Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer

Sprekers Klantbeleving

Filters

32 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Jaap Bressers
    Jaap Bressers

    Jaap Bressers is een veelgevraagde, inspirerende en humoristische spreker die passievol spreekt over thema’s als omgaan met verandering, klantgerichtheid en omgaan met tegenslag.

  • Bewaar als favoriet
    Guido Thys
    Guido Thys

    Als minst gevraagde spreker van Nederland gaat Guido ook graag uw publiek aan het lachen brengen, inspireren en vooral ook aan het denken zetten. Met de Workshop Klanten Wegjagen. Met Welkom in de 21ste eeuw, handleiding voor disruptieve tijden. Of met Ons Bedrijf Heeft Geen Toekomst, over (intern) ondernemerschap. Maatwerk gegarandeerd.

  • Bewaar als favoriet
    Jan van Setten - Fotograaf Nienke van Denderen
    Jan van Setten

    Jan van Setten is een van de meest gevraagde Nederlandse sprekers op het gebied van (Persoonlijk) Leiderschap, Gedragsverandering en Commercie. Jan heeft een grote impact als spreker door zijn ‘aangenaam confronterende’ stijl, humor en energie.

  • Bewaar als favoriet
    Rijn Vogelaar
    Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar spreekt over de kracht van enthousiasme. Rijn gelooft oprecht dat sturen op enthousiasme een positieve impact heeft op de wijze waarop we met elkaar omgaan. Als we die dynamiek begrijpen, heeft dat grote consequenties voor de manier waarop we organisaties inrichten en aansturen.

  • Bewaar als favoriet
    Jan-Willem Seip
    Jan-Willem Seip

    Jan-Willem Seip heeft als spreker/ trainer meer dan 5.000 vakprofessionals, ondernemers en zelfstandigen geleerd om méér te halen uit hun acquisitie, klantgerichtheid, netwerken en relatiebehoud. Meer succes en meer plezier. Jan-Willem Seip heeft 11 boeken en ruim 250 artikelen geschreven over verkoop.

  • Bewaar als favoriet
    Moniek Tiel Groenestegen
    Moniek Tiel Groenestege

    Moniek Tiel Groenestege heeft een passie om complexe strategieën simpel te maken. Het resultaat van haar bijdrage is dat haar publiek geïnspireerd is en de handvatten heeft om op een ondernemende manier aan de slag te gaan met het ontwerpen en creëren van nieuwe waarde. Waarde voor de klant, het bedrijf en de maatschappij.

  • Bewaar als favoriet
    Martijn van Laak
    Martijn van Laak

    Martijn van Laak is gespecialiseerd in nieuwe leiderschapsstijlen die gericht zijn op het verhogen van werkplezier en klantgerichtheid in organisaties. Zijn achtergrond in Lean en Agile speelt een belangrijke rol.

  • Bewaar als favoriet
    Harry Bjil
    Harry Bijl

    Harry werkt als innovator & inspirator bij INretail, de grootste brancheorganisatie Non-food in Nederland. Hij houdt van winkels en de mensen die er werken. Zijn verhaal Is altijd relevant en actueel en kan bijvoorbeeld gaan over retailtrends, ketensamenwerking, klantgedrag en gastvrijheid.

  • Bewaar als favoriet
    Wim de Bundel
    Wim de Bundel

    Wim de Bundel deelt tijdens zijn lezing vele inzichten, initiatieven en inspiratiebronnen gebaseerd op 12 jaar werk aan de top van de commerciële markt. Alles gebaseerd op de Kracht van geven. Na afloop weet je hoe je een klantgerichte cultuur en organisatie kan bouwen.

  • Bewaar als favoriet
    Annemarieke Driessen
    Annemarieke Driessen

    In 2005 werd ze uit het leven getikt. Deze ervaring als ook haar ondernemer- en hospitality skills en mens zijn, maken haar uniek. Deze expertise in combinatie met haar innemende persoonlijkheid raakt- en laat mensen weer in beweging komen. Met inspirerende voorbeelden weet zij veel thema’s te raken, met een lach en en traan.

  • Bewaar als favoriet
    Niek van den Adel
    Niek van den Adel

    In 2010 ging Niek onderuit met zijn motor en belandde hij in een rolstoel. In zijn inspiratiesessies maakt hij vaak gebruik van zijn eigen ervaringen. Hij neemt de zaal mee in verhalen over dienstverlening. Met een lach en een traan zit u de gehele tijd op het puntje van uw stoel.

  • Bewaar als favoriet
    Nienke Strikwerda
    Nienke Strikwerda

    Gastvrijheid of Hospitality is de grote passie van Nienke Strikwerda. Ze spreekt en geeft trainingen en workshops in Gastvrijheid. Met veel energie, humor, enthousiasme en interactie bereikt ze dat uw klanten/gasten/bezoekers/cliënten/patiënten ook dat prettige welkome gevoel gaan ervaren.

“We hebben een zeer enthousiaste webinar gehad van Thijs. Een webinar die zeer interactief was, waarbij de kijkers heel goed betrokken zijn en actief reageerden op de oproepen. Met een deskundige uitleg middels de presentatie. De ervaring met deSpreker.nl is zeer positief, wordt goed meegedacht en komen met ideeën. Fijne samenwerking.”

Gemeente Haarlemmermeer
Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid