstgevende klanten?

Mike Hoogveld inhuren of boeken voor lezing of workshop?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier. Of telefonisch via 072 750 2244.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Mike Hoogveld MSc RM SKU UPC Model

Leuke les CRM!Denise Davids - APG

Apr 09, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: APG 

Leuke les CRM!
Denise Davids - APG


Bedankt voor je inspirerende college customer experience mgmt & customer journeys!Irena Marmelstein - IM Social

Apr 09, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: IM Social 

Bedankt voor je inspirerende college customer experience mgmt & customer journeys!
Irena Marmelstein - IM Social


Meest inspirerende spreker op @kcc_congres zat aan het einde. Daarna boek aangeschaft. Prima recepten!Adriana Kessens - Gemeente Hoorn

Apr 09, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Gemeente Hoorn 

Meest inspirerende spreker op @kcc_congres zat aan het einde. Daarna boek aangeschaft. Prima recepten!
Adriana Kessens - Gemeente Hoorn


4.8 5.0 6 6 Leuke les CRM!Denise Davids - APG Mike Hoogveld MSc RM
Page:
12