Martin van Kranenburg

Martin van Kranenburg (1968) is één van Nederlands grootste conversiespecialisten. Hij is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter. Martin zal je bewust laten worden dat een kleine aanpassing kan leiden tot een grote verandering in conversie. Zijn expertise ligt op het gebied van conversieoptimalisatie, neuromarketing en online personalisatie.

Lees verder

Walter Faaij

Walter Faaij is corporate antropoloog, adviseur, onderzoeker, facilitator, spreker, verhalenverteller, gespecialiseerd in organisatiecultuur, cultuurverandering, inclusie en MVO. Hij houdt zich oa bezig met bedrijven en organisatie helpen bij het verankeren van duurzaamheid in het DNA en de bedrijfs- of organisatiecultuur.

Lees verder

Robert Guijt

Robert Guijt is altijd werkzaam geweest in organisaties waar gastvrijheid op 5-sterren niveau stond, bijvoorbeeld als adjunct directeur van het DeLaMar theater. Hij zorgde er voor dat de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau werd getild. Het stimuleren van hospitality in alle geledingen van de organisatie is zijn specialiteit.

Lees verder

Martijn van Tongeren

Hoe zorg je voor een effectieve online marketingstrategie? Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn website? En hoe zorg ik dat mensen die op mijn website komen ook daadwerkelijk klant worden? Dit is het landschap waar Martijn van Tongeren zich al jaren in begeeft en je daarom in korte tijd kan laten zien hoe je je online business naar het volgende niveau kan tillen.

Lees verder

Workshop Video Vitamins

Video Vitamins is een uniek en vermakelijk teamprogramma waarbij de deelnemers de kracht van video, videomarketing en storytelling persoonlijk gaan ervaren. Online media ondernemer, videomarketeer en trendspecialist Chris van Vleuten dompelt zijn publiek onder in de wereld van het bewegende beeld.

Lees verder

Joyce de Ruiter

Doordat Joyce steeds weer een stukje van haar gehoor en zicht verliest leeft zij in een continu veranderproces met de keuze: hoe ga ik hier mee om? Doordat zij zich vooraf in haar publiek verdiept staat jullie verandering altijd centraal in haar verhaal. Het verhaal van Joyce is dusdanig confronterend, persoonlijk en impactvol dat iedereen vanaf de eerste seconde is geboeid en geraakt.

Lees verder

Paul Hassels Mönning

Paul Hassels Mönning is een sales-gerichte B2B digitaal strateeg, hands-on programmamanager, auteur van 2 boeken over moderne B2B sales & marketing en spreker. Hij inspireert bedrijven via lezingen en workshops om via moderne, digitale marketing & sales te komen tot betere groei.

Lees verder

Annemarie van Campen

De afgelopen jaren heeft Annemarie van Campen uitgebreide ervaring opgebouwd als dagvoorzitter/presentator. Wat haar uniek maakt is de combinatie van intelligentie, presence, snelheid en inlevingsvermogen. Evenementen die Annemarie begeleidt zijn divers en vallen zowel binnen als buiten haar expertisegebied (digitalisering).

Lees verder

Jelle Drijver

Als spreker en trainer enthousiasmeert Jelle Drijver zijn publiek op het gebied van Social Media & online positionering. Energiek en met heel veel plezier motiveert hij u om uw kop (en hakken) uit het zand te trekken. Jelle laat zien wat Social Media voor u kan betekenen, wat het kan opleveren en hoe u het kunt inzetten.

Lees verder

Jochen den Ouden

De brede kennis en ervaring in IT security en Privacy maakt dat Jochen den Ouden over een scala aan onderwerpen kan spreken. U kunt samen de focus van de presentatie bepalen. Van cyberspace en ethisch hacken tot pentesten en IT security awareness.

Lees verder

Joost Fromberg

Joost Fromberg is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. Joost houdt zich in de kern bezig met het verbeteren van online communicatie en het meer data gedreven krijgen van bedrijven, zowel corporates als MKB.

Lees verder

Rob Janszen

Rob Janszen is een in-between, een serieuze spreker met een zeer verrassende twist aan het einde. Zijn exclusieve lezing over Imago en Authenticiteit is een must voor organisaties die op zoek zijn naar hun eigen DNA en dat om willen zetten in kernwaarden met een visie die het verschil kan maken.

Lees verder

Giel Boes

Giel Boes motiveert én activeert als menselijke IT nerd zijn medemens en organisaties om hun doelstellingen concreet uit te werken en vervolgens te behalen. Tevens kan Giel de toehoorder leren hoe ze 25 minuten per dag kunnen besparen door efficiënter te werken met o.a. email.

Lees verder

Bas Roos

Bas Roos is een zelfstandig ondernemer op het gebied van strategie, bedrijfsoptimalisatie & IT. ‘Blockchain Organiseren’ & DLT is volgens hem de manier om slimmere samenwerking binnen een waardeketen te organiseren. Daarom helpt hij organisaties bij het verkennen & beoordelen van deze multi-industriële disruptieve technologie!

Lees verder

Annemarieke Driessen

IIn 2005 werd ze uit het leven getikt. Deze ervaring alsook haar ondernemer, hospitality skills en mens zijn maken haar uniek. Deze expertise in combinatie met haar innemende persoonlijkheid raakt en laat mensen weer in beweging komen. Met inspirerende voorbeelden weet zij veel thema’s te raken, met een lach en en traan.

Lees verder

Harry Bijl

Harry werkt als innovator & inspirator bij INretail, de grootste brancheorganisatie Non-food in Nederland. Hij houdt van winkels en de mensen die er werken. Zijn verhaal Is altijd relevant en actueelen kan bijvoorbeeld gaan over retailtrends, ketensamenwerking, klantgedrag en gastvrijheid.

Lees verder