Logo van De Spreker
Filters Sluit filters

Categorieën

Filters

Tarief
Taal

Filters

695 resultaten gevonden

  • Bewaar als favoriet
    Tom Coronel
    Tom Coronel

    Tom Coronel is een rasondernemer. Een uitermate inspirerende, succesvolle en professionele duizendpoot. Zo is Coronel oprichter/eigenaar van vele webwinkels, oprichter/eigenaar van Social Media Bureau Booster Media Solutions, e-commerce man van het jaar 2011 en succesvol internationaal autocoureur.

  • Bewaar als favoriet
    Ewald Vervaet
    Ewald Vervaet

    In de lijn van Jean Piaget heeft Ewald Vervaet eigen, vernieuwend onderzoek gedaan naar de ontwikkeling van het kind tussen 0 en 8 jaar. Daarover heeft Ewald Vervaet naast wetenschappelijke artikelen ook twee publieksboeken geschreven: ‘Groeienderwijs; psychologie van 0 tot 3 jaar’ en ‘Naar school; psychologie van 3 tot 8 jaar’.

  • Bewaar als favoriet
    Erwin Metselaar
    Dr. Erwin Metselaar

    Erwin Metselaar adviseert en begeleidt organisaties in profit en non-profit die voor uitdagende veranderingen staan. Hij is auteur van de bestseller ‘Van Weerstand naar veranderbereidheid’, één van de meest gelezen boeken over verandermanagement in Nederland.

  • Bewaar als favoriet
    Joeri van den Bergh
    Joeri Van den Bergh

    Joeri Van den Bergh is een bekroond en toonaangevend expert op het gebied van generatie- en consumententrends. Als trendwatcher is hij gespecialiseerd in marketing naar Gen Alpha, Gen Z, Millennials en thema’s zoals duurzaamheid/regeneratie en generaties op het werk.

  • Bewaar als favoriet
    Paul Postma
    Paul Postma

    Paul Postma is een internationaal erkende marketingautoriteit en grondlegger van CRM. Hij legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij bracht ‘zijn’ organisatie PPMC in de top 3 van Nederlandse Adviesbureaus.

  • Bewaar als favoriet
    Rogier van Kralingen
    Rogier van Kralingen

    “Storytelling is de belangrijkste tool van de mens”, verhaalt schrijver, spreker en muzikant Rogier van Kralingen. Hij vertelt over het hoe, wat en waarom van storytelling, zodat jijzelf een betere storyteller wordt. Rogier geldt als een zeldzaam begenadigd spreker, met veel humor, zelfspot en altijd indrukwekkende presentaties.

  • Bewaar als favoriet
    Victor
    Drs. Victor Bonke

    Victor Bonke is specialist op het gebied van zowel warme acquisitie (Social Selling via LinkedIn) als koude acquisitie (prospects bellen). Victor is in staat om beide acquisitie-onderwerpen op een humoristische, herkenbare en vooral heel pragmatische manier over te dragen.

  • Bewaar als favoriet
    Harry van Hest
    Harry van Hest

    Harry van Hest, Vlaming/Antwerpenaar (maar van Nederlandse origine) biedt op maat gemaakte presentaties en workshops over onderwerpen zoals communicatie, presenteren, conflicthantering en energiemanagement, met een kenmerkende humoristische stijl.

  • Bewaar als favoriet
    cyriel kortleven - vergroot je mindset
    Cyriel Kortleven

    Cyriel Kortleven is internationaal spreker en auteur. Zijn levensmissie: een inspirerende boost geven aan de creatieve en ondernemende mindset van professionals in verandering.

  • Bewaar als favoriet
    Lucas van Gerwen
    Lucas van Gerwen

    Dr. Lucas van Gerwen is klinisch psycholoog/psychotherapeut en is gespecialiseerd in angst- en stressmanagement. Angst & lef zijn de thema’s die centraal staan bij Van Gerwen. Waar angst is, is ook durf en lef, aldus Van Gerwen. Kwestie van de juiste technieken en vaardigheden aanleren.

  • Bewaar als favoriet
    Jef Staes
    Jef Staes

    Jef Staes is een expert op het vlak van innovatieve organisaties. Met zijn flamboyante vertelstijl en confronterende stellingen schetst hij een treffend beeld van de huidige tekortkomingen van organisaties en van het onderwijssysteem. Jef’s verhalen over rode apen en passieloze schapen maken furore in België en Nederland.

  • Bewaar als favoriet
    Guido Thys
    Guido Thys

    Als minst gevraagde spreker van Nederland gaat Guido ook graag uw publiek aan het lachen brengen, inspireren en vooral ook aan het denken zetten. Met de Workshop Klanten Wegjagen. Met Welkom in de 21ste eeuw, handleiding voor disruptieve tijden. Of met Ons Bedrijf Heeft Geen Toekomst, over (intern) ondernemerschap. Maatwerk gegarandeerd.

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid