Sprekers ook online inzetbaar
Groot (inter)nationaal netwerk
Sprekers ook online inzetbaar
Groot (inter)nationaal netwerk
Judith heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk.
Judith Geerdinck heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Dus ook ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk. Dit levert niet alleen blije gasten en medewerkers op, maar ook nog commercieel succes! Voor haar afstudeerscriptie aan de Hogere Hotelschool heeft Judith Geerdinck zich verdiept in verwachtingsmanagement. Door haar werkervaring in de Amsterdamse hotellerie en deelname aan het NK Meest Gastvrije Receptioniste van Nederland heeft ze ook in de praktijk geleerd waarmee je verwachtingen kan overtreffen en je kan onderscheiden van andere bedrijven.
Met haar eigen bedrijf ‘Beleef de gastvrijheid’ helpt ze bedrijven om hun service en dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren. Ze geeft dus tips en tricks om de kwaliteit, sfeer, omzet en klantenbinding te verhogen.
Tijdens haar verhaal gebruikt Judith Geerdinck veel praktijkvoorbeelden en zoekt de interactie op met haar publiek. Laat je door haar enthousiaste en persoonlijke benadering inspireren om te investeren in een waardevolle beleving!
Voor haar afstudeerscriptie aan de Hogere Hotelschool heeft Judith Geerdinck zich verdiept in verwachtingsmanagement. Door haar werkervaring in de Amsterdamse hotellerie en deelname aan het NK Meest Gastvrije Receptioniste van Nederland heeft ze ook in de praktijk geleerd waarmee je verwachtingen kan overtreffen en je kan onderscheiden van andere bedrijven.
Met haar eigen bedrijf ‘Beleef de gastvrijheid’ helpt ze ook bedrijven om hun service en dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren. Ze geeft tips en tricks om de kwaliteit, sfeer, omzet en klantenbinding te verhogen.
Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.
Talen: Nederlands
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews
Selecteer 1 voorkeur
Selecteer 1 voorkeur
Meerdere opties aanvinken mogelijk
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews
Sprekers ook online inzetbaar
Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur
Groot (inter)nationaal netwerk
8,9 op basis van +1120 reviews