Op zoek naar een inspirerende spreker voor jouw (online) bijeenkomst?
Judith Wassens-Geerdinck
Judith heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk.
Of bekijk een video
T & T Sales Support
I've worked with Judith Geerdinck at the Future shopping event 2013 in Amsterdam. My job was to support Judith during the day,welcoming the participants and to make sure all the made arrangements were in time and according the program It was a real pleasure since everything was perfectly organised and Judith seemed to have eyes and ears everywhere! Overall control but in such a manner that it was a very pleasant for me as a conference manager. I really liked the way the congress was built up and also how structured and punctual Judith was during the day.Therefor just a few words were enough to know what was needed resulting in a great event! Although we never met before; our cooperation is definitely one I would like to repeat! - Renate de Leeuw-
Zakenvrouwen.tv
Ik heb Judith leren kennen als een gedreven student die gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Judith is als geen ander in staat om verschillende branches te 'verbinden' en te inspireren o.a. door middel van het organiseren van events. Judith denkt pro actief mee en heeft een persoonlijke, enthousiaste benadering en een professionele mentaliteit. Ingrediënten voor een mooie samenwerking! -Janette Sybrandy MBA.-
Focusplaza
Judith Geerdinck heeft tijdens één van onze netwerkbijeenkomsten binnen de DHZ-branche een presentatie verzorgd binnen het thema ‘vervrouwelijking van de klusser’. Judith nam onze leden mee in de belevingswereld van de vrouwelijke consument en heeft laten zien hoe belangrijk deze is voor je verkoop- en merkenbeleid. Ze heeft dit destijds toegelicht aan de hand van de Female Mindstyles. Het was zeer prettig om met Judith samen te werken. Tijdens de presentatie was er ruimte voor interactie en hebben onze leden zeer tevreden op haar presentatie gereageerd!
Judith Wassens-Geerdinck
Judith Geerdinck heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Dus ook ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk. Dit levert niet alleen blije gasten en medewerkers op, maar ook nog commercieel succes! Voor haar afstudeerscriptie aan de Hogere Hotelschool heeft Judith Geerdinck zich verdiept in verwachtingsmanagement. Door haar werkervaring in de Amsterdamse hotellerie en deelname aan het NK Meest Gastvrije Receptioniste van Nederland heeft ze ook in de praktijk geleerd waarmee je verwachtingen kan overtreffen en je kan onderscheiden van andere bedrijven.
Met haar eigen bedrijf ‘Beleef de gastvrijheid’ helpt ze bedrijven om hun service en dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren. Ze geeft dus tips en tricks om de kwaliteit, sfeer, omzet en klantenbinding te verhogen.
Tijdens haar verhaal gebruikt Judith Geerdinck veel praktijkvoorbeelden en zoekt de interactie op met haar publiek. Laat je door haar enthousiaste en persoonlijke benadering inspireren om te investeren in een waardevolle beleving!
Onderwerpen
- Een onvergetelijke eerste indruk
- Gastvrij op de winkelvloer
- Gastvrije dienstverlening
- Gastvrij leiderschap (voor management)
- Workshop beleef de gastvrijheid
- Mystery guest en feedback over jouw bedrijf en haar werknemers
Achtergrond
Voor haar afstudeerscriptie aan de Hogere Hotelschool heeft Judith Geerdinck zich verdiept in verwachtingsmanagement. Door haar werkervaring in de Amsterdamse hotellerie en deelname aan het NK Meest Gastvrije Receptioniste van Nederland heeft ze ook in de praktijk geleerd waarmee je verwachtingen kan overtreffen en je kan onderscheiden van andere bedrijven.
Met haar eigen bedrijf ‘Beleef de gastvrijheid’ helpt ze ook bedrijven om hun service en dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren. Ze geeft tips en tricks om de kwaliteit, sfeer, omzet en klantenbinding te verhogen.
Judith Wassens-Geerdinck inhuren of boeken voor een lezing of workshop?
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.
Taal: Nederlands
Categorieën: Consumentengedrag, Hospitality, Klantbeleving, Klantgerichtheid, Marketing, Marketing en Sales, Ondernemerschap, Retail, Sprekers
Tags: Community management, Gastvrijheid, Klantbeleving, Klantgerichtheid, Klanttypes
Recensies
T & T Sales Support
I've worked with Judith Geerdinck at the Future shopping event 2013 in Amsterdam. My job was to support Judith during the day,welcoming the participants and to make sure all the made arrangements were in time and according the program It was a real pleasure since everything was perfectly organised and Judith seemed to have eyes and ears everywhere! Overall control but in such a manner that it was a very pleasant for me as a conference manager. I really liked the way the congress was built up and also how structured and punctual Judith was during the day.Therefor just a few words were enough to know what was needed resulting in a great event! Although we never met before; our cooperation is definitely one I would like to repeat! - Renate de Leeuw-
Zakenvrouwen.tv
Ik heb Judith leren kennen als een gedreven student die gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Judith is als geen ander in staat om verschillende branches te 'verbinden' en te inspireren o.a. door middel van het organiseren van events. Judith denkt pro actief mee en heeft een persoonlijke, enthousiaste benadering en een professionele mentaliteit. Ingrediënten voor een mooie samenwerking! -Janette Sybrandy MBA.-
Focusplaza
Judith Geerdinck heeft tijdens één van onze netwerkbijeenkomsten binnen de DHZ-branche een presentatie verzorgd binnen het thema ‘vervrouwelijking van de klusser’. Judith nam onze leden mee in de belevingswereld van de vrouwelijke consument en heeft laten zien hoe belangrijk deze is voor je verkoop- en merkenbeleid. Ze heeft dit destijds toegelicht aan de hand van de Female Mindstyles. Het was zeer prettig om met Judith samen te werken. Tijdens de presentatie was er ruimte voor interactie en hebben onze leden zeer tevreden op haar presentatie gereageerd!
Beschikbaarheid en informatie Judith Wassens-Geerdinck
- 8,9 op basis van +900 reviews
- Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag
- Corona annulering = kosteloos verzetten
- Snel direct contact met deze spreker