Mike Hoogveld: snelle verbetering van klant prestaties
Mike Hoogveld is als register marketeer circa 20 jaar actief op het raakvlak van marketing en sales. Als partner bij Holland Consulting Group is hij een veelgevraagd adviseur, en gastdocent aan diverse universiteiten en business schools. Daarnaast behoort hij in Nederland tot de meest gevraagde sprekers over marketing en sales. Als promovendus verricht Mike Hoogveld ook wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management.

Boeken Mike Hoogveld
Mike Hoogveld heeft enkele bestsellers op zijn naam, waaronder ‘Cross Channel Excellence’ en ‘Dokter, ik heb last van klanten’, die werden genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.
Recent verscheen ‘Agile Managen – Snel en wendbaar werken aan continue verbetering in organisaties’ waarin hij heel concreet antwoord geeft op die uiterst cruciale vraag waar zoveel organisaties mee worstelen: hoe vergroten we onze wendbaarheid? Het boek staat sinds begin maart onafgebroken in de top-5 van Managementboek.

Vanuit zijn achtergrond benadert Mike Hoogveld uw marketing en sales vraagstukken vanuit een integrale aanpak. Hierbij scoort hij in de evaluaties hoog als een inhoudelijk zeer deskundige en passievolle expert die zijn publiek op inspirerende, interactieve, humorvolle en energieke wijze weet te betrekken.

Onderwerpen workshops en presentaties Mike Hoogveld
Enkele voorbeelden van mogelijke onderwerpen voor presentaties en workshops van Mike Hoogveld, in-house of op seminars en congressen:

‘Winnaar in de markt van morgen’
Het mooiste dat uw organisatie kan worden is zichzelf, er zijn al genoeg anderen: over het definiëren van uw markt en het innoveren naar onderscheidende klantwaarde proposities

‘Lang leve Darwin’
Klantgedrag verandert steeds sneller: hoe kunt u vanuit Lean en Scrum een ‘agile’ organisatie creëren voor continue leren en verbeteren?

‘Bruggen bouwen’
Klantgericht samenwerken: hoe verbindt u de eilanden van marketing, sales en service voor het krijgen van enthousiaste, terugkerende, winstgevende klanten?

‘Het klanten-hoorapparaat’
De klant als startpunt: het hoe en waarom van het analyseren van klantwensen die als basis dienen voor succesvolle producten en dienstverlening.

‘Kiezen om gekozen te worden’
Meer omzet en winst door gerichter te werk te gaan: creëer focus door uw markt te segmenteren, uw doelgroepen te selecteren en door te werken met persona’s en profilering.

‘De achterdeur als voordeur’
Meer verdienen aan bestaande klanten: over hoe u de verschillende vormen van klantverloop kunt voorkomen, en hoe u uw verkopers aan het verkopen krijgt, en houdt.

‘Panama, Suez en andere kanalen’
Geen tijdperk van verandering maar een verandering van tijdperk: over kanalen, omnichannel management, customer journeys en customer experience.

Mike Hoogveld inhuren of boeken voor lezing of workshop?
Mike Hoogveld inhuren of boeken voor lezing of workshop? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina.

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field

Mike Hoogveld MSc RM SKU UPC Model

Leuke les CRM!Denise Davids - APG

Apr 09, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: APG 

Leuke les CRM!
Denise Davids - APG


Bedankt voor je inspirerende college customer experience mgmt & customer journeys!Irena Marmelstein - IM Social

Apr 09, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: IM Social 

Bedankt voor je inspirerende college customer experience mgmt & customer journeys!
Irena Marmelstein - IM Social


Meest inspirerende spreker op @kcc_congres zat aan het einde. Daarna boek aangeschaft. Prima recepten!Adriana Kessens - Gemeente Hoorn

Apr 09, 2015 by Anonymous
Bedrijfsnaam: Gemeente Hoorn 

Meest inspirerende spreker op @kcc_congres zat aan het einde. Daarna boek aangeschaft. Prima recepten!
Adriana Kessens - Gemeente Hoorn


4.8 5.0 6 6 Leuke les CRM!Denise Davids - APG Mike Hoogveld MSc RM
Page:
12

Gerelateerde sprekers

  • Paul Moers

    Paul Moers is een inspirerende spreker die toehoorders écht aan het denken zet. Zijn veelgevraagde lezingen gaan over dienstbaarheid, merken, ondernemen en passie. Alle lezingen zijn op bestsellers gebaseerd.

     

  • Drs. Erik Schoppen MFA

    In de lezingen van Erik Schoppen toont hij hoe je duurzaam (merk)vertrouwen opbouwt en leert in te zetten. Ontdek hoe vertrouwen werkt in ons brein. Wat is de functie van vertrouwen bij leiderschap? Welke oeroude evolutionaire mechanismen zitten er achter vertrouwen, en hoe kun je deze beïnvloeden? Deze vragen worden beantwoord in zijn lezingen.

     

  • Paul Postma

    Paul Postma is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de benadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Hij is auteur van onder meer “Het Nieuwe Marketing Tijdperk”, waarmee hij als eerste het verband legde tussen koopgedrag en ons brein: neuromarketing.

     

  • Drs. Marc van Eck RM

    Managing partner Business Openers. Zijn boek ‘Internal Branding in de praktijk’ was volgens het Tijdschrift voor Marketing het marketingboek van het jaar 2008. In sessies van ½ uur tot 2 uur is Marc van Eck in staat groepen tot 1000 man van de eerste tot de laatste minuut te boeien. Marc inspireert aanwezigen om te bouwen aan sterke merken.