Judith Wassens-Geerdinck
Bewaar als favoriet

Judith Wassens-Geerdinck

Tariefindicatie: 950 - 1250 Euro

Judith heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk.

T & T Sales Support

"I've worked with Judith Geerdinck at the Future shopping event 2013 in Amsterdam. My job was to support Judith during the day,welcoming the participants and to make sure all the made arrangements were in time and according the program It was a real pleasure since everything was perfectly organised and Judith seemed to have eyes and ears everywhere! Overall control but in such a manner that it was a very pleasant for me as a conference manager. I really liked the way the congress was built up and also how structured and punctual Judith was during the day.Therefor just a few words were enough to know what was needed resulting in a great event! Although we never met before; our cooperation is definitely one I would like to repeat! - Renate de Leeuw-"

Judith Wassens-Geerdinck

Judith Geerdinck heeft een passie voor gastvrijheid en ziet het als haar missie om bedrijven & organisaties gastvrij te laten denken & doen. Gastvrijheid is niet alleen horeca gerelateerd, maar branche overschrijdend! Dus ook ondernemers, dienstverleners & winkeliers zouden nog meer kunnen bereiken als ze gastvrijheid toepassen in de dagelijkse praktijk. Dit levert niet alleen blije gasten en medewerkers op, maar ook nog commercieel succes! Voor haar afstudeerscriptie aan de Hogere Hotelschool heeft Judith Geerdinck zich verdiept in verwachtingsmanagement. Door haar werkervaring in de Amsterdamse hotellerie en deelname aan het NK Meest Gastvrije Receptioniste van Nederland heeft ze ook in de praktijk geleerd waarmee je verwachtingen kan overtreffen en je kan onderscheiden van andere bedrijven.

Met haar eigen bedrijf ‘Beleef de gastvrijheid’ helpt ze bedrijven om hun service en dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren. Ze geeft dus tips en tricks om de kwaliteit, sfeer, omzet en klantenbinding te verhogen.

Tijdens haar verhaal gebruikt Judith Geerdinck veel praktijkvoorbeelden en zoekt de interactie op met haar publiek. Laat je door haar enthousiaste en persoonlijke benadering inspireren om te investeren in een waardevolle beleving!

Onderwerpen

  • Een onvergetelijke eerste indruk
  • Gastvrij op de winkelvloer
  • Gastvrije dienstverlening
  • Gastvrij leiderschap (voor management)
  • Workshop  beleef de gastvrijheid
  • Mystery guest en feedback over jouw bedrijf en haar werknemers

Achtergrond

Voor haar afstudeerscriptie aan de Hogere Hotelschool heeft Judith Geerdinck zich verdiept in verwachtingsmanagement. Door haar werkervaring in de Amsterdamse hotellerie en deelname aan het NK Meest Gastvrije Receptioniste van Nederland heeft ze ook in de praktijk geleerd waarmee je verwachtingen kan overtreffen en je kan onderscheiden van andere bedrijven.

Met haar eigen bedrijf ‘Beleef de gastvrijheid’ helpt ze ook bedrijven om hun service en dienstverlening te verbeteren en te optimaliseren. Ze geeft tips en tricks om de kwaliteit, sfeer, omzet en klantenbinding te verhogen.

Judith Wassens-Geerdinck inhuren of boeken voor een lezing of workshop?

Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of telefonisch via 072 750 74 22.

Bewaar als favoriet

Meer videos

Beoordelingen

Zakenvrouwen.tv

"Ik heb Judith leren kennen als een gedreven student die gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Judith is als geen ander in staat om verschillende branches te 'verbinden' en te inspireren o.a. door middel van het organiseren van events. Judith denkt pro actief mee en heeft een persoonlijke, enthousiaste benadering en een professionele mentaliteit. Ingrediënten voor een mooie samenwerking! -Janette Sybrandy MBA.-"

Focusplaza

"Judith Geerdinck heeft tijdens één van onze netwerkbijeenkomsten binnen de DHZ-branche een presentatie verzorgd binnen het thema ‘vervrouwelijking van de klusser’. Judith nam onze leden mee in de belevingswereld van de vrouwelijke consument en heeft laten zien hoe belangrijk deze is voor je verkoop- en merkenbeleid. Ze heeft dit destijds toegelicht aan de hand van de Female Mindstyles. Het was zeer prettig om met Judith samen te werken. Tijdens de presentatie was er ruimte voor interactie en hebben onze leden zeer tevreden op haar presentatie gereageerd!"

Beschikbaarheid en informatie

Judith Wassens-Geerdinck

Toegewijd advies team

Vrijblijvende offerte of advies binnen 24 uur

Sprekers binnen elk budget

8,9 op basis van +1200 reviews

Logo van De Spreker

© 2024 deSpreker.nl | Cookiebeleid | Privacybeleid