Logo van De Spreker
Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal
Geslacht

Boek een spreker over Marketing en Sales

Filters

153 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Fanny Bod
    Fanny Bod

    Fanny is een sprankelende spreker die muzikale lezingen en workshops geeft over Communicatief leiderschap, Veranderen en De kracht en het belang van muziek in ons (werkende) leven.

  • Bewaar als favoriet
    Sicco Santema
    Sicco Santema

    Sicco Santema is gefascineerd in innovatie en technologie die mensen en organisaties vooruit helpen. Hij maakt daarbij gebruik van journey om door de bestaande conventies te kijken. Sicco Santema geeft daarmee inzicht, overzicht en structuur.

  • Bewaar als favoriet
    Jerre Maas
    Jerre Maas

    Jerre Maas, MSc is sociaal psycholoog, spreker, dagvoorzitter én één brok energie. Hij gelooft in één ding; delen is de sleutel om ervoor te zorgen dat jouw ideeën werkelijkheid worden. Na zijn studie Social Psychology aan Tilburg University en NTNU (Trondheim, Noorwegen) besloot hij zijn kennis en kunde in te zetten om een verfrissende wind te laten waaien door presenterend Nederland.

  • Bewaar als favoriet
    Kirsten Verdel
    Kirsten Verdel

    Kirsten Verdel is politica, media- en campagnestrateeg en bestuurskundige. Ze werkte voor Obama, was actief binnen de Nederlandse politiek en reisde de hele wereld over. Ze heeft een column in het Financieel Dagblad over de Amerikaanse verkiezingen en geeft regelmatig commentaar bij o.a. LDLEO en Dit Is De Dag op Radio 1.

  • Bewaar als favoriet
    Cor Molenaar
    Prof. dr. Cor Molenaar

    Cor Molenaar is niet alleen bekend van de trends en ontwikkelingen in het marketing vak, maar voorspelt, voorziet en doorziet ook het gedrag van consumenten en winkeliers. Het publiek boeien met een praktische presentatie over de kansen van internet en de uitdaging van de toekomst.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Moers retail deskundige
    Paul Moers

    Paul Moers behoort tot de meest prominente retail- en marketingdeskundigen van Nederland. Hij begeleidt bedrijven met hun strategische en merkrichting en heeft grote namen geholpen om succesvol hun strategie en merk vorm te geven. Hij weet als geen ander om bedrijven en hun mensen te stimuleren.

  • Bewaar als favoriet
    Richard van Houten
    Drs. Richard van Houten

    Richard van Houten heeft marketing- en commerciële managementfuncties bekleedt bij Praxis, Nestlé, Bols Int. en Holmen. Hij kocht een consulting-managementeducatie- en interim-bureau en verkocht deze na 15 jaar. Richard deelt ervaringen over ondernemerschap, leidinggeven anno nu, samenwerken- en communicatie tops/flops en succesvolle commercie. Hij vertelt beeldend, confronterend en volop humor wat wél en niet werkt.

  • Bewaar als favoriet
    Tom Kikkert
    Tom Kikkert

    Tom Kikkert is een veelgevraagd spreker en adviseur op het gebied van veranderend consumentengedrag en de impact hiervan op bedrijven. Thema’s als identiteit, duurzaamheid en de balans tussen fysieke en online omgevingen staan centraal in zijn lezingen, met praktische inzichten en aansprekende voorbeelden.

  • Bewaar als favoriet
    Huub Narinx
    Huub Narinx

    Klantbeleving vindt zijn oorsprong in de medewerker zelf. Waar zit de passie? waarheen gaat de aandacht binnen de organisatie? Zijn we bezig procedures en handboeken te schrijven of zijn we bezig met de klant? Waardecreatie als centrale succesfactor! Geniet van een sprankelende en energieke presentatie met veel humor en metaforen.

  • Bewaar als favoriet
    Cris Zomerdijk
    Cris Zomerdijk

    Cris Zomerdijk is een energieke spreker over het versterken van klantgerichtheid, ondernemerschap en innovatie. Met zijn enthousiasme weet hij professionals te inspireren om veranderingen in gang te zetten. Cris geeft lezingen, workshops en advies op het gebied van veranderen, continu verbeteren en presteren.

  • Bewaar als favoriet
    rené pluijm
    René Pluijm

    René is TV-kok en culinair avonturier. Zijn reislust in combinatie met zijn liefde voor voedsel maakt hem de perfecte gids bij zoektochten naar lokale gewoontes, voedseltradities en de keuken. Hij inspireert mensen om anders te denken en koken. Hij toont ook wat de invloed is van ons eetgedrag op ALLES.

  • Bewaar als favoriet
    Désirée Struijk
    Désirée Struijk

    Désirée Struijk helpt bedrijven groeien in de richting van ‘Soul Brands’. Het resultaat? Door het optimaliseren van hun Experience Strategy realiseren ze winstgevende en duurzame klantrelaties . Ze spreekt o.a. over Winkelbeleving, Klantbelevingsonderzoek, Zintuigenmarketing en Belevingstechnieken.

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid