Roland van Kralingen

Roland van Kralingen is ondernemer, consultant, auteur en privat investor. Roland van Kralingen is vooral actief op het raakvlak van product en merkinnovatie en marketingstrategie. Hij is een snelle, laterale denker en heeft een reputatie als een onorthodoxe consultant en spreker. Hij heeft veel ervaring met en in de V.S en Azie. Inspirerend spreker: provocatief, uitdagend en reikt veel nieuwe inzichten aan, praktijk en theorie in balans. Zet aan tot denken.

Recente feiten 2012. Auteur en consultant op het raakvlak van marketing en innovatie.Boeken o.a. De Groeimotor ( genomineerd als managementboek van het jaar), SuperBrands, Make Dust or Eat Dust.Oprichter INNOA. Bedenker van veel nieuwe producten. Visiting professor aan de Polytech in HongKong 2011. Oprichter van het MarketingFund. Voor 2011: oprichter PositioneringsGroep. Lid van RvB van TBWA Int. Kerndocent marketing en merkbeleid Academie voor Management. Diverse commissariaten en adviseurschappen. Mentor aan het Founders Instituut. Privat investor. Partner bij Sage Partners in Boston.

Per 5 april 2017 is Roland van Kralingen benoemd als lid van de Raad van Commissarissen van de Blokker Holding B.V. Van Kralingen is ondernemer en consultant van business development en marketing en werkt voor diverse internationale ondernemingen.

 

Schrijf nu een recensie


Submit your review
* Required Field