Henk Noort

Deze bedrijvenpsycholoog die al 25 jaar in de ziel van zijn opdrachtgevers en vooral hun klanten, medewerkers, persrelaties, toezichthouders, belangenbehartigers en andere stakeholders kijkt, prikkelt uw bestuurders en managers om hetzelfde te doen, zodat de kwaliteit van hun producten, de loyaliteit van hun klanten en medewerkers en ook de steun van alle overige stakeholders toeneemt.

Meer informatie

Teken je Toekomst

In de workshop ‘Teken je Toekomst’ werk je samen met Chantal Vermeer aan het creëren van creativiteit, helderheid en duidelijke richting in jouw leven of bedrijf.

Meer informatie

Bernd Mintjes

Bernd Mintjes investeerde in meer dan 200 bedrijven en groeide uit tot de meest succesvolle business angel in Nederland. Hij weet als geen ander hoe je een innovatief idee laat uitgroeien tot een succesvol bedrijf.

Meer informatie

Lars Van Rode

Tijdens zijn vakantiebaan werd Lars Van Rode aangereden door een heftruck, waardoor zijn linkerbeen tot aan de knie geamputeerd moest worden. Lars vertelt over de persoonlijke gevolgen van zijn arbeidsongeval en inspireert en motiveert met zijn verhaal om voortaan het veiligheidsbewustzijn op de werkvloer te vergroten.

Meer informatie

Yvo Kouwenhoven

Yvo Kouwenhoven is een gedreven spreker die op het podium alles geeft. Door zijn eigen ervaringen te koppelen aan theorie geeft Yvo inspirerende tools voor iedereen die aan de slag wil met persoonlijke ontwikkeling, veranderingen, dromen waarmaken of omgaan met tegenslagen. Zijn openheid is hartverwarmend, zijn gedrevenheid is aanstekelijk, zijn veerkracht is inspirerend.

Meer informatie

Workshop Bewust omgaan met digitale technologie

Workshop ‘Bewust omgaan met digitale technologie’ Het digitale tijdperk is pas net begonnen. De toepassingen die we de afgelopen 10 jaar gezien hebben, staan in schril contrast met de ontwikkelingen die we de komende 5 jaar zullen gaan zien. We zullen ons in onze werk- en privéomgeving met de ‘snelheid van het licht’ aan moeten […]

Meer informatie

Workshop ‘Multitasken is een Mythe’

Ontrafel de mythe van het multitasken tijdens deze workshop (60-90 minuten). Uit onderzoek blijkt dat multitasken niet bestaat. Eigenlijk switchen we steeds van task naar task. Dit noemen we switchtasken. En voor switchtasken betaal je een flinke prijs! Leer tijdens deze workshop wat het verschil is tussen multitasken, switchtasken en monotasken. En word je bewust van wat het met je doet.

Meer informatie

Chantal van der Leest

Mensen helpen betere keuzes maken, dat is waar neuropsycholoog en wetenschapsjournalist Chantal van der Leest zich voor inzet. Een uitdaging, aangezien we allemaal ongemerkt denkfouten maken. Gewapend met humor en kennis over de werking van de hersenen laat ze haar publiek kennismaken met de meest kostbare denkfouten.

Meer informatie

Dadara | Daniel Rozenberg

Dadara neemt u mee in een zoektocht naar de Waarde van Sociale media, technologie en geld of ander onderwerp in een échte menselijke wereld. Hij verkent de grens tussen echt en nep, tussen virtual reality en de real world en tussen waarde en een briefje papier met een getal erop. Zijn hoog gewaardeerde bijdragen zijn een combinatie tussen performance en lezing.

Meer informatie

Allard Lindhout

Allard Lindhout is talentvol scheidsrechter in de Eredivisie. Een inspirerend en interactief verhaal naar wens gericht op onderwerpen als communicatie, leiderschap, presteren onder druk en samenwerken. Voor docenten kan Allard een vergelijking maken tussen de scheidsrechter op het veld en de rol van de leerkracht in de klas.

Meer informatie

Jan Gunneweg

Jan Gunneweg is een Dutch designer die natuurlijk geluk wil verspreiden! Hij ontwerpt en maakt authentieke houten design producten die mens en natuur in harmonie brengen en hij spreekt over het vriendelijk veranderen van de wereld om ons heen.

Meer informatie

Pieter Dubelaar

Pieter heeft het vermogen om complexe IT concepten, innovaties en landschappen begrijpelijk uit te leggen in metaforen en voorbeelden die ook voor niet-technici eenvoudig te begrijpen zijn. Dit alles doet hij in een licht, humoristisch, maar ook ‘eye opening’ format.

Meer informatie

Arjen Lemstra

Arjen Lemstra bekijkt de wereld door een zonnige bril en heeft een hekel aan negativiteit en pessimisme. Hij heeft een aanstekelijke energie en gaat graag de interactie aan met zijn publiek. Alle belangrijke beslissingen die hij in zijn leven heeft genomen zijn aangereikt door zijn netwerk. Hij kan je met treffende voorbeelden alles vertellen over het belang van een goed netwerk en hoe je daarmee omgaat.

Meer informatie

Laura Steenbergen

Als cognitief neurowetenschapper onderzoekt Laura Steenbergen hoe mensen informatie verwerken. Wat doet de verwerkte informatie met ons gevoel en gedrag? Haar doel is om die kennis te gebruiken om iedereen te helpen het allerbeste uit zichzelf te halen. Laura is gefascineerd door het brein en de relatie tussen biologische processen, gedrag en gevoel.

Meer informatie

Dirk-Jan de Bruijn

Bedrijfseconoom en veranderdokter Dirk-Jan de Bruijn (1959) begeleidt al meer dan een kwart eeuw veranderprocessen in het publieke domein. Missie: creëren van waarde middels veranderingen – gericht op tevreden gebruikers en afnemers. Daar publiceert, doceert en spreekt Dirk-Jan de Bruijn frequent over.

Meer informatie

Daan van Vliet

Daan van Vliet is online marketeer binnen het bureau KICK! Digital. Met zijn presentatie wilt Daan jou stimuleren om experimenteel onderzoek ten behoeve van conversie te ondernemen. De passie die hem drijft is de combinatie van data en psychologie, hier spreekt hij dan ook graag over!

Meer informatie